Falstyr - Uhm...iets met training en zo

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vandaag weer een improvisatie work-out gedaan. Maandag weer verder met de routine.

Voorgaande twee weken heb ik Clenbuterol gebruikt op 100mcg per dag. Zoals gewoonlijk met stimulerende middelen merkte ik er weinig tot niks van. Harstlag en lichaamswarmte waren nauwelijks hoger dan normaal en moest er echt op letten wilde ik het opmerken. Toch waren de resultaten goed in die weken dus later ga ik het gewoon op de 100mcg houden en niet verhogen.

Nu in de Clen Off weken hanteer ik Animal Cuts + Animal M-stak. Cuts is een nieuw produkt en was benieuwd hoe het zou gaan. En nu op dag drie...ik hoef geen moeite te doen om de symptomen op te merken hehe.

In totaal loop ik nu in 3 weken tijd al voor op de prognose qua vetverlies. So far so good. Toch heb ik me eetschema opnieuw onder de loep genomen vandaag om het nog strakker op te zetten.

Heb sample eiwitten ontvangen van Power Supplements in de smaken Kokos en Zwarte Bes. Zojuist de kokos na me work-out genomen. De geur was erg overheersend toen het nog in de verpakking zat, maar het was een echte kokos geur en niet een chemische variant die me neusharen laten jeuken tot brandens aan toe. Dus dat is goed als je van die geur houdt hehe. Ik heb het gemengd met 250-300ml water zoals gewoonlijk met mijn shakes en de kokos geur verdween bijna helemaal. Sterker nog alles loste zo goed op dat het waterig was en bijna niks qua textuur of smaak overbleef. Jammer. Morgen die Zwarte Bes proberen en dan met wat minder water. Positieve het lost zeer goed op en geen klonten dus hehe.

Me work-out dus...

Bench Press
    8x 35kg
    6x 47,5kg
    3x 62,5kg
    3x 75kg
    8x 3x 87,5kg
    -Het was zwaar en moeilijk. Ben er mee gestopt op den duur omdat me schouder en rechter elleboog problemen begonnen te geven.

Squat
    5x 47,5kg s/s 10 Hanging Leg Raises
    5x 67,5kg s/s 10 Hanging Leg Raises
    5x 85kg s/s 10 Hanging Leg Raises
    5x 102,5kg
    1x 120kg
    1x 130kg
    1x 140kg
    -De 140kg ging niet goed. Me buikspieren waren te veel vermoeid. Duh! Dus drukte meer vanuit me onderrug en das niet helemaal de bedoeling hehe.

Chin Ups
    Pyramide trede 5
    5-4-3-2-1
    4-3-2-1
    3-2-1
    2-1
    1
    -De eerste 5 reps gingen erg easy, maar daarna was het meteen voorbij. Het was zwaar werk. Ook vanwege schouder+elleboog van rechterarm die lichtelijk prikte. Me biceps liep wel enorm vol. Zo erg dat ik nieuwsgierig werd naar omvang. 43 en 42,5 fucking cm's dat is een groot verschil met normaal :O

Rack Pulls
    10x 60kg
    10x 100kg
    -Niet verder gegaan. Bovenrug en grip was op.

Comment

• Zoals Atta al elders vermeldde...ik loop bij een manueel ivm mijn rug.

Toen ik vorig jaar omviel met squat a 107,5kg is er een enorme klap op de ruggenwervels gekomen en me heup. Me heupen hebben kleine botscheurtjes en zo ook me staartje. Vanwege de klap is het kraakbeen in de onderste drie wervels merendeels verdwenen. Dus me wervels knarsen lekker over elkaar als ik een zwaar gewicht pak. Sterker nog me ruggengraat stond zo scheef als de neten dus hebben ze met veel pijn en moeite recht gezet. Ach ja...boeiend. Belangrijkste is...ik kan weer verder

Merk wel dat als ik een zwaar gewicht in me nek leg zoals squat dat me spieren in de onderrug enorm veel werk moeten leveren. Dus pijnlijke steken om evenwicht te houden. Dus...onderrug oefeningen doen om te versterken. Meer Good Mornings e.d. op reps ipv zo zwaar mogelijk. Met een 140kg sumo deadlift hield ik me rug recht dus no props there.

Comment

• je kracht blijft er nog goed inzitten met je cut he

op hoeveel sta je nu?
        160kg squat
        225kg deadlift
        130kg benchpress

Comment

• Ik...uhm...tja weet je...ik durf me % niet in te schatten voorlopig hehe. Ik concentreer meer op cm omtrek van bovenbuik/onderbuik/boven benen. Op verscheidene plekken steken de spieren al door het vet heen en denk dan: "Shit man. Zoveel vet en dan nog zie je de spieren. Ik ben echt fucking buff als ik leaner ben"

Ideaal Onderbuik omtrek is 82cm. Dan zit ik rond de 13-14% zoals vorig jaar zomer. Mijn target. Zit nu 94cm. 1cm is gemiddeld 1kg vet. Dus reken maar uit hoeveel ik nog moet verliezen en qua weken bezig ga zijn.

Me kracht gaat redelijk. Theoretisch gezien ben ik sterker op de Bench Press geworden. Deadlift heb ik al zolang niet meer op getopt dat ik niet eens weet hoe sterk ik daar in ben. Me Rack Pull was 1x220kg maand terug en zou iets van 1x 180-190kg deads moeten zijn. En squat...das duidelijk minder qua top. Maar als ik op reps ga is het weer beter.

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
            Heb sample eiwitten ontvangen van Power Supplements in de smaken Kokos en Zwarte Bes. Zojuist de kokos na me work-out genomen. De geur was erg overheersend toen het nog in de verpakking zat, maar het was een echte kokos geur en niet een chemische variant die me neusharen laten jeuken tot brandens aan toe. Dus dat is goed als je van die geur houdt hehe. Ik heb het gemengd met 250-300ml water zoals gewoonlijk met mijn shakes en de kokos geur verdween bijna helemaal. Sterker nog alles loste zo goed op dat het waterig was en bijna niks qua textuur of smaak overbleef. Jammer. Morgen die Zwarte Bes proberen en dan met wat minder water. Positieve het lost zeer goed op en geen klonten dus hehe.
            Forgot to mention. De sample is voor 200ml, dan heb je ook meer smaak, 300ml is echt iets teveel van het goede.
            (zwarte bes is een dubbele sample, dus 2 x 200ml, een keer melk en een keer water bijvoorbeeld).
            Ik lees dat je een smak hebt gemaakt met je rug, ben je dubbelgeklapt? Ik squat zelf altijd in een rek met dwarsstangen, zo in het open durf ik nooit zwaar te gaan. Binnen een rek tot 300kg en buiten het rek nooit zwaarder dan 120kg gedaan, het is gewoon psychisch, en veilig.
            Mocht die zwarte bes je bevallen en je wil eens iets bestellen dan krijg je een gratis potje glucosamine van me om te proberen, wellicht helpt het je bij de opbouw van je kraakbeen. Alleen als het kraakbeen 100% verdwenen is zal het je niet kunnen helpen.

Ik vind je bench press doel overigens erg dapper in de tijdspanne van het resterende jaar. Mocht je eens vastkomen op een plateau zou je mijn schema eens moeten proberen (heb hem hier ergens op het forum gezet). Succes gegarandeerd!
            Succes met de training

Jaap
            powersupplements.nl - supplementen en advies over fitness/bodybuilding

Comment

• Morgen bij ontbijt Havermout+Zwarte Bes+water

Was niet dubbel geklapt. Ging gewoon naar beneden a la "zitten" op de grond. Maar ja laatste stuk kon ik niks anders dan vol naar beneden donderen en gewicht van me rug laten vallen. Het deed zeer, maar het echte probleem voor mijn gevoel kwam toen ik er na BoR ging doen. Met een opwarm setje bouwde spanning op en schoot het er in. 2 weken plat gelegen en kon niks.

Toentertijd had ik een Press Rack, tegenwoordig een volwaardig Power Rack met vangers. Scheelt veel. Maar qua Bench is het rampzalig. Toen kon ik het gewicht van me af rollen, nu kan het niet meer. En de vangers kun je ook niet goed instellen met bench press. Het staat of te hoog zodat je geen volwaardige ROM kunt maken of het zit zo laag dat je alsnog geplet zou worden. Incline Press kan ook niet echt geweldig in een Power Rack.

Na die smak tijdje psychologisch zitten opboksen tegen de 107,5kg. Durfde het niet. Maar toen ik het oversloeg om de 110kg te doen was het voorbij. Duurde wel 2 maanden om er overheen te komen.

Kraakbeen in de onderste wervels zit er nog...het is alleen heel weinig. Geen idee of Glucosomine zou helpen. Is al heel lang sinds ik het heb gebruikt.

1 doel voor december wat niet vermeld staat...125kg Push Press. Doe nu 1x85kg er mee. Kan beter hoog inzetten huh? Heb simpelweg gekeken hoeveel tijd ik sport..2,5kg er bij per week. Her en der nog wat weken er af ivm eventuele rust weken en stagnaties en zo kwam ik uit om de doelen eind van het jaar.
              Last edited by Falstyr; 01-05-2009, 22:34.

Comment

• Originally posted by Power Supplements View Post
                Forgot to mention. De sample is voor 200ml, dan heb je ook meer smaak, 300ml is echt iets teveel van het goede.
                (zwarte bes is een dubbele sample, dus 2 x 200ml, een keer melk en een keer water bijvoorbeeld).
                Ik lees dat je een smak hebt gemaakt met je rug, ben je dubbelgeklapt? Ik squat zelf altijd in een rek met dwarsstangen, zo in het open durf ik nooit zwaar te gaan. Binnen een rek tot 300kg en buiten het rek nooit zwaarder dan 120kg gedaan, het is gewoon psychisch, en veilig.
                Mocht die zwarte bes je bevallen en je wil eens iets bestellen dan krijg je een gratis potje glucosamine van me om te proberen, wellicht helpt het je bij de opbouw van je kraakbeen. Alleen als het kraakbeen 100% verdwenen is zal het je niet kunnen helpen.

Ik vind je bench press doel overigens erg dapper in de tijdspanne van het resterende jaar. Mocht je eens vastkomen op een plateau zou je mijn schema eens moeten proberen (heb hem hier ergens op het forum gezet). Succes gegarandeerd!
                Succes met de training

Jaap
                Waar staat je schema?

Comment

• Originally posted by henk33 View Post
                  Waar staat je schema?

Snel gevonden met google en de permalink is hier
                  powersupplements.nl - supplementen en advies over fitness/bodybuilding

Comment

• Na het lezen qua superset van Bodybuildertje was ik benieuwd hoe het zou zijn. Vandaag een low carb dag dus niet meest slimme dag. Ik keek naar zijn gewichten en de 75kg full squat is iets van 70% van zijn max en Deadlift ook iets in die trant. Dus dat gebruikte ik om mijn gewichten te berekenen.

Paralel Squat
                    5x 40kg, 55kg, 70kg, 85kg

Paralel Squat s/s Sumo Deadlift
                    5x5 met 100kg en 110kg

Qua squat probeerde ik dit keer een andere techniek. In plaats van het gewicht op me traps lagen ze nu op me achterste schouderkoppen. Armen strak langs het lichaam in plaats van wijsvingers op de ring. Voelde prettiger aan, maar me quads werden meer aangesproken dan normaal. Reden dat ik Sumo Deadlift koos als super set was omdat je de hamstrings er veel bij gebruikt en ook de dij spieren. Zo kregen me benen van alle kant klappen.

Rust intervals waren 60sec. Zweet als een otter en benen branden als een gek.

Comment

• lekker he die supersetje

jij hebt dus ook je koppakking lek gehad, of snap je hem nog niet?
                      Last edited by bodybuildr1990; 02-05-2009, 18:51.
                      160kg squat
                      225kg deadlift
                      130kg benchpress

Comment

• Bench Press
                        8x 35kg
                        6x 50kg
                        3x 62,5kg
                        3x 77,5kg
                        10x 1x 90kg
                        1x 95kg
                        -Omdat vorige week de 90 en 87,5kg zwaar aanvoelde heb ik singles gedraaid ipv triples voor 10sets. Doel is volgende week 10x 2x te doen met 90kg. Maar iets voelt niet goed aan. Rechter bicep...of er net onder...gaat enorm prikken als het gewicht op weg naar beneden is en bij bij de borst aankomt. Geen idee wat ik hier van moet denken :S

Squat
                        5x 40kg, 55kg, 70kg, 85kg
                        -Quads voelde nog enorm pijnlijk aan na die superset eer gisteren. En die nieuwe techniek belast de benen meer dan voorheen. Dus vandaar maar gestopt.

Good Mornings
                        10x 60kg
                        5x 80kg
                        5x 100kg
                        3x 110kg
                        2x 120kg
                        2x 130kg

Chin Ups
                        10x 3x Bodyweight a 94,5kg

Vond het wel best zo. Had er vandaag niet zo'n zin in eigenlijk.

Comment

• Doe je nog steeds die powerlifting grip, closer en shoulders in ? Zo niet kan het misschien brede grip zijn, voel het zelf ook wel eens als ik uber wide pak. Of misschien is het van om-en-om grip van deadliften wat zich uit bij het benchen.
                          The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

• Hoezo rust je dan maar 2 dagen voor je quads en niet 4,5 ofzo

Comment

• Clean & Press
                              3x 40kg
                              2x 3x 50kg
                              7x 3x 65kg
                              -Conditioneel verrot en haalde de laatste 3 sets niet meer

Bent over Row
                              5x 30kg, 45kg, 60kg, 70kg, 80kg
                              -Een brede bankdruk grip en die beweging maakte ik dus ook. Maar ipv duwen trek je het gewicht. Voel alle rug spieren beter werken dan met de armen strak langs het lichaam.

Smalle chins Up
                              4-3-2-1
                              3-2-1
                              2-1
                              1
                              -the usual dus

DB Row
                              40 reps met 38kg
                              x10, x10, x8, x6, x4, x4

BB Farmerls Hold
                              2x 30sec 140kg

Comment

• haha, ook maar begonnen met clean en press, al wel bruut gewicht.
                                met legdrive?
                                160kg squat
                                225kg deadlift
                                130kg benchpress

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X