Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
mijn beste was 150 kg max 4x doe het de laatste jaren wat rustiger aan heb veel blessures was toen 22 en woog een 100 kilo ongeveer ben ondertussen wel 28
15 x 60 kg
12 x 70 kg
10 x 74 kg
8 x 80 kg
6 x 84 kg
6 x 90 kg
Na een dikke 2 jaar fitnessen. Ik moet hier precies wat meer aan gaan werken als ik zie wat andere hier al doen na zo'n tijd
Het is natuurlijk ook het resultaat dat telt.
Ik ken vrouwen die 60 tot 80 kg bankdrukken. Maar de meesten doen 40-50 kg.
Hahaha zie mezelf echt geen 80 doen
Hier (en op de vorige) zie ik geen vrouwen/meiden ook maar iets bankdrukken, dus beetje richtlijn is wel handig. Danke!
Hahaha zie mezelf echt geen 80 doen
Hier (en op de vorige) zie ik geen vrouwen/meiden ook maar iets bankdrukken, dus beetje richtlijn is wel handig. Danke!
in leiden op de spartaan heb je er 1tje... alleen ik noem dat geen meisJE meer ....
volgensmij is zij ook volgespoten ze drukt 95 kilo en squat 110 ... WAS echt slikken toen ik haar voor het eerst zag ...
ik drukte 140 kilo
alleen nu niet meer zit nu op 6x 90
ben nu weer 6 weken bezig
omdat ik 3 maanden thuis heb gezeten
(had me pezen in me hand doorgesneden)
alleen had verwacht dat ik het weer snel oppakte
dat valt echt tegen
k zag inderdaad je topic, kerel... NICE!! 200 kg is toch wel 1 van mijn primaire doelen met trainen . ik wens je heeel veeeel succes gewichten van nu is al zwaaar... maar wil wel de stang zien buigen (uiteindelijk..)
ik had op 20 december 2008 nog een powerlifting wedstrijd gehad en daar heb ik alleen op het bankdrukken meegedaan.
mijn 3 pogingen waren 160kg,170kg en 180kg.
het drukken ging zonder al te veel moeite maar ze werden toch om technische redenen afgekeurd, vanwege mijn voeten optillen tijdens het drukken.
Tijdens de training heb ik al een 200kg gedrukt, mijn enige zwakte is mijn techniek tijdens het drukken en daar ga ik me op trainen voor de volgende wedstrijd. Het was trouwens ook mijn eerste wedstrijd met een bankdrukshirt, waarschijnlijk moet ik er nog in leren drukken
stats zijn 167cm en 77kg.
mijn doel is om op 20jaar 250kg te drukken.
Last edited by Ronald1; 25-12-2008, 18:58.
Reason: wat vergeten
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
XML data may be considered one of the advances or innovations emanating from advancements in GPS tracking software. GPS tracking software presented its...
Comments are very important part of any content shared on social media. It allows users to engage with your content and share their views and also helps...
Comment