Originally posted by Sancho
View Post
Sancho's Power-logje
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Vandaag geen KT gedaan, maar wel een super basketmatch gespeeld. Aan half time 11 punten achter en toch mooi winnen met 15 punten. En ik moet zeggen dat ik wel het verschil voel in mijn spel.
Conditie is beter, thx to GenIx's HIIT Spongkracht is beter door goed benentraining en sta steviger op mn benen door complete training.
Hierbij wil ik iedereen nog eens bedanken
Morgen ga ik voor de zware benentraining.
GreetzThe only way to make your dreams come true is WAKING UP
Status: @Onderhoud
Comment
-
En de edit knop was weg
Wou dit nog even vermelden: ik heb de laatste keren net voor mn basketmatch/baskettraining een banaan gegeten. Kan zijn dat het een Placebo is, maar ik heb het gevoel dat ik het tikkeltje meer kon doen dan anders
Als het een gedacht is, laat me dan aub in mn dromenThe only way to make your dreams come true is WAKING UP
Comment
-
Merkelijk Zoals gisteren ook, ik ken mn eigen lichaam wel tijdens de basket en ik merk dat wanneer ik anders op mn adem trap ik toch die extra boost heb om door te gaan.
Deze morgen niet gaan trainen Wekker vergeten te zettenThe only way to make your dreams come true is WAKING UP
Comment
-
Ik ben aan het denken om frontsquat te wijzigen door iets anders. Omdat we niet echt een squat rek hebben vind ik het wat onhandig om deze oefeningen uit te voeren. Ofwel moet ik hem uitvoeren op de smithmachine?The only way to make your dreams come true is WAKING UP
Comment
-
Zijn er genoeg die hem inderdaad uitvoeren op de smith. Ikzelf bak de benchstang, clean hem omhoog en squat daarmee. Is natuurlijk wel zo dat je eerder maxed met je cleans dan met je frontsquatgewicht, dus dat is helaas wel een beperking."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Hell yeah!! 2000 x is mn logje bekeken
Nu de training van vandaag: Op aanraden van Poseidon goed zwaar gegaan:
Squat
10x20
10x40
5x60
4x5x80
2x90
Zat vorige keer aan 70kg en ik vond het nog makkelijk gaan. Dus deze maal voor 80kg gegaan. De eerste 4 sets gingen redelijk, ik dacht dan laten we voor laatste set maar 90 nemen. Nuja, ben geen 2de keer boven gekomen met 90kg Volgende keer 4x5x82,5 en opnieuw proberen met 90kg. Op 3/10 heb ik deze oefening voor het eerst gedaan en dat met 50kg. Nog even en dit is verdubbeld in enkele maanden.
Deadlift:
10x20
10x40
4x5x60
1x5x70
Hier ging alles wel nog goed, al waren 5 reps met 70kg wel genoeg Volgende keer bij de laatste sets met 2,5 kg verhogen denk ik
Legpress
10x70
10x100
4x5x130
1x5x140
Geen problemen met deze oefening. Ga deze wel traag opbouwen want 170kg is max op ons toestel
Calves (op leg press uitgevoerd)
10x60
10x80
5x5x100
Abs
50 crunches op bal met 5kg achter hoofd
Leuke training, nu wat maffen want kheb straks nachtshift
GrtzThe only way to make your dreams come true is WAKING UP
Comment
-
En het is saai hier op mn werk Natuurlijk aan de andere kant wel goed...
Dat wil zeggen dat er geen problemen zijn met de treinen in Vlaanderen en dat ik veel info kan inwinnen over eten en trainingThe only way to make your dreams come true is WAKING UP
Comment
-
En vandaag hadden we na lange tijd nog eens stijve been spieren
Training:
BP
10x15
2x10x30 (had het gevoel na eerste keer dat ik beter nog een 2de keer deed
5x5x50
Ging lekker, maar traaaag
MP
10x16
10x20
5x5x24
Wegens bezet zijn van Smithmachine heb ik de oefening eens met db's gedaan. Is wel compleet anders gevoel dan met bb.
BOR
10x20
10x30
5x5x50
side raise
10x16
2x5x20
3x5x24
Shrugs
10x40
10x44
5x5x48
Chest dip
3x8xbw
Cable pulldown
10x15
10x17.5
4x5x25
1x5x30
Barbell curl
10x15
5x5x20
Meer ging echt niet..
Nu weer werken...The only way to make your dreams come true is WAKING UP
Comment
-
Vandaag even gaan trainen, maar had niet veel zin na het opmeten van mn bf% Had wel niet gedacht dat het veel zou zakken, maar zoals het nu was
FS gedaan op de smith, lukt me niet goed. Heb te veel last om de bar op te houden. Kzal hem volgende keer terug van powerrack halen.
Daarna nog wat Leg ext en Leg curl gedaan, maar zoals gezegd had ik echt geen zin meer.
Volgende keer beter zeker...The only way to make your dreams come true is WAKING UP
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 1x
- 60kg 3x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 26kg 10x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 60 sec
- 25kg 45 sec
Standing calf raise:
- BW + 90kg 6x (te volle dip riem...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
6 dagen geleden -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
1 week geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
2 weken geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...2 weken geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment