basic trainingschema's
Collapse
X
-
Originally posted by marnop View PostAls je een bepaalde spier goed ontwikkeld hebt en goede controel over hebt dan kan je ook de spier aanspannen zonder andere delen te belasten of aan te spannen. Dus kan je je voet gewoon loslaten hangen en de kuit goed aanspannen zonder iets in je voet of enkel te voelen.
Comment
-
Originally posted by The Phoenix View PostKlinkt goed. Maar ik heb toch het gevoel dat ik dan snel op een plateau ga belanden omdat ik geen extra gewichten erbij kan pakken.
Je zal vast wel wat vinden wat goed te doen is.1e Masters Superbody YBF 2011!
Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©
Comment
-
Originally posted by marnop View PostDan ga je langer aanspannen en zoeken naar manieren waarbij je wel weerstand kan geven zonder andere delen te gebruiken.
Je zal vast wel wat vinden wat goed te doen is.
Heb niet echt last van mij gewricht. (afkloppen) maar voel mijn kuiten wel goed en heb daarbvan spierpijn overgehouden.
Comment
-
ha goed bezig, voor beginnende mensen is het een must om even te checken.
By the way, het FB schema wat je aan Beaudien gaf, een aantal posts geleden, zou ik dat ook mogen ontvangen? Ik ben nog bezig met een FB voor de komende 90 dagen, misschien kan ik er wat van gebruiken.- MKLP
Comment
-
Originally posted by MKLP View Postha goed bezig, voor beginnende mensen is het een must om even te checken.
By the way, het FB schema wat je aan Beaudien gaf, een aantal posts geleden, zou ik dat ook mogen ontvangen? Ik ben nog bezig met een FB voor de komende 90 dagen, misschien kan ik er wat van gebruiken.
Dat mag je wel ontvangen hoor, maar ik kan niks meer uploaden hier, dus dan zou ik je even moeten mailen.
Of heb je genoeg aan alleen naam van de oefeningen?
Of...Beaudien, ben je in de buurt? Kan jij het pdf'je uploaden?
pls?
Dan staat er tenminste ook weer wat meer in dit topic.1e Masters Superbody YBF 2011!
Comment
-
Originally posted by marnop View PostOf...Beaudien, ben je in de buurt? Kan jij het pdf'je uploaden?
Eh....pdfje uploaden.....eh.....blond he? Hoe doe ik dat? Ik heb het net geprobeerd, maar het lukt dus niet."Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
-
Originally posted by sf01 View PostMoet je waarschijnlijk even wat oude uploads verwijderen
Waarom bij de 4 split een aparte armendag? Bi- en triceps worden al aardig meegepakt op de borst en rug dagen.
Misschien een BB ding
Armen apart,
Normaal pak ik die altijd mee idd met de grotere groepen, maar kan eventueel wel apart in een 4 daagse split, maar geeft dus wel een iets grotere ontwikkeling meestal. Dan krijg je de fysieken waar de schouders soms iets minder vol lijken te zijn.
De split kan ook anders ingedeeld worden hoor, geen probleem.1e Masters Superbody YBF 2011!
Comment
-
Originally posted by Beaudien View PostIk ben toch altijd bij je in de buurt? *gemene grijns*
Eh....pdfje uploaden.....eh.....blond he? Hoe doe ik dat? Ik heb het net geprobeerd, maar het lukt dus niet.
Lekkere stalkert.
Word er helemaal warm van....
gewoon paperclipje aanklikken krijg je een popup, klik op bladeren en dan uploaden, wijst zichzelf verder.1e Masters Superbody YBF 2011!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
6 dagen geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 1x
'Ballarina' safety bar squat:
- 71kg 8x
Wide grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: