Ik ga je stalken....volgen...whatever...
Vooruitgang ErikV
Collapse
X
-
Nou..wil morgen weer beginnen met een vast schema. Heb mijn eerdere schema even opgeduikeld, en daar wat aanpassingen in gemaakt, om een beetje compatible te zijn met mijn werk. Ik moet de hele dag lopen, staan, klimmen etc, dus benen komen aan het eind van de week pas aan de beurt.
Verder geen tabata's, behalve voor borst. Ga deze de komende weken eens flink aanpakken. Dus zit te denken aan een dropset en een tabata naast de gewone kt.
Dus dan zou het worden:
Ma Borst + 1 isolatie triceps (cable)
Di Rug + 1 isolatie biceps (cable)
Wo Core + Dropset Borst isolatie onder
Do Armen + Shrugs
Vr Benen + tabata Borst isolatie boven (?)
Za rust
Zo rust
Wordt dit een overkill op de borst? Of zou dit kunnen voor een paar weken? Moet over een paar weken toch weer een ander schema maken ivm ploegendienst waar ik een tijd in mee moet draaien.
Graag commentaarAchievements comes in cans, not can'ts.
Comment
-
Dikke overkill. Vraag me wel eens af waarom mensen denken dat als ze geen vooruitgang boeken het aantal oefeningen en/of aantal keren op moeten schroeven. Meeste mensen zijn juist teveel aan het doen en zouden minder moeten doen. Maargoed, is niet persoonlijk hoor Wolvererik.
Je wilt borst laten groeien? Lekker low inclines doen met zware gewichten en wat minder reps (5/set), maar doe een setje of twee meer (5-6 sets). Eventueel wat aan flyes erbij en het is af. Denk dat dat echt wel zat stimulans geeft. Eventueel kun je dit een keer in een dropset op de 3XL manier doen. Train borst 1x per week net als de rest. Mocht dat niet genoeg blijken kun je er altijd nog een keertje een extra keer bij doen.
Laat die tabata lekker voor wat het is op dit moment, met bovenstaand schema zou je toch echt wel moeten groeien.
Core oefeningen? Lekker laten voor wat het is, of bij je borstdagje voegen. Mis verder ook een toch wel belangrijke spiergroep: schouders?
Ma Borst (low inc db press/cable flye) + 1 isolatie triceps (cable) + evt core
Di Rug + 1 isolatie biceps (cable)
Wo rust
Do Schouders (mil p/side r/rev cab flye) + Armen (1 bi 1 tri) + Shrugs (1)
Vr Benen
Za rust
Zo rust
Lijkt me beter."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Met armen bedoel ik dus incl. schouders Kwestie van interpretatie, maakt nie uit
Verder zal ik dan borst idd toch maar even laten voor wat het is en dan proberen zoals jij voorstelt. Rustdag op woensdag..tja..zien welAchievements comes in cans, not can'ts.
Comment
-
Je moet je grenzen verleggen qua intensiteit, niet qua gewicht, reps en de trainingsduur. Al ben je maar 3 kwartier aan het trainen met gewichtjes van 3 kg, als het intensief genoeg is en je trainingsfrequentie is hoog (vaak per week op deze manier trainen) en je neemt genoeg rust met goede voeding dan moet je je borst wel kunnen laten groeien. Verder ben ik het volledig met Atta eens.Geniet, en drink met maten!
Comment
-
Originally posted by de sterkste ophaler View PostJe moet je grenzen verleggen qua intensiteit, niet qua gewicht, reps en de trainingsduur. Al ben je maar 3 kwartier aan het trainen met gewichtjes van 3 kg, als het intensief genoeg is en je trainingsfrequentie is hoog (vaak per week op deze manier trainen) en je neemt genoeg rust met goede voeding dan moet je je borst wel kunnen laten groeien.Achievements comes in cans, not can'ts.
Comment
-
Nou, dat merk je wel: Weer een split na lange tijd ub, traint toch weer heel anders Vandaag Borst + één isolatie triceps, tussen elke set 1 minuut rust max.
Benchpress
3 x 70
6 x 60
8 x 50
8 x 50
8 x 50
6 x 50
Cable flyes
12 x 25
8 x 30
8 x 35
8 x 30
6 x 30
6 x 30
Triceps pushdown rope
12 x 35
10 x 40
8 x 45
8 x 45
8 x 45
8 x 45
Morgen rug + isolatie biceps..Waarschijnlijk een beter gevoel nadien dan nu. Vindt twee oefeningen voor borst beetje..mja..magertjes :S Aan de andere kant: Wel het idee dat ik wat heb gedaanAchievements comes in cans, not can'ts.
Comment
-
Ik zou echt die low incline db press gaan doen in plaats van de bench. De bench is leuk als je voor kracht bezig bent, maar aangezien je nu wilt groeien kun je het beste met zo zwaar mogelijke gewichten gaan gooien, en dat kun jij niet met de bench."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
Comment
-
Originally posted by GeneralIx View PostIk zou echt die low incline db press gaan doen in plaats van de bench. De bench is leuk als je voor kracht bezig bent, maar aangezien je nu wilt groeien kun je het beste met zo zwaar mogelijke gewichten gaan gooien, en dat kun jij niet met de bench.Geniet, en drink met maten!
Comment
-
Originally posted by GeneralIx View PostIk zou echt die low incline db press gaan doen in plaats van de bench. De bench is leuk als je voor kracht bezig bent, maar aangezien je nu wilt groeien kun je het beste met zo zwaar mogelijke gewichten gaan gooien, en dat kun jij niet met de bench.
@ ophaler: Borst is écht mijn zwakke punt..ach ja..iedereen knalt op zijn/haar specialiteitAchievements comes in cans, not can'ts.
Comment
-
Originally posted by erikv View PostMet geen enkele borstoefening, daar nie van Maar point taken
@ ophaler: Borst is écht mijn zwakke punt..ach ja..iedereen knalt op zijn/haar specialiteit"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
Comment
-
Originally posted by erikv View PostWel wát idd..maar nog lang niet genoeg..ach..komt vanzelf..ben nog nie zolang bezig..moet nie zeuren eigenlijk
Offtopic: post 7000."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
6 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment