Wat is jouw top met bankdrukken?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Als het waar is dat dat gozertje 125kg wegdrukt zoals het hoort ben ik absoluut jaloers op zijn genen.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Originally posted by GeneralIx View Post
      Als het waar is dat dat gozertje 125kg wegdrukt zoals het hoort ben ik absoluut jaloers op zijn genen.
      Als het waar is inderdaad. Wens hem hierbij dan nogmaals succes voor morgen. Hoop dat we wat spektakel kunnen verwachten.

Comment

• Originally posted by MasterTuning View Post
        @slinky..

je bedoelt deze post als derde???

als je aan elke.. echte BNĂ©r hier vraagt wie 3XL is.. dan weten ze dat dat wel klopt..
        Tuurlijk ik geloof dat van 3XL wel, wil alleen zeggen dat 125 niet onmogelijk is. Maar toen ik dat zei wist ik ze stats e.d. niet
        Yes, it's hardcore... Yes, it hurts... And yes, we will grow like a motherfucker!!

Comment

• Op een goeie dag:
          65 kilo (4*8)
          4 trainingsmaanden
          94.5 kilogrammetjes aan lichaamsgewicht
          Terug van weggeweest!

Comment

• YouTube - Bench Press accident

Hopen dat het niet zo een film gaat worden!

Comment

• Originally posted by Iglesi View Post
              Pff wat een actie ey, zal je maar gebeuren.
              Die link werkt niet.
              Terug van weggeweest!

Comment

• Pijnlijk filmpje!
                Ow en ik ben net terug van vakantie dus ik heb net de hele discussie gelezen over Barty en zijn 125 kilo.
                Ik betwijfel of het waar is maar ik geef hem het voordeel van de twijfel. Sakurakilla heeft echter ook nooit bewezen dat hij 200 kg kan squatten. Op dat bewijs zit ik ook nog steeds te wachten.
                Ow en Barty? Mijn ultieme max is 140 kg en ik weeg zelf bijna 100 kg. Die stats liggen wat dichter bij mekaar he?
                Geniet, en drink met maten!

Comment

• Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                  Pijnlijk filmpje!
                  Ow en ik ben net terug van vakantie dus ik heb net de hele discussie gelezen over Barty en zijn 125 kilo.
                  Ik betwijfel of het waar is maar ik geef hem het voordeel van de twijfel. Sakurakilla heeft echter ook nooit bewezen dat hij 200 kg kan squatten. Op dat bewijs zit ik ook nog steeds te wachten.
                  Ow en Barty? Mijn ultieme max is 140 kg en ik weeg zelf bijna 100 kg. Die stats liggen wat dichter bij mekaar he?
                  Suikerkiller.. krijgen we ook nog een filmpje van
                  De waarheid kan erg hard zijn

Comment

• Originally posted by Iglesi View Post
                    YouTube - Bench Press accident

Had hem al eens eerder gezien, maar hij blijft gruwelijk!
                    Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

• Gister trouwens weer 2x 110kg gepakt!
                      Echt wel beter aangezien ik een tijd terug bang was dat ik helemaal niet meer kon banken ivm me rotte schouder

Grtz,

Comment

• idd ook erg beniewd naar "the movie". Zou het erg knap vinden inverband met zijn stats en trainings ervaring/niveau. Maar good luck..zou er veel respect voor hebben.

Zelf druk ik btw: 10x100kg, 8x105kg, 6x110kg
                        Top: onbekend. maar in z'n serie is 110kg aardig zwaar.
                        Stats: 1,76cm, 80kilotjes, ±14%
                        Last edited by Surfsoul; 23-10-2008, 09:22.

Comment

• Ik insuer hier over niet mee dat het onmogelijk is, of dat desbetreffende persoon de waarheid heeft verdraaid.

Comment

• Het kan het kan.

Ik ken bv iemand die bij de 1e keer banken 120 deed.

Is wel oud sterkste man van nederland Tjalling van den Bosch magoed hehehe.
                            In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                            Squat 230 kilo
                            Bankdrukken 137.5 kilo
                            Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

• Originally posted by Iguana View Post
                              Het kan het kan.

Ik ken bv iemand die bij de 1e keer banken 120 deed.

Is wel oud sterkste man van nederland Tjalling van den Bosch magoed hehehe.
                              Wat waren zijn stats op dat moment dan? weet je dat ook?

Grtz,

Comment

• Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                                Pijnlijk filmpje!

Ik geloof nog eerder Barty dan dat full squat verhaal.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X