Falstyr - Uhm...iets met training en zo

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Beetje achterover hangen met optrekken,lekker wijd!
    Gebruik ook nog wel is me straps laatste set,net ff lekker die xtra rep.
    Netjes bezig man,keep it up!
    Status:bulking

Comment

• Verzin niks zelf, maar kopieer van WSB. Net zoals de JTM Press die ik in Wave 2 ga proberen. Je merkt dat het meer een tricep oefening is dan een borst.

http://www.youtube.com/watch?v=Nqi7k...eature=related

http://www.youtube.com/watch?v=nYsMP...eature=related

Last van schouders heb ik omdat ik gewoon niet gewend ben te trekken op die manier. Zelfs met LAT Pulldowns had ik vroegah snel last van me schouders. Zal proberen wat meer schuin te hangen, maar stil hangen is al een hele klus :P
      Last edited by Falstyr; 10-02-2009, 22:47.

Comment

• Jezus, doe one handed barbell shit is echt gruwelijk. Zat echt van WOW
        Stats: 1.87, 90kg, 15.3% vet

Comment

• Ziet er iets raars uit Nette training Fallus
          The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

• flink topic geworden!

Ook aan het kuren zie ik?

Heb ik direct een mooi doel, sterker blijven dan jij alleen dan naturel

Zal thuis eens wat filmpjes checken!
            Last edited by ijzer; 13-02-2009, 09:58.

Comment

• Flinke onzin die one arm press.Zelfde effect als dumbell drukken,alleen bij deze variant is het blessure risico even 10x zo groot.Balans is moeilijk dus ga je sneller uit de juiste bewegingsbaan.Groot risico op schouderblessures.

Comment

• Falstyr,ben je ook echt gesloopt na een training of is dat uberhaupt je doel niet.Als ik het zo bekijk vallen de trainingen over het algemeen qua intensiteit wel mee.
                Dat is mijn mening en gevoel,misschien dat de trainingen voor jou wel heel intensief zijn?

Comment

• Originally posted by Kevf View Post
                  flink topic geworden!

Ook aan het kuren zie ik?

Heb ik direct een mooi doel, sterker blijven dan jij alleen dan naturel

Zal thuis eens wat filmpjes checken!
                  Heb een maandje Anavar gedaan. Meer niet. Ok ga over 2 weken nog Clenbuterol doen ivm cutten/vetverbranding. Maar heb geen behoefte verder te kuren for the time being. Zeker niet nu het lekker gaat. Wil die 200+ deadlift zo halen

Originally posted by levensgenieter View Post
                  Flinke onzin die one arm press.Zelfde effect als dumbell drukken,alleen bij deze variant is het blessure risico even 10x zo groot.Balans is moeilijk dus ga je sneller uit de juiste bewegingsbaan.Groot risico op schouderblessures.
                  Uhm...nee
                  Als DB drukken beter was zou men wel DB drukken en niet 1 hand presses doen. Belasting van schouders is minder bij de 1hand press (DB Variant, want barbel doe ik niet), je belast de triceps meer, je doet nog steeds stabilisatie spiertjes (wat eigenlijk het enige is wat hetzelfde is met een DB Press). De bewegings baan is eigenlijk de enige correcte als je gaat bankdrukken als een powerlifter. Die gasten drukken alleen maar met ellebogen naar binnen langs het lichaam. Reden dat ze deze manier hebben genomen is:
                  1. Minder tot geen kans op het scheuren van de pecs
                  2. Meer betrekken van andere spiergroepen zodat ze meer kunnen liften
                  3. De triceps wordt ook op het dode moment toegepast om het gewicht naar boven te krijgen zodat de belasting niet alleen op borst en voorste schouderkoppen ligt...dus je schouders krijgen minder blessures. En de triceps kunnen enorm veel sterker worden dan schouders ed waardoor je zwaarder kunt gaan op het zwaktste punt (dode punt in de rom)

Dus nogmaals...geen poep lullen. Begint vermoeiend te worden

Vind wel, persoonlijk, dat met barble bench press het uit gewoonte nog steeds prettiger vind om met ellebogen breed te pressen. Maar daar gaan we ooit ook nog eens overstappen denk ik. Maar eigenlijk vind ik BP niet zo boeiend. Ga liever zwaar op squat/deadlifts. Maar je moet de bench ook doen anders gaat borst beetje achterlopen en shit.

Originally posted by levensgenieter View Post
                  Falstyr,ben je ook echt gesloopt na een training of is dat uberhaupt je doel niet.Als ik het zo bekijk vallen de trainingen over het algemeen qua intensiteit wel mee.
                  Dat is mijn mening en gevoel,misschien dat de trainingen voor jou wel heel intensief zijn?
                  Ligt aan je doel. Ik train niet voor meer spiermassa, maar voor spierkracht. Ik train met gewichten van 50-60% met maar 1-2 dagen dat je jezelf duwt zo zwaar mogelijk te gaan eer je vermoeid bent. Dus kapot....hmmm...op de top dagen ben ik wel beetje op en verzuurd. Maar anderzijds is het meestal conditioneel dat ik gesloopt ben hehe. Daar doe ik tegenwoordig wat meer Kettlebell routines voor onder het mom van General Physical Preparedness 2x in de week.

Doel is dus kracht. En dat win ik er wel mee. Dus het werkt wat ik leer van West Side Barbel
                  Last edited by Falstyr; 13-02-2009, 10:55.

Comment

• op welke pagina staat een filmpje van een goede squat, ben nav mijn knie-vraag wel benieuwd

Comment

• Originally posted by Kevf View Post
                      op welke pagina staat een filmpje van een goede squat, ben nav mijn knie-vraag wel benieuwd
                      YouTube - Kanaal van johnnymnemonic2
                      Alle SquatRX delen 1 t/m 20

YouTube - Kanaal van EliteFitnessSystems
                      Dave Tate en zijn jongens

Comment

• wat een beesten heey niet normaal, echte hardcore trainingen als ik dit zo bekijk mooi hoor
                        Pain is temporary...pride is forever...

Comment

• Vet, gaan we vanavond ook zeker bekijken

Comment

• Helemaal geen zin om te trainen gehad, dus soort van improv trainingje gedaan

Good Mornings
                            3 reppers: 40kg, 40kg, 60kg, 60kg 80kg, 100kg

Rack Pulls
                            5 reppers: 100kg, 120kg, 130kg, 140kg, 160kg
                            -Bij de 160 na de eerste rep voelde ik me vleugels die wilde werken, maar niet konden omdat ze te zwak zijn :'(

Close grip chin-ups
                            5sets 3reps bodyweight
                            Was goed te doen zo

Inverted Rows
                            4x 10 bodyweight

Chest Supported Kettlebel Row
                            4sets 10reps

Hanging Leg Raise
                            4x 8
                            -Ik ga gewoon in de lucht hangen door de dip steunen te gebruiken en doe dan de been beweging. Dat gehang vind ik niks.

Me rug en biceps zijn dus aardig op

Comment

• Nice Chin ups beginnen goed te lukken
                              The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

• Floor Press - Ellebogen in
                                10x 20kg, 40kg, 60kg
                                3x 3x 80kg

Lichte Incline Bench Press
                                50% 1rm - 55kg
                                Ellebogen uit
                                train op explosiviteit
                                Normal grip 10x 20kg opwarm
                                Wide grip 3 sets 3 reps
                                Normal grip 3 sets 3 reps