Originally posted by gleke
View Post
Trainingslog voor iedereen
Collapse
X
-
-
Originally posted by Falstyr View Postfull body sucks DSO. gewoon proberen 4x in de week te gaan. en dan 2x in de week een dag ingericht voor presses en de andere 2 voor squat/deadlifts/rug.Geniet, en drink met maten!
Comment
-
Het wordt iig 3 x per week. Wat ik precies ga doen moet ik nog besluiten. Ik denk er voorlopig nog even over na. Voorlopig draai ik nog deze 3 dagen split op ma/wo/vr:
1. Borst + armen
2. Rug + schouders
3. Benen
En uiteraard 1 x per week 45 minuten banen zwemmen.Geniet, en drink met maten!
Comment
-
Originally posted by Unexist View Postgeen wonder dat je op de 6% zit.
het was maanden geleden dat ik nog eens gelopen had, zeker 6 maand ofzo.. en amper 3,6 km.. dat loop je gemakkelijk in 15 min.
daar ga je echt geen laag bf van krijgen hoorOn a long road to insanity.
SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg
Comment
-
Originally posted by gleke View Posthmm, ik snap de link niet echt tussen men bf en die eenmalige cardio training.
het was maanden geleden dat ik nog eens gelopen had, zeker 6 maand ofzo.. en amper 3,6 km.. dat loop je gemakkelijk in 15 min.
daar ga je echt geen laag bf van krijgen hoor
Heb veel te zware benenStill shrinking.
Comment
-
Gisteren
Incline Benchpress
1x8x60
1x8x70
1x8x80
SS Incline Flyes / Tricep pushdown
3x8x16 / 3x8x30
SS Db Front Raise / Tricep ext (ezbar)
3x8x12 / 3x8x25
SS Shrugs / Db Side Raise
3x8x80 / 3x8x12
Again pussyweights maar het gevoel was wel lekker en op deze manier trainen begint me wel te bevallen, next time net iets meer sets draaien doen men eerste oef, overweeg vanaf volgende week 4x pw op deze wijze te gaan trainen.No means Try Again
Comment
-
Vandaag was een training van niks. Ik voel me al dagen uiterst vermoeid en draaierig. Ben ook regelmatig aan de schijt. Had zondag nog een redelijke been training achter de rug, maar heb geen enkel setje getopt. Enkel fatsoenlijke werksets gedaan met de squat. Alles 5 x 5 gedaan met 100 kg op de squat en 200 kg op de verticale legpress. Verder nog wat assists gedaan met legcurl- en legextensionapparaat. Daarna wat bicepsoefeningen.
Tot zover de redelijke training. Vandaag was een ramp. Heb alles maar zo goed als af gemaakt maar ik denk dat ik eerst maar es even uit ga zieken voor ik verder ga trainen.
Droge cijfers:
bankdrukken
12 x 60 kg
10 x 80 kg
8 x 80 kg (werd al supermoe en draaierig)
10 x 60 kg (daarna maar gestopt)
Hammersmith decline bench
3 sets van 14 x 40 kg
1 set van 10 x 80 kg
Incline bench in de smithmachine
12 x 40 kg
10 x 50 kg
8 x 70 kg (toen werd ik echt misselijk en ben maar gestopt)
Daarna nog 2 tricepsoefeningen gedaan en naar huis gegaan want het ging echt niet. Ik denk dat een flinke verkoudheid of een klein griepje de oorzaak is. Nou ja we zieken het eerst maar goed uit en dan haal ik volgende week de schade maar weer in. Dan heb ik 2 weken vrij en train ik weer een keer met Fallus mee.Geniet, en drink met maten!
Comment
-
gisteren schouders getraind
MP
12 x 30
12 x 40
2 x 12 x 45 (laatste set ging nog net)
Incline BP
12 x 50
2 x 12 x 56 (ging nog, volgende keer meer nemen)
close grip BP
12 x 30 (tijdje geleden dat ik die had gedaan, dus even aanvoelen)
2 x 12 x 40
Dumbell side raises
3 x 12 x 10 (mag meer)
heb samen getraind met buur, daarna nog eventjes 5 km gaan lopen, het was toch net weer uitgeklaard en best wel goed weer om te lopen..On a long road to insanity.
Comment
-
vandaag borst en triceps
BP
12 x 50 kg
12 x 60 kg
gewoon alle 2 even opwarming..
12 x 70 kg
10 x 70 kg (kreeg hem echt niet meer omhoog, helemaal leeg)
incline BP
12 x 50 kg
12 x 58 kg
10 x 58 kg
close grip BP
3x12x40kg laatste keer kreeg ik hem wel omhoog maar ellebogen werden een beetje naar buiten geduwd..
flyes volledig juiste beweging
12 x 12 kg
11 x 12 kg
10 x 12 kg
ging echt slecht..
dan nog even triceps extensions
3 x 12 x 10 kg mag volgende keer toch wel 11 zijn ofzo
daarna nog even 5 km gelopen, ging beter dan vorige keerOn a long road to insanity.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment