Wat is jouw top met bankdrukken?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ja gisteren "al" 60 kunnen doen... maar zolang het omhoog gaat is het super iig

Comment

• ik doe 8 x 60 , en per kant met dumbel press 24 kilo

Comment

• met dumbels moet je meer stabiliseren, plus dat je ook wel eens te diep wil gaan met dumbells wat je met een barbell niet kan, daarom dat je met dumbels minder zwaar kan gaan, er zal ook altijd 1 zijde (links of rechts ) het vlugger opgeven , met een barbell zal je sterkere zijde dat meepakken.

Grtz
        stil growing

Comment

• Laatst 50 kg.

Comment

• Originally posted by iceke View Post
            Mijn toppunt was 1.5j geleden

3 x 132.5 kg toen trainde ik met partner

Nu zit ik ongeveer aan 3 x 115 kg terwijl ik alleen train.
            mijn top was 8 jaar geleden toen ik nog volop trainde, deed ik 2x met 100 kg.

nu krijg ik amper 60kg opgehoffen. erg he

greetz

Comment

• heej,

mijn max is ongeveer 70-75 kilootjes ben 15, 64 kilo en train nu een maand of 6 serieus. mijn normale sets zijn 5-6*10 reps van 47,5-55 kilo

Comment

• 105 top . 39 jaar - 180m - 74kg - 8%
                4 maanden bezig na zware schouder blessure. op bouw gaat weer prima
                daarvoor 3 jaar training - top 130
                al vindt ik top niet zo belangrijk maar wel altijd leuk om te weten.
                totaal plaatje vindt ik belangrijker..
                wees gewoon je zelf er zijn andere genoeg

Comment

• 2,5 jaar geleden 3 x 120 kg netjes uitgevoerd (en nog 2x met hulp). Ben nu hard bezig om dat gewicht weer zsm te pakken

Comment

• Zou ik maar gaan doen. Zodra me schouder weer groen licht krijgt ga ik op je jagen

Comment

• Uitdaging!

Comment

• 2x150kg is mijn record.

Comment

• bankdrukken

met bankdrukken heb ik pas geleden een top gehaald van 147.5 kg en train pas zo'n 2,5 jaar. (zonder verboden middelen)

Comment

• ik druk nu maximaal 90kg, uiteraard met iemand erbij maar ik press wel volledig zelf
                            ben 17 weeg ongeveer 78kg en train nu bijna een jaar

Comment

• Originally posted by sniels View Post
                              ik druk nu maximaal 90kg, uiteraard met iemand erbij maar ik press wel volledig zelf
                              Voor iemand van jouw leeftijd met zo'n lichaamsgewicht vind ik dat echt super! Je wordt pas echt massief als je meer dan je eigen lichaamsgewicht bankdrukt!
                              Geniet, en drink met maten!

Comment

• Originally posted by sniels View Post
                                ik druk nu maximaal 90kg, uiteraard met iemand erbij maar ik press wel volledig zelf
                                Hoe lang ben je?
                                Mooi resultaat he, lekker jong.

Ik weet neit wat mijn top is, momenteel krijg ik die stang niet eens omhoog zonder pijn.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X