Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Hahahaha die uitspraak, en dan dat poppetje van jou ernaast... Zowat mn toetsenbord door de kamer hahahahahahaha....
Hahahaha ruud, ik zeikte bijna zelf in de broek van het lachen toen ik dit plaatje de eerste keer zag. hahaha Dacht die moet ik als gebruikers plaatje om hopelijk nog meer mensen te laten lachen. hahaha
The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Had er al eerder plat om gelegen hoor, toen had je er ook al zo,n soort uitspraak bij hahaha.. Je verwacht er ook echt n bodybuilder achter hahahahahahaha... Hij is echt leuk man ...
benchen is zo ongeveer mn slechtste punt. plat is ongeveer 4 X 70 of 1x80
Nou EXACT een jaar later: 1 x 105 kg (wide grip, smalle nog een paar kilo's meer).
Toch wel een van de meest tranentrekkende prestaties in de geschiedenis
22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg
Nou ja, misschien ook niet . Toch wel 32% erbij geknald
22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg
ongeveer zelfde progressie die ik had afgelopen jaar. Maar is nog steeds zielig. ik had 110 en jij 105...het is gewoon pathetic als je dat als max hebt vergeleken met de rest van onze stats
train nu 6 jaar en druk 130
Ik ben 85 kilo schoon aan de haak
Two Bros shall maintain at least a three-foot radius between them while dancing on the same floor, even when reenacting the knife fight from "Beat it,"wich i guess, two Bros shouldn't do anyway, or at least not very often.
zonet 9x100kg en 10x kon waarschijnlijk ook nog wel, maar er stond een slap jochie achter dus maar niet gedaan.
merk tog dat het niet altijd zwaar trainen zijn vruchten afwerpt. doe nu 3weken om de week zwaar en dan weer licht.
en druk nu al 3reps meer als daarvoor, terwijl ik nu ook nog eens 1500kcal minder eet
zonet 9x100kg en 10x kon waarschijnlijk ook nog wel, maar er stond een slap jochie achter dus maar niet gedaan.
merk tog dat het niet altijd zwaar trainen zijn vruchten afwerpt. doe nu 3weken om de week zwaar en dan weer licht.
en druk nu al 3reps meer als daarvoor, terwijl ik nu ook nog eens 1500kcal minder eet
Kwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
If you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...
Comment