basic trainingschema's

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Beaudien View Post
    Aaaah, nee, ik zat je te plagen!! *knuffelt Phoenix*
    Originally posted by marnop View Post
    Knuffel hem nou niet te lang, dan wil die straks alsnog de mattenklopper...........
    Beau spanking Phoenix........
    Nou gelukkig maar beaudien!

@marnop, jij hebt me door! haha. ik wil die mattenklopper!

Comment

Als je een bepaalde spier goed ontwikkeld hebt en goede controel over hebt dan kan je ook de spier aanspannen zonder andere delen te belasten of aan te spannen. Dus kan je je voet gewoon loslaten hangen en de kuit goed aanspannen zonder iets in je voet of enkel te voelen.
      Klinkt goed. Maar ik heb toch het gevoel dat ik dan snel op een plateau ga belanden omdat ik geen extra gewichten erbij kan pakken.

Comment

Knuffel hem nou niet te lang, dan wil die straks alsnog de mattenklopper...........
        Beau spanking Phoenix........
        "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by The Phoenix View Post
          Klinkt goed. Maar ik heb toch het gevoel dat ik dan snel op een plateau ga belanden omdat ik geen extra gewichten erbij kan pakken.
          Dan ga je langer aanspannen en zoeken naar manieren waarbij je wel weerstand kan geven zonder andere delen te gebruiken.
          Je zal vast wel wat vinden wat goed te doen is.
          1e Masters Superbody YBF 2011!
          Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Dan ga je langer aanspannen en zoeken naar manieren waarbij je wel weerstand kan geven zonder andere delen te gebruiken.
            Je zal vast wel wat vinden wat goed te doen is.
            Ja dat kan ook. Moet wel eerlijk zeggen dat ik afgelopen zondag sitting calfs heb gedaan met laag gewicht. (20 kg) dat ging redelijk tot goed.

Heb niet echt last van mij gewricht. (afkloppen) maar voel mijn kuiten wel goed en heb daarbvan spierpijn overgehouden.

Comment

Hey leuke schema s.

Ik vind die 3 daagse schema erg handig.

Vooral dor dat de laatse meer bezig ben met me huis dan met traine.

Ik merk trouwens wel als ik 3 keer per week train dat wel sneller herstel.

Thanks voor de schema,s

Comment

Graag gedaan man.
                succes gewenst.

Comment

Hey dankje jij ook

Comment

bump!
                    omhoog dit topic!

Comment

ha goed bezig, voor beginnende mensen is het een must om even te checken.

By the way, het FB schema wat je aan Beaudien gaf, een aantal posts geleden, zou ik dat ook mogen ontvangen? Ik ben nog bezig met een FB voor de komende 90 dagen, misschien kan ik er wat van gebruiken.
                      - MKLP

Comment

Originally posted by MKLP View Post
                        ha goed bezig, voor beginnende mensen is het een must om even te checken.

By the way, het FB schema wat je aan Beaudien gaf, een aantal posts geleden, zou ik dat ook mogen ontvangen? Ik ben nog bezig met een FB voor de komende 90 dagen, misschien kan ik er wat van gebruiken.

Dat mag je wel ontvangen hoor, maar ik kan niks meer uploaden hier, dus dan zou ik je even moeten mailen.
                        Of heb je genoeg aan alleen naam van de oefeningen?

Of...Beaudien, ben je in de buurt? Kan jij het pdf'je uploaden?

pls?
                        Dan staat er tenminste ook weer wat meer in dit topic.

Comment

Moet je waarschijnlijk even wat oude uploads verwijderen

Waarom bij de 4 split een aparte armendag? Bi- en triceps worden al aardig meegepakt op de borst en rug dagen.
                          Misschien een BB ding
                          Fear is the mind killer

Comment

Of...Beaudien, ben je in de buurt? Kan jij het pdf'je uploaden?
                            Ik ben toch altijd bij je in de buurt? *gemene grijns*

Eh....pdfje uploaden.....eh.....blond he? Hoe doe ik dat? Ik heb het net geprobeerd, maar het lukt dus niet.
                            "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by sf01 View Post
                              Moet je waarschijnlijk even wat oude uploads verwijderen

Waarom bij de 4 split een aparte armendag? Bi- en triceps worden al aardig meegepakt op de borst en rug dagen.
                              Misschien een BB ding
                              Ik zie niet hoe ik ze kan verwijderen, staat steeds geen optie bij. Blijft gewoon klote een beperking in uploaden.

Armen apart,
                              Normaal pak ik die altijd mee idd met de grotere groepen, maar kan eventueel wel apart in een 4 daagse split, maar geeft dus wel een iets grotere ontwikkeling meestal. Dan krijg je de fysieken waar de schouders soms iets minder vol lijken te zijn.
                              De split kan ook anders ingedeeld worden hoor, geen probleem.

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
                                Ik ben toch altijd bij je in de buurt? *gemene grijns*

Eh....pdfje uploaden.....eh.....blond he? Hoe doe ik dat? Ik heb het net geprobeerd, maar het lukt dus niet.

Lekkere stalkert.
                                Word er helemaal warm van....
                                gewoon paperclipje aanklikken krijg je een popup, klik op bladeren en dan uploaden, wijst zichzelf verder.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X