Filmen van lifts

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Kevin 4/12/12 MC - YouTube

Dit is pas de 2de keer dat ik BOR op deze manier (M Rip) uitoefen, iemand opmerkingen?
    SQ gaat al veel beter, maar er is nog veel werk aan. (nieuwe SQ techniek)
    Last edited by gleke; 04-12-2012, 16:51.
    On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Originally posted by IRONy12 View Post
      Ook maar even hier spammen dan

30x100kg 30x220lbs bench - YouTube
      nice, wat is je pr bij 1 press (of 2-3-4...)
      Pain is just weakness leaving the body...

Comment

Originally posted by stijnel View Post
        nice, wat is je pr bij 1 press (of 2-3-4...)
        Weet ik niet precies op t moment, op wedstrijd is RAW PR 185 (paused dus), maar das een tijdje terug. In training heb ik 3x190 touch and go gedaan, ook alweer een aantal maanden geleden.
        In benchshirt is 240 mijn PR.
        265sq/240bench/250dl

Comment

Originally posted by gleke View Post
          Kevin 4/12/12 MC - YouTube

Dit is pas de 2de keer dat ik BOR op deze manier (M Rip) uitoefen, iemand opmerkingen?
          SQ gaat al veel beter, maar er is nog veel werk aan. (nieuwe SQ techniek)
          Wat je nu doet is een soort Pendlay row (met stop onderin). Dit is normaal gesproken een strict row, dus zonder te zwaaien, en zo zou ik m ook uitvoeren, tenminste als je doel is je bovenrug te versterken voor bench/dl etc. Gripwijdte is ok, je kunt hem ook smaller pakken. Ik row vaak twee keer in de week, en doe m dan eens in de week op deze gripwijdte, om echt de omgekeerde beweging van de bench te simuleren, en eens in de week met een smallere grip. Maar wel met zeer stricte vorm altijd; rug parallel met de vloer, bovenlichaam en benen stil, alleen de armen die bewegen. Dan maar minder gewicht.
          Waar ik overigens niet mee wil zeggen dat cheaten altijd verkeerd is.
          265sq/240bench/250dl

Comment

Thanks!

Is juist een absolute aanrader om jezelf te filmen, ik film tegenwoordig een groot deel van mijn trainingen, om mijn eigen techniek te bekijken en verbeteren waar nodig. Moet zeggen dat het echt een essentieel deel van mijn training is geworden. Mensen die de sport niet kennen, snappen er toch niets van dus daar heb je dan ook niets mee te maken. Lekker interessant wat anderen van je denken.
            Voor beginners is het ook ideaal om anderen te laten helpen met technische verbeteringen etc.
            Same, ik post slechts zeer weinig van mijn sets op dit forum.
            Ik film het grootste gedeelte tenzij men batterij bijna leeg is of als ik geen goede plaats vind om te filmen (drukte).
            lucky short-armed-spine-bending bastard

~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~

Comment

http://www.youtube.com/watch?v=-YCRyQZxsXQ

5x120 kg.mp4 - YouTube

De 120 is gewoon te hoog.
              De 115 is net/net niet.

Gewoon even tonen.
              Last edited by axel1994; 04-12-2012, 20:08.

Comment

Originally posted by axel1994 View Post
                4x115 kg squat.mp4 - YouTube

5x120 kg.mp4 - YouTube

De 115 is net/net niet.

Gewoon even tonen.
                Wat een rot spotter bij die 120. Wat stond die gast daar zelf te doen, en dan nog met zen domme poten aan die barbell komen bij je laatste rep

Zag er wel goed vlot uit maar techniek kon wel zoals je zelf al aangaf wat beter, niet dat mijn techniek bij men zware sets nog goed zit. Het is echt zo moeilijk om je techniek ook bij zware sets mooi locked te houden.
                I'm not special, but not the same as you.
                Because I do things you will never do.
                SQ 1x170 - BP 1x107.5 - DL 1x200 (bw: 84.5 kg)

Comment

Originally posted by nbtp View Post
                  Wat een rot spotter bij die 120. Wat stond die gast daar zelf te doen, en dan nog met zen domme poten aan die barbell komen bij je laatste rep

Zag er wel goed vlot uit maar techniek kon wel zoals je zelf al aangaf wat beter, niet dat mijn techniek bij men zware sets nog goed zit. Het is echt zo moeilijk om je techniek ook bij zware sets mooi locked te houden.
                  Tja, ik zei nog wanneer hij moest helpen maarja.
                  Ik vind de bredere stand wel beter. Het voelt comfortabeler. Diepte voelt beter controleerbaar.
                  Is wel ietsje zwaarder.
                  En ik ben nog aan het kijken voor de schoenen maar op het moment voelen de OL schoenen goed.

Comment

ik zou iets smaller staan met je tenen meer naar voren
                    Groeten

Comment

Wat je nu doet is een soort Pendlay row (met stop onderin). Dit is normaal gesproken een strict row, dus zonder te zwaaien, en zo zou ik m ook uitvoeren, tenminste als je doel is je bovenrug te versterken voor bench/dl etc. Gripwijdte is ok, je kunt hem ook smaller pakken. Ik row vaak twee keer in de week, en doe m dan eens in de week op deze gripwijdte, om echt de omgekeerde beweging van de bench te simuleren, en eens in de week met een smallere grip. Maar wel met zeer stricte vorm altijd; rug parallel met de vloer, bovenlichaam en benen stil, alleen de armen die bewegen. Dan maar minder gewicht.
                      Waar ik overigens niet mee wil zeggen dat cheaten altijd verkeerd is.
                      Bij de pendlay heb ik dit ook ik probeer zo locked mogelijk te staan maar moet net zo lichtjes zwaaien zoals kevin hier.anders bots ik constant tegen die knieén aan.En met minder gewicht voel ik de lats nauwelijks terwijl als ik lichtjes ''cheat'' deze beter voel.Ik doe deze wel op een deadlift/squat dag waardoor die rug toch wel al wat moe is
                      Strength Within, Pride Throughout

Comment

Ik zou inderdaad smaller staan (probeer eens schouderbreedte) zoals Z zegt, zo kan je je knieën meer naar buiten houden en wat meer assdrive krijgen
                        On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

bijna sumo stance. No way dat je dan de juiste diepte haalt. Ken niemand bij wie de heupen en het kruis lenig genoeg is waarbij dat gaat. Gewoon schouderbreedtje staan. Misschien klein beetje breder als je lang bent.

Comment

Originally posted by axel1994 View Post

De 115 is net/net niet.

Gewoon even tonen.
                            Jou bovenlichaam oogt nog onstabiel.
                            I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                            - Dave Tate

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                              bijna sumo stance. No way dat je dan de juiste diepte haalt. Ken niemand bij wie de heupen en het kruis lenig genoeg is waarbij dat gaat. Gewoon schouderbreedtje staan. Misschien klein beetje breder als je lang bent.
                              Zijn er genoeg hoor, maar het meerendeel niet nee.
                              Groeten

Comment

3x80 military press 2e set 8x3 - YouTube

3x80 kg military press 5e set 8x3 - YouTube

4x80 kg military press 8e set 8x3(plus 1 rep) - YouTube
                                In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                                Squat 230 kilo
                                Bankdrukken 137.5 kilo
                                Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...