Niks aan te merken op zijn form, behalve dan dat ie misschien met een nog iets rondere rug zou kunnen tillen.
Filmen van lifts
Collapse
X
-
raw 3x3x125 squat, 3x3x90 bench, 3x170, 1x195 deadlift - YouTube
en kon om een of andere duistere manier deze video niet toevoegen aan movie maken
3x185 raw - YouTubejr -83kg
Comment
-
-
Een vraagje tussendoor, als je een arch gebruikt bij het benchen, spreek je dan je pecs direct minder aan? Ik maak vaak een redelijk kleine arch waar je net m`n arm onderdoor kan douwen zeg maar, en met billen gwn op de bench. Tnx alvast (zie hier verschillende technieken voorbij komen dus vandaar)
Comment
-
Originally posted by Dexie View PostEen vraagje tussendoor, als je een arch gebruikt bij het benchen, spreek je dan je pecs direct minder aan? Ik maak vaak een redelijk kleine arch waar je net m`n arm onderdoor kan douwen zeg maar, en met billen gwn op de bench. Tnx alvast (zie hier verschillende technieken voorbij komen dus vandaar)Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105
Comment
-
Gister weer eentje die me kwam vertellen dat ik mijn rug gewoon recht op de bank moest leggen ipv omhoog te komen. Had alleen geen flauw idee hoe ik dat in het duits uit moest leggen dus zei maar gewoon nein mann nicht fur mich"People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."
Comment
-
Bench Press 7/04/13 - YouTube
2 sets van 5x80 kg en 1 set van 3x80 kg
Hier zie je goed wat de problemen zijn die een powerliftset waar ik soms mee samen train aangeduid heeft en wat cuylleke aanduidde
Zeker niet men beste techniek maar er zijn toch een heleboel overeenkomsten qua fouten tussen hetgeen ik hier doe en normaal doe (op een bench die hoger is)
edit: idd een bump, topic moet terug in leven komen.Last edited by axel1994; 07-04-2013, 13:06.lucky short-armed-spine-bending bastard
~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~
Comment
-
Wtf, wat een megol die vent paar pagina's terug van die deadlift.
Eigenlijk zou er een of andere ninja moeten zijn die dat aan komt springen met van die salto's. Elke keer als iemand zo deadlift dat die dan ninja aankomt om hem/haar een nekchop te geven en dat is het over.
Verder goed topic dit om techniek te controleren. Ik zal kijken of ik binnenkort weer even wat vids kan uploaden."Straight outta gym"
Comment
-
Ben ik het mee eens, als je op een 180 raw bank zit en niet verder komt a la maar om met je setjes van 60(en dat doe je) al zo te gaan archen is gewoon onzin.
Trainen, sterker worden in je triceps en keer op keer herhalen die acrobatische shit is imo nergens voor nodig nog.In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Powerlift totaal 652.5 kilo
Mijn trainingslog
Comment
-
Iguana, ik respecteer je mening.
Maar ik ben het er niet mee eens dat het onzin is.
Ik weet dat ik iets zwakker ben zonder "deze" arch.
Waarom zou ik dan mezelf limiteren (met veronderstelling dus dat deze arch me sterker maakt) tot ik een bepaalde kracht heb?
Waarom zou ik mezelf nu eerst een andere techniek aanleren omdat het er nu als onzin uit ziet om het later met veel moeite (tegen dat je 180 of iets in die categorie kunt pressen zit de techniek die je gebruikt al zeer goed in je "geheugen" of hoe je het ook moet noemen (motor pattern?)) te veranderen, want het is best een grote verandering qua techniek?
Ik ben het wel eens dat enkel benchen op deze manier niet het beste is, maar dat denk ik ook over de deadlift en over de squat (enkel denk ik zo niet over de olympic lifts). Ik heb het hier dus over assistance.
Maar ik sta open voor discussie en het zou wel een mooie discussie zijn. Maar dan zou ik eerder een nieuw topic maken?Last edited by axel1994; 07-04-2013, 19:49.lucky short-armed-spine-bending bastard
~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~
Comment
-
Discussie kan gewoon hier hoor, topic komt dan weer wat tot leven
Ik vind het heel knap wat je doet met die arch(ik kan dat absoluut niet) maar vraag me altijd af of het juist je progressie niet in de weg staat.
Misschien is het een idee(weet niet of je ze al doet) om er floorpresses, dumbelpresses oid bij te doen zodat je ook zonder legdrive en arch leert drukken en je triceps sterker maakt.
Onzin is idd wat ongenuanceerd, maar je moet je blijven richten op sterker worden imo en niet constant met een technisch hoogstandje.In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Powerlift totaal 652.5 kilo
Mijn trainingslog
Comment
-
Je spieren worden er volgens mij niet sterker van als je een overdreven arch gebruikt of diagonaal gaat liften. Imo gaat het bij liften in eerste instantie om om je spieren te trainen en niet om zoveel mogelijk gewicht omhoog te krijgen. Door een overdreven arch wordt de ROM verkort en diagonaal liften zorgt ervoor dat je meer gewicht op de bar kan gooien. Echter lijkt me dat alleen nuttig voor powerliften waar het kennelijk puur gaat om zo hoog mogelijke gewichten. Als je alleen je spieren wil trainen voor hypertrofie/kracht vind ik het zinloos.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
Kanaal: Algemeen
8 uur geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
1 day ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
3 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
1 day ago -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment