Filmen van lifts

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Angelo070 View Post
    jaa hoor idd vaker dat is alles op kracht doe en zonder techniek haha.
    na het strongman seizoen ga ik even tijdje wat minder gewicht gebruiken en wat meer op techniek werken.
    bedankt voor de tips!
    Kun je nagaan hoeveel je er extra bij kunt tillen met alleen maar het verbeteren van je techniek. Bijkomend voordeel is dat het ook helpt om eventuele blessures te voorkomen. Doen dus!
    I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
    - Dave Tate

Comment

• Originally posted by inferno_0666 View Post
      Kun je nagaan hoeveel je er extra bij kunt tillen met alleen maar het verbeteren van je techniek. Bijkomend voordeel is dat het ook helpt om eventuele blessures te voorkomen. Doen dus!
      jaa wil er echt aan gaan werken en dat ga ik ook zeker doen! met squat en deadlift zit het wel goed alleen me bench techniek krijg ik gewoon niet onder de knie.

Comment

• heb ook filmpje van 160kg log, kan iemand kijken of ik daar nog techniek kan verbeteren??
        160kg log - YouTube

Comment

• Alle jezus wat ben jij sterk man, techniek kan ik je helaas niet bij helpen heb er niet zoveel verstand van

Comment

• Originally posted by NickP View Post
            Alle jezus wat ben jij sterk man, techniek kan ik je helaas niet bij helpen heb er niet zoveel verstand van
            Bedankt voor het compliment man! Bloed zweet en tranen ingestopt en nu begint het eindelijk zijn vruchten af te werpen

Comment

• Flink gewicht is dat! Iguana weet hier meer vanaf, die doet mee aan strongman wedstrijden.
              I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
              - Dave Tate

Comment

• Originally posted by inferno_0666 View Post
                Flink gewicht is dat! Iguana weet hier meer vanaf, die doet mee aan strongman wedstrijden.
                Oke nou even wachten of hij gaat reageren dan! iedergeval bedankt.
                doe zelf ook wedstrijden maar iemand van buitenaf met advies is altijd welkom

Comment

• Man man! Wat een brute kracht. Hoelang train je al en wat zijn je verdere stats?
                  Keer een kwalificatie meepakken volgend seizoen?
                  sq 150- dl 2x180- be paused 110 - pp - 92.5

Comment

• Originally posted by wzoet View Post
                    Man man! Wat een brute kracht. Hoelang train je al en wat zijn je verdere stats?
                    Keer een kwalificatie meepakken volgend seizoen?
                    Ben 20 jaar en train nu 2 jaar voor strongman.
                    Bench:120, MP: 125, log:160, deadlift: 270( 6 maanden niet gedaan blessure) squat: tijdje blessure (buikspier gescheurd) dus zal nu rond de 240 liggen. Jaa denk volgend jaar een kwali te doen.
                    13 juli eerst sterkste junior.
                    En bedankt voor het compliment

Comment

• Denk niet dat Iguana in dit topic zit :P. Zal ff bumpen wellicht dat hij het dan ziet xD

Comment

• 1x130kg nadat ik het 2 dagen daarvoor ook had gedaan. Niet erg slim, maar dit is de laatste week op MadCow dus ...

- Dave Tate

Comment

• Fucking buffel Inferno! Mooi gecontroleerde lift!
                          People often quit right before they're about to have the big breakthrough.

Comment

• Strakke lift!

Wel komen je ellebogen best ver naar buiten heb ik het idee. Heb zelf ook snel de neiging dit te doen bij zware lifts, maar het is toch beter ze meer te "tucken"?
                            Ernstig noh!

Comment

• Originally posted by bvds View Post
                              Strakke lift!

Wel komen je ellebogen best ver naar buiten heb ik het idee. Heb zelf ook snel de neiging dit te doen bij zware lifts, maar het is toch beter ze meer te "tucken"?
                              Dat lijkt zo vanuit die hoek. Bijvoorbeeld, de stang gaat naar de onderkant van mijn borst en in die clip lijkt het net een neck press.
                              - Dave Tate

Comment

• Oh het lijkt idd of je redelijk hoog zit idd. Maar in dat geval heb ik niks gezegd.
                                Ernstig noh!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X