Filmen van lifts

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Opmeten als je zeker wil zijn.

Wedstrijdbar zijn ringen 81cm uit elkaar.
    Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105

Comment

Originally posted by Triple Aces View Post
      Opmeten als je zeker wil zijn.

Wedstrijdbar zijn ringen 81cm uit elkaar.
      idd 81 cm

en zoals gezegd, hier een gewone bench.

3x70 kg bench press - YouTube

overgang van DE bench naar 5x5

5x80 kg bench press - YouTube
      5x80 kg bench

5x82.5 kg bench press - YouTube
      5x82.5 kg

kritiek?
      Ik heb het gevoel als ik de filmpjes zie (niet tijdens de oefening zelf) dat men arch kleiner is. (niet dat dit echt slecht is )
      lucky short-armed-spine-bending bastard

~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~

Comment

Zal vast wel al eens ergens zijn uitgelegt, maar waarom ga je met je onderrug na boven? heeft dit een ander effect ofso?

Comment

Originally posted by IRONy12 View Post
          Heeft niets te maken met benen die niet gebruikt worden of onderrug die als eerst gaat werken of meer van dat soort onzin, maar alles met spanningsverlies en het niet hoog (kunnen) houden van de borst.
          Heupen neutraal blijven? Bijna alles komt vanuit de heupen bij een low bar squat.
          Ik ben leek als het gaat om low bar squats, maar pak je dan ook meer je hamstrings mee?Ik doe voor bb atleten een soort variant waar je erg veel je hamstrings gebruikt.
          Is dat met low bar squat ook het geval of je weet?
          "You are what you eat..."
          That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Originally posted by Robbie1970 View Post
            Ik ben leek als het gaat om low bar squats, maar pak je dan ook meer je hamstrings mee?Ik doe voor bb atleten een soort variant waar je erg veel je hamstrings gebruikt.
            Is dat met low bar squat ook het geval of je weet?
            Wanneer je de stang lager plaatst op je rug, dus in de low bar positie, dan is de zogenaamde "back angle" kleiner:

Om in balans te blijven moet de stang namelijk boven het midden van de voet gepositioneerd zijn.

Door de kleinere hoek is er sprake van meer excentrische contractie in de hamstrings wanneer je naar beneden gaat vergeleken met de high bar- en front squat. Deze excentrische contractie in je hamstrings levert een grote bijdrage aan het weer omhoog drukken van het gewicht.

Ook de erector spinae moeten harder werken om te voorkoment dat het voorover klapt.
            I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
            - Dave Tate

Comment

Originally posted by sn1kki View Post
              Zal vast wel al eens ergens zijn uitgelegt, maar waarom ga je met je onderrug na boven? heeft dit een ander effect ofso?
              Dit is zodat:
              je schouders in een minder blessuregevoeligere positie zit
              je je spieren beter kunt aanspreken
              Het verkort de afstand tussen de barbell en borst
              Het vergroot je kracht. (je kan meer kracht zetten vanuit je benen).

Zelf heb ik een grote arch. Is maar net hoe ver je wilt gaan, en hoe flexibel je bent.
              lucky short-armed-spine-bending bastard

~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~

Comment

Als aanvulling op Axel. De positie van je schouders is niet alleen minder blessure gevoelig. Maar in die decline positie kunnen je schouders ook meer kracht genereren.

Comment

04-01-2013 UB 3x2x180 bench, 5x180 2-board bench - YouTube
                  265sq/240bench/250dl

Comment

Indignant deadlifts: 375x4, 350x5 - YouTube!

Comment

wtf??
                      Groeten

Comment

man, zijn rug is nog ronder dan mijn buik na m'n eerste bulk.
                        ''Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about dancing in the f*ing rain.'' - Greg Plitt.

Comment

moet troll zijn:

Snap city! Deadlift fails at 405, 405, 400, 395, 365, 365, and... 365x1 - YouTube

or just really disturbed person....
                          Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105

Comment

Ja, hij heeft ook allemaal bizarre filmpjes van trainingen met een hamer. Als hij serieus is dan is hij gewoon echt gek.

Comment

Originally posted by Triple Aces View Post
                              Kan niet geloven wat ik zie.. Hoe kan het dat deze man nog gezond is?
                              People often quit right before they're about to have the big breakthrough.

Comment

Hahahahahhahahha ik pis hier in mn broek. Wie is die gast? En wat is dat dingetje waartegen hij praat? Hahahahahaha echt prachtig
                                Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X