Normaal pomp ik me plaatjes topic vol met troep, maar dacht laat ik me ego even in slikken en me geweldige oefeningen hier vermelden *kuch kuch*. Eens kijken of de vernederings methode werkt om jezelf te pushen
Ik zit nu in het Velocity Diet waarbij ik de komende 28dagen alleen vloeibaar eet, met in de middag 450gr stoomgroenten voor vezels, en zit rond de 65-115gr koolhydraten afhankelijk sportdag of niet.
Dus de komende weken gaan er qua training als volgt uit zien.
Kijk Ophaler...circuit training
TMAGNUM FORUMS - The Official V-Diet Workouts
Ik ga het intermediate programma doen. Als iemand me nog even wil uitleggen wat Side Plank en Plank Hold qua oefeningen zijn zou ik op prijs stellen.
MAAR!! Qua werk heb ik het gelukg om de paar weken late dienst te draaien. Kan dan niet naar de sportschool en heb ook de tijd er niet voor omdat ie dan dicht is of overbevolkt. Thuis mis ik helaas nog het 1 en ander. In die weken doe ik voorlopig Tabata's a la ErikV. De conditie boost dat het zou moeten geven kan ik wel gebruiken
Maandag: Thrusters, Squat
Dinsdag: Reversed Grip Chin Ups, DB Row
Donderdag: Hanged Clean & Press, Low Incline Bench Press
Vrijdag: Thrusters, BB Curl, Elite Sit-ups
Ik zit nu in het Velocity Diet waarbij ik de komende 28dagen alleen vloeibaar eet, met in de middag 450gr stoomgroenten voor vezels, en zit rond de 65-115gr koolhydraten afhankelijk sportdag of niet.
Dus de komende weken gaan er qua training als volgt uit zien.
Kijk Ophaler...circuit training
TMAGNUM FORUMS - The Official V-Diet Workouts
Ik ga het intermediate programma doen. Als iemand me nog even wil uitleggen wat Side Plank en Plank Hold qua oefeningen zijn zou ik op prijs stellen.
MAAR!! Qua werk heb ik het gelukg om de paar weken late dienst te draaien. Kan dan niet naar de sportschool en heb ook de tijd er niet voor omdat ie dan dicht is of overbevolkt. Thuis mis ik helaas nog het 1 en ander. In die weken doe ik voorlopig Tabata's a la ErikV. De conditie boost dat het zou moeten geven kan ik wel gebruiken
Maandag: Thrusters, Squat
Dinsdag: Reversed Grip Chin Ups, DB Row
Donderdag: Hanged Clean & Press, Low Incline Bench Press
Vrijdag: Thrusters, BB Curl, Elite Sit-ups
Comment