Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
volgens mij kan dat geen 6.5%bf zijn? Ben geen expert op dat vlak maar dit lijkt me wel meer. Misschien iemand die mijn gedachte wilt bevestigen/ontkrachten?
het ziet er naar uit dat je rond de 13% zit. Overigens heb je dezelfde lichaamsbouw als ik. Het ziet er precies zo uit als ik voordat ik begon te bulken!
Volgende keer maak ik een foto van de meter.. Is gemeten bij de sportschool.
Misschien had ik ook beter ff aan kunnen spannen:P En ik geloof wat de meter bij de sportschool zegt..
Maar goed..als ik het goed begrijp heb ik een leuke basis Maak me nu iig al een stuk minder zorgen of ik voor niks ga trainen @ De sterkste: hoelang heb jij erover gedaan om zo te worden als je nu bent? Heb ik een indicatie :P
het ziet er naar uit dat je rond de 13% zit. Overigens heb je dezelfde lichaamsbouw als ik. Het ziet er precies zo uit als ik voordat ik begon te bulken!
Nee 13 is te hoog denk ik.
Maar 10 is een betere indicatie denk ik.
zucht Waarom gelooft niemand niemand dat ik zo'n laag vetgehalte heb en dat de sportschool weet wat ze doen? Ik laat et morgen nogmaals meten, maak een foto desnoods een filmpje en dan twijfelen we er niet meer aan..goed?
@Kevf : nog een keer gelezen..misschien stomme vraag: wat zijn compound-oefeningen? Yep, ik ben een leek qua termen..komt goed..
zucht Waarom gelooft niemand niemand dat ik zo'n laag vetgehalte heb en dat de sportschool weet wat ze doen? Ik laat et morgen nogmaals meten, maak een foto desnoods een filmpje en dan twijfelen we er niet meer aan..goed?
@Kevf : nog een keer gelezen..misschien stomme vraag: wat zijn compound-oefeningen? Yep, ik ben een leek qua termen..komt goed..
Mijn antwoord is niet onderbouwd, maar komt voort uit 25 jaar ervaring
Als ik je foto's bekijkt ligt je vetgehalte inderdaad hoger, dan dat je aangeeft. Natuurlijk weten ze op de sportschool wat ze doen, maar of het de goede methode is weet je niet. Het meten met een tang is allang achterhaald, ook het meten met de weegschaal is niet zuiver, ik heb je al eerder aangegeven dat het niet klopte 3.5%. Je laat je opnieuw meten en het is 6%. Wordt het in de ochtend of in de avond gemeten?
To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
Comment