Originally posted by adon1s
View Post
Trainingslog voor iedereen
Collapse
X
-
The internet, SERIOUS business!
Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic
-
Originally posted by Yawgmoth View PostImpressive 1 handed chin kerel damn, zou wel kick ass zijn als je keer video ervan zou maken, wink wink nudge nudgeIn college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."
If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.
Comment
-
Bench 6x2@130
Power cleans 3x90; 2x100; 2x105; 2x110
Chins 5bw; 2xbw+20kg; 1xbw+30kg; nog iets van 10 reps @ bw
Zo even denk wat kleren kopen en kapsalon eten in Den Haag. Kapsalon met rijst wel te verstaan!In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."
If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.
Comment
-
Ja kapsalon = grote bak met rijst, kip, sla en kaas. Die kaas kan je ook weglaten maar ik laat er meestal wel een beetje op. Training duurde zo'n 40min.In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."
Comment
-
Patat is alleen weer ff minder als rijst he En als je deze rijst op hebt wil je echt geen patat meer!
Deze week deload dus stelt niet veel voor, chins zijn het enige wat nog de moeite waard is om te vermelden. Ben gestopt na 45kg omdat ik nog een 5je wilde doen met de 30. Even kijken hoe zwaar ik morgen ga op chins.
Chins:
2bw+20
1xbw+30
1xbw+40
1xbw+45
5xbw+30In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."
Comment
-
Vandaag wat gebenched tot 3x140. Had er wel 4-5 reps van kunnen maken maar toch wat ingehouden omdat ik maandag weer begin met een nieuwe routine. Hierna wat wijde chins @ bw, deadlift tot 170 en nog wat lichte isolatie.In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."
Comment
-
Originally posted by adon1s View PostPatat is alleen weer ff minder als rijst he En als je deze rijst op hebt wil je echt geen patat meer!
Deze week deload dus stelt niet veel voor, chins zijn het enige wat nog de moeite waard is om te vermelden. Ben gestopt na 45kg omdat ik nog een 5je wilde doen met de 30. Even kijken hoe zwaar ik morgen ga op chins.
Chins:
2bw+20
1xbw+30
1xbw+40
1xbw+45
5xbw+30sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70
you know they can't handle us like debbies does dallas
Comment
-
Originally posted by kojak View Postzeker goed in chins jij.. ik probeer het al een half jaar en het lukt me nog steeds geen 1 keer..In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."
Comment
-
Originally posted by adon1s View PostWat doe je dan zoal ervoor? Of ben je een echt zwaargewicht?
weeg op het moment 91kg met een bodyfat van ongeveer 18.sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70
Comment
-
Originally posted by kojak View PostAlle oefeningen gaan vooruit maar alleen de chins niet.. ben al heel lang bezig met negatieven maar optrekken vanaf dead lukt gewoon niet.
weeg op het moment 91kg met een bodyfat van ongeveer 18.In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."
Comment
-
Originally posted by adon1s View PostHoeveel negatieven doe je dan per week? En hoeveel per keer? Heb je al eens geprobeerd om elke dag bijv. 5-10 negatieven te doen? In setjes van 1 rep. Of trek je dat niet?sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70
Comment
-
Originally posted by kojak View PostIk heb lange tijd negatieven 1x per week gedaan. Sinds een maand doe ik het 2x per week, dan doe ik 4 sets van 5 reps(meer reps lukt niet). Misschien een idee om me handen niet helemaal te strekken? Ik kan niet elke dag negatieven doen ivm gebrek aan materiaal..
In het begin deed ik dat altijd, hielp erg goedWanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment