Borstspieren trainen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by FitnessBoer View Post
    Bovendien wordt je CZS voorbereid op zware belasting en zul je in de werksets meer drukken als je fatsoenlijk opgewarmd hebt. Merk in ieder geval zelf dat ik als ik haast heb en dus niet de tijd neem om me fatsoenlijk voor te bereiden ik minder druk als dat ik gewoon even een paar setjes opwarm.
    Klopt. Sterker nog, bij het bankdrukken voelt mijn voorlaatste set vaak zwaarder aan dan mijn topset terwijl deze ongeveer 15kg zwaarder is.
    I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
    - Dave Tate

Comment

ik heb een vraagje...

ik weet niet zeker waar ik deze moes stellen aangezien ik geen echte blessure topic zag...

Ik heb 2 weken terug eens gek gedaan en inplaats van 3 dagen 5 dagen in de week te gaan trainen.
      nu voelde ik de 4e training opeens een rare pijn in mijn schouder... Vooral als ik mijn borst train heb ik hier last van. Train al 2 weken mijn borst niet meer. maar in het gewone dagelijks gebruik van mijn arm voel ik me schouder niet. Alleen als ik fitness (borst trainen, en lat pulldown) ik heb het idee dat het niet mijn spier is, maar het meer in mijn schouder is. Ik voel het niet aan m'n aanhechting borstspier zeg maar maar wel aan de voorzijde.

ik denk zelf overbelasting dat ik slijmbeursontsteking heb. Heeft iemand hier ook ervaring mee? of weet iemand wat het echt is?

fysio zie ik nog niet zitten
      Bodybuilding is an art form to me painters have their canvas,
      musicians have their instruments and voice, I HAVE MY BODY

Comment

Gaat naar de fysio.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by Wengstertje View Post
          ik heb een vraagje...

ik weet niet zeker waar ik deze moes stellen aangezien ik geen echte blessure topic zag...

Ik heb 2 weken terug eens gek gedaan en inplaats van 3 dagen 5 dagen in de week te gaan trainen.
          nu voelde ik de 4e training opeens een rare pijn in mijn schouder... Vooral als ik mijn borst train heb ik hier last van. Train al 2 weken mijn borst niet meer. maar in het gewone dagelijks gebruik van mijn arm voel ik me schouder niet. Alleen als ik fitness (borst trainen, en lat pulldown) ik heb het idee dat het niet mijn spier is, maar het meer in mijn schouder is. Ik voel het niet aan m'n aanhechting borstspier zeg maar maar wel aan de voorzijde.

ik denk zelf overbelasting dat ik slijmbeursontsteking heb. Heeft iemand hier ook ervaring mee? of weet iemand wat het echt is?

fysio zie ik nog niet zitten
          Er is iemand die weet wat het is, en dat is.... een goede fysiotherapeut. Ik weet niet waarom je dat niet ziet zitten en wel een advies vraagt via internet? Nota bene van mensen met onbekend kennisniveau die bovendien je klacht niet door het scherm heen kunnen zien.

Je hoeft niet eens langs je huisarts, je kunt er rechtstreeks heen. Mocht de fysio niet zeker zijn, dan verwijzen ze terug naar de huisarts voor verwijzing naar de juiste medicus. De fysio kan je vertellen hoe je wel en niet met je blessure kunt trainen om het herstel te bespoedigen.

Comment

Ik moet zeggen dat de warming up setjes lekker zijn voordat je de failure set doet. Is het nog steeds wel verstandig om 10 minuten te fietsen voordat je gaat trainen omdat je dan ook warming up doet?

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
              Hoezo is het weinig dan?

Omdat je volume wel heel erg laag is wanneer je 1 x per week je spiergroepen trained.
              If you do what you always did, you will get what you always got !

Comment

Originally posted by richard21 View Post
                Omdat je volume wel heel erg laag is wanneer je 1 x per week je spiergroepen trained.
                Yep gewoon 2 sets 10-12 warming up en 1 set failure 6-8 herhalingen, legde die man in dat filmpje uit en ik moet zeggen dat het goed werkt

Comment

Weet jij wel wat volume inhoud? of niet?

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
                    Weet jij wel wat volume inhoud? of niet?
                    wat is dat nou weer voor onozole vraag?
                    If you do what you always did, you will get what you always got !

Comment

Ik vind hem wel zinnig, want volgens mij weet je het inderdaad niet.
                      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

wat is dat nou weer voor onozole vraag?
                        een vraag met een wedervraag is duidelijk een teken van onwetendheid he.

Comment

Ik denk dat we beter dit topic kunnen sluiten. Ik had m gemaakt voor vraagjes over borstspieren maar inmiddels weet ik genoeg.

Comment

Originally posted by Jay1993 View Post
                            Ik denk dat we beter dit topic kunnen sluiten. Ik had m gemaakt voor vraagjes over borstspieren maar inmiddels weet ik genoeg.
                            Dus wat wordt het?
                            I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                            - Dave Tate

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
                              Dus wat wordt het?
                              Ik kan m zelf toch niet sluiten, dat moeten de mods toch doen of niet?

Comment

Originally posted by Jay1993 View Post
                                Ik kan m zelf toch niet sluiten, dat moeten de mods toch doen of niet?
                                Ik bedoel hoe je borsttraining eruit gaat zien.
                                - Dave Tate

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X