Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
beetje veel borst of niet?
moet wel zeggen, je hebt brute kracht.
en waarom zoveel hh op de armen?
Ja pittig wat voor borst,die cable cross doe ik dan niet zo zwaar is meer om vol te pompen.
Ja armen pakken we maandag zwaar en met borst en rug dond en vrij licht en meer hh,lekker in de fik zetten.
Pics!! moet er ook maar aan geloven.
BW 78,5 fat ?? 1.78
heb geprobeert te poseren,gekke bekken trekken
Min punten? alles dikte overal en me lats biceps,maar goed we zijn pas 3 maandjes onderweg.
comments graag positief negatief alles
Je benen zijn goed man. Altijd mooi om te zien dat iemands benen voorlopen op de rest. Laat zien dat je je benen ook zeer serieus neemt (of akelig goede genen hebt, maar dat past niet bij wat ik probeer te zeggen).
Verder lijk je op die foto met de back double biceps (geloof in ieder geval dat die pose zo heet, en anders moet je maar denken dat ik soms ook intellectueel wil doen) aardig asymmetrisch. Zou me daar meer op focussen, dan trekt je achterkant automatisch mooi bij.
"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
Ziet er erg goed uit. Jij hebt dit in 3 maanden bereikt? Juist....
Benen zien er overigens echt goed uit, borst ook armen een stuk minder naar mijn mening. Traps vind ik in verhouding met de rest juist netjes, maargoed wie ben ik he.
Thnx allemaal.
@general komt door me houding,kut als je jezelf niet kan zien.
@ nex nu serieus 3 maanden met BB bezig en eten,heb 4,5 jaar gebokst en kwam ook wel wat kracht training bij kijken.
Zeker een goeie vooruitgang al geboekt man! En die traps denk dat ze op deze foto's niet zo goed naar voren komen in real zien ze er een stuk beter uit! Maarja genoeg werk nog te doen!!
Vanavond maar weer aan de slag dan!!
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
Comment