Filmen van lifts

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Training van gisteren, iemand tips/opmerkingen over men squat?
    Vond zelf dat techniek iets beter kon, vooral eerste 2 sets had ik iets langer vanboven moeten wachten denk ik.

Glenn 13/05/13 F: 5x137,5 SQ - YouTube
    I'm not special, but not the same as you.
    Because I do things you will never do.
    SQ 1x170 - BP 1x107.5 - DL 1x200 (bw: 84.5 kg)

Comment

• Knap werk om zo'n gewicht met zo'n snelheid na elkaar omhoog te rammen. :-)

Comment

• Ziet er heel netjes uit! Flink snel ook met zo'n gewicht. Zou inderdaad bovenin even wachten en een nieuwe adem pakken.
        People often quit right before they're about to have the big breakthrough.

Comment

• Originally posted by nbtp View Post
          Training van gisteren, iemand tips/opmerkingen over men squat?
          Vond zelf dat techniek iets beter kon, vooral eerste 2 sets had ik iets langer vanboven moeten wachten denk ik.

Glenn 13/05/13 F: 5x137,5 SQ - YouTube
          Ja, iets langer wachten boven. Dat is iets wat ik ook heb tijdens sommige sets.
          I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
          - Dave Tate

Comment

• Mooie explosiviteit! Ik begon er net toevallig over in het log van rickbeen, je squat is echt prima, maar zoals hierboven gezegd probeer wat meer rust te nemen, kan je techniek alleen maar beter maken omdat je meer focus hebt.
            Overigens moet ik zeggen toen ik doorgaans zeer explosieve reps neerzette, begon ik last te krijgen van m'n quadaanhechtingen in m'n linkerbeen, en kan nu net nog comfortabel parralel squatten, dus pas er wel een beetje mee op.
            Om verder nog wat toe te voegen: Nette prestatie
            Broomstick_bodybuilding op insta
            F#CK heavy weights

Comment

• Originally posted by novium View Post
              Knap werk om zo'n gewicht met zo'n snelheid na elkaar omhoog te rammen. :-)
              Originally posted by Siegfried Muller View Post
              Ziet er heel netjes uit! Flink snel ook met zo'n gewicht. Zou inderdaad bovenin even wachten en een nieuwe adem pakken.
              Originally posted by inferno_0666 View Post
              Ja, iets langer wachten boven. Dat is iets wat ik ook heb tijdens sommige sets.
              Ja inderdaad, wat langer wachten zou de techniek waarschijnlijk nog wat verbeterd hebben. Bedankt voor de feedback en de positieve commentaar
              Originally posted by Wessle View Post
              Mooie explosiviteit! Ik begon er net toevallig over in het log van rickbeen, je squat is echt prima, maar zoals hierboven gezegd probeer wat meer rust te nemen, kan je techniek alleen maar beter maken omdat je meer focus hebt.
              Overigens moet ik zeggen toen ik doorgaans zeer explosieve reps neerzette, begon ik last te krijgen van m'n quadaanhechtingen in m'n linkerbeen, en kan nu net nog comfortabel parralel squatten, dus pas er wel een beetje mee op.
              Om verder nog wat toe te voegen: Nette prestatie
              Thanks, momenteel niet echt veel last van aanhechtingen, dus ga momenteel denk ik gewoon zo blijven squaten, ga die explosie toch niet kunnen vasthouden als het zwaarder wordt
              I'm not special, but not the same as you.
              Because I do things you will never do.
              SQ 1x170 - BP 1x107.5 - DL 1x200 (bw: 84.5 kg)

Comment

• ik heb zelf (met trainingsmaatje) ontdekt dat ik met deadliften en squatten een slordige lockout heb: met deadliften gaan mn knieën sneller (en ongecontroleerd) (over)gestrekt en mn rug is dan nog bezig met strekken. met squatten knikken mijn knieën naar binnen en bovenin weer hetzelfde verhaal met ongecontroleerde strekking van de knieën.

oplossing: het 'vrouwenapparaat', hip abductor voor meer stabiliteit en simpelweg bewuster zijn van de strekking van de knieën.

maar er is nog een probleem wat ik alleen met squatten heb: ik krijg mijn riem niet goed om mijn buik. ik trok hem ooit zo strak mogelijk aan (klittenbandriem) en toen was ik gelijk voor 8 weken geblesseerd omdat ik alles had verrekt. maar als ik mijn riem te los heb, schuift hij. vraag: hoe stak moet hij?

verder: waar moet mijn riem?
                op, onder of boven mijn navel?

't is trouwens een riem van Perry sport, maar dat lijkt mij niet per se heel veel uitmaken..
                "is it not largely by the ecxercise of will-power that most things are achieved?" - Eugen Sandow

Comment

• ook maar filmpje van bench!
                  5x140kg:
                  20130625 100200 - YouTube

2x160kg:
                  20130625 100851 - YouTube

1x170kg:
                  20130625 101418 - YouTube

Reacties of tips zijn welkom!!
                  Vind het altijd moeilijk om een goede techniek te gebruiken bij bench dus alle info is welkom.
                  Zoals je ziet kan ik ook geen arch maken dus druk gewoon plat

Comment

• Idd als je beetje leert een arch te maken(hoeft niet overdreven) denk ik dat het je een stuk makkelijker afgaat.
                    Verder vind ik de commentator een beetje irri maar das mijn mening hahaha.
                    Verder wel mooie gewichten trouwens!

Comment

• Originally posted by Dutchpride View Post
                      Idd als je beetje leert een arch te maken(hoeft niet overdreven) denk ik dat het je een stuk makkelijker afgaat.
                      Verder vind ik de commentator een beetje irri maar das mijn mening hahaha.
                      Verder wel mooie gewichten trouwens!
                      jaa ben druk aan het oefenen maar lukt toch niet helemaal haha!
                      haha jaa trok een gozer aan ze staart of die wilde filmen maarja die stopten meteen niet meer met praten!

Comment

• Nice bench, hoerenirritante en zenuw en walging op wekkende commentator maar dat terzijde!
                        In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                        Squat 230 kilo
                        Bankdrukken 137.5 kilo
                        Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

• Sterke lifts!

Idd commentaar is redelijk irritant maar kan je zelf niks aan doen natuurlijk.
                          Ernstig noh!

Comment

• Originally posted by Iguana View Post
                            Nice bench, hoerenirritante en zenuw en walging op wekkende commentator maar dat terzijde!
                            hahahah volgende keer neem ik een ander iemand die mag filmen!!
                            Bedankt voor de waardering!

Comment

• Originally posted by Angelo070 View Post
                              jaa ben druk aan het oefenen maar lukt toch niet helemaal haha!
                              haha jaa trok een gozer aan ze staart of die wilde filmen maarja die stopten meteen niet meer met praten!
                              Er zit meer in. Als jij wat steviger met je voeten staat en voor meer spanning in je lichaam zorgt dan gaat het allemaal makkelijker. Kwestie van aan je techniek werken dus, want nu gaat het allemaal puur op kracht. En sterk ben je wel.
                              I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                              - Dave Tate

Comment

• Originally posted by inferno_0666 View Post
                                Er zit meer in. Als jij wat steviger met je voeten staat en voor meer spanning in je lichaam zorgt dan gaat het allemaal makkelijker. Kwestie van aan je techniek werken dus, want nu gaat het allemaal puur op kracht. En sterk ben je wel.
                                jaa hoor idd vaker dat is alles op kracht doe en zonder techniek haha.
                                na het strongman seizoen ga ik even tijdje wat minder gewicht gebruiken en wat meer op techniek werken.
                                bedankt voor de tips!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X