basic trainingschema's
Collapse
X
-
Originally posted by Beaudien View Post
Yep, en al uitgeprint!! Dank je wel, he!! XX
Is het wat? Al is het vrij standaard?
Plaatjes duidelijk genoeg toch? Maar je kent de oefeningen wel als het goed is.
Je mag er ook wel anderen mee helpen hoor als die het nodig hebben, deel maar uit, geen probleem.1e Masters Superbody YBF 2011!
Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©
Comment
-
Originally posted by marnop View PostIs het wat? Al is het vrij standaard?
Plaatjes duidelijk genoeg toch? Maar je kent de oefeningen wel als het goed is.
Je mag er ook wel anderen mee helpen hoor als die het nodig hebben, deel maar uit, geen probleem.
Ja hoor, het is duidelijk. De meeste ken ik wel maar ik heb het gevoel dat ik te vaak van schema wisselde waardoor het niet echt "gaat zitten".
Met zo'n schema pak ik alles aan en dat vind ik prettig omdat ik maar 3 keer in de week kan trainen en dan het gevoel heb dat ik "alles uit de kast" kan halen.
Ik ga deze print in elk geval aan mijn instructeur geven, want daar heb ik volgende week weer een evaluatie mee en dan wil ik dit dus een tijd gaan doen."Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
-
-
Originally posted by HashKO View PostIk ben heel nieuw en ik vroeg me af hoelang je dat beginnersschema moet volgen alvorens over te schakelen naar iets intensievers/zwaarder?
Je kan er rustig een half jaar of langer op voort. Pas als je weet welke oefening welke is zonder op je schema te kijken en weet waar het voor dient dan is het tijd of vroeg zat om een andere/extra oefening toe te voegen of wat oefeningen te verwisselen.
Beginners gainen sowieso goed, als de intensiteit goed blijft, dus telkens de gewichten aanpassen naar krachtgains en als de voeding goed is.
Je kan ook na een tijdje een keer de volgorde van de oefeningen veranderen of tempo, sets of reps aanpassen.1e Masters Superbody YBF 2011!
Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©
Comment
-
-
Originally posted by Beaudien View PostZeg! Zit jij mij nou in de maling te nemen, Phoenix? *pakt langzaam de mattenklopper*
excuus voor de verwarring.
@marnop, ik zou niet durven om beaudien boos te maken want ze is lieeeeeev! Ik bedoelde het gewoon aardig omdat ik je wel een beetje ken en je veel doet voor anderen en ik dat ff wilde zeggen!
Comment
-
-
Originally posted by The Phoenix View Postje kent me onderhand toch wel een beetje! hoe kan je nou denken dat ik je voor de gek zou houden? nu voel ik me.
"Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 115kg 3x
- SSB hindu squat:25kg 20x
Deficit SL DL:
- 122.5kg 3x
- 102.5kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Paused safety bar squat:
- 102.5kg 6x
- hindu squat BW 55x
Safety bar goodmorning:
- 40kg 20x...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher hindu squat:
- 40kg 3x10
Safety bar back extension:
- 45kg 2x
- BW 35x
Military...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 92.5kg 11x
-box goblet squat 8kg 30x
One legged paused calf raise:
- BW 22x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 115kg 1x
- SSB hindu squat 20kg 20x
Deficit wide grip SL DL:
- 120.5kg 4x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Paused safety bar squat:
- 102.5kg 4x
-Hindu squat BW 40x
Sumo safety bar goodmorning:
- 40kg 16x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 125kg 0x
- box goblet squat BW + 6kg 60x
Safety bar back extension:
- 45kg...-
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 91kg 10x
- Box goblet squat 6kg 50x
One legged paused calf raise:
- BW 20x,...-
2 weken geleden -
-
door OiukyuranGreen Street CBD Gummies Canada The official website and authorized retailers offer the assurance of genuine products backed by the brand’s quality...
-
Kanaal: Algemeen
2 weken geleden -
-
door ROGAnusHey allemaal,
Ik ben momenteel bezig met een cut en wil mijn vetpercentage verlagen terwijl ik zoveel mogelijk spiermassa...-
Kanaal: Dagelijkse voeding
2 weken geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment