Trainingslog Yawgmoth

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Vanochtend gewogen, eerste dag over de 68kg

Heb beetje idee dat ik een megahoge drempel over ben, eerst kwam er niks bij en moest ik stouwen voor leven, nu eet ik relatief gezien met 3 weken terug iets minder (2 boterhammen smiddags en skip ik één van de drie dingen savonds, tonijn of casseine-shake, walnoten doe ik wel standaard) en nu schiet gewicht omhoog, verder is niks veranderd in mijn activiteiten, training is nog hetzelfde maar steeds iets zwaarder. Zit wel wat vet bij dat zowiezo, maar nog niet in een verhouding dat het onaceptabel wordt. Enige echte verandering is dat ik nu 40-50 gram havermout pak voor ik ga pitten omdat ik dan lekker inslaap (door de chrash van die carbs maar das juist lekker savonds ) , maar ga er niet van uit dat dit zo'n dramatisch effect zal hebben
    The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

mss moet je wat korterde ademen, maar dan wel vaker.
      geen idee of het werkt
      verder ga je hard

edit: waarschijnlijk heb je dan ook de bar niet goed liggen als het zo hard drukt
      160kg squat
      225kg deadlift
      130kg benchpress

Comment

Crashen van carbs werkt perfect he. In de bulk deed ik dat ook vaak, lekker een liter volle melk: nokkie!
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Juist, ben weer uberhappy wel verschrikkelijk stijve rug nu (in een goeie manier denk ik)

Vanavond (na lang uitstellen want wilde eigenlijk vanmiddag maar ja zag op tegen DL)

DL 1RM, goal 1x140 (volgens calc 138) - 5 min rust tussen maxes

Beetje opwarmen met hang cleans met 50kg voor iets van 10 singles, toen beetje met 80kg dl 5, toen met 112,5 paar singles en toen aan de bak

1x130 focking easy
          1x140 PR easy
          1x145 PR (duurde ff voor die van de grond kwam)
          1x147,5 Uber PR (zat bijna vast op 5-10cm van de grond maar kon hem eruit grinden, niet volledig ge-arch(-te ?) onderrug meer vandaar dat ik niet hoger ben gegaan (was geen hele holle rug ofzo maar gewoon niet meer perfect form), was ook echt leeg)

Conclusie, vette shit!

MP 5x8, goal 47,5 - 2 min rust (positief ingeschat die 47,5)

8x47,5 au me onderrug was zo leeg die hanged clean lukte al amper
          6Fx47,5 ye nu gaat het hard
          5Fx47,5
          4x47,5 (5e niet eens geprobeerd)
          3x47,5 (4e niet eens meer geprobeerd die negatieve was al ugly)

Conclusie, leeg getrokken op DL

T-Bar 4x10, goal 75 voor PR - 2 min rust

Me rug kilde me echt op dit moment twijfel echt heel hard of dit wel zo slim was, geen opwarmsetjes anders had ik het zeker weten afgebroken, rug was toch wel flink warm nog

10x75
          10x75
          10x75
          10x75 (niet eens tot fail gegaan zo leeg was ik)

Volume PR, Rust PR, Gewicht PR

Armen zou me echt worst wezen op dat moment, kon amper staan vond wel mooi geweest, morgen weer even armen en kuiten apart net als vorige week.

Conlcusies

Dikke shit weer vandaag

Sidenotes, volgende week weer zo'n kutte vrije dag vanwege pinksteren, ook zondag dicht, dit is eigenlijk mijn 1RM dag op de bench, omdat ik een deload houd aankomende week (door sets terug te brengen naar 1-2 maar wel gewicht iets te verhogen en geen deadlift) weet ik niet hoe ik uitkom. Mijn eerste dag van 2e cycle zou de 1RM Bench dag zijn, welke ik kost wat kost niet wil missen dus ik denk dat ik die naar a.s. vrijdag zet met ma-wo als deload FB schema en dan za-zo-ma-di rust en vanaf woensdag weer schema oppakken, tis klote maar tis niet anders (kut feestdagen)

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Keurig hoor. Gefeliciteerd met je brute pr!
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Gefeliciteerd met je PR op deadlift. Altijd fijn die deadlift, lekker zwaar gewicht en knallen!
              Owner of the Iron Playground.

Comment

he klasse man.
                het verbaast me echt hoe iemand van 68kg, 147,5kg kan deadliften, dat moet er gewoon bruut uitzien. dat kan niet anders.
                respect man.
                je komt dicht in de buurt, maar je gaat me niet inhalen gehehhe

ga zo door ouwe
                160kg squat
                225kg deadlift
                130kg benchpress

Comment

Thnx gasten, zag dat jullie me net voor liggen, jordy had 150 gister ofzo toch en BB moest natuurlijk weer ff ons te schaamte brengen met 3x150 Grats jullie ook nog he

Kom eraan, hoop na me volgende 4 week schema op 155+ uit te komen

Comment

Originally posted by Yawgmoth View Post
                    en BB moest natuurlijk weer ff ons te schaamte brengen met 3x150

en hoe ging je arm/kuittraining?
                    160kg squat
                    225kg deadlift
                    130kg benchpress

Comment

Gaat naar morgen, lig nog in kreupels van de DL en moest net een 2 persoonsbed met boxspring naar boven sleuren, dus liever iets meer herstellen en dan morgen voluit, tis toch deload week dus kan ik mooi armen/kuiten even onder handen nemen

Comment

Originally posted by Yawgmoth View Post
                        Thnx gasten, zag dat jullie me net voor liggen, jordy had 150 gister ofzo toch en BB moest natuurlijk weer ff ons te schaamte brengen met 3x150 Grats jullie ook nog he

Kom eraan, hoop na me volgende 4 week schema op 155+ uit te komen
                        Was 2 weken geleden ofzo, alleen dacht dat ik die al neergezet in de hoeveel kan je deadliften topic, schijnbaar niet dus alsnog gedaan.
                        Owner of the Iron Playground.

Comment

Ok na lang beraad met mezelf, besloten morgen te trainen dus geen armen vandaag

Zo, ma a.s. is die gym dicht, en ma was mijn 1RM benchdag en ik kan niks zomaar verschuiven of overslaan dus we gaan het anders doen, moet wel enigszins deload zijn want ben nogsteeds lang niet herstelt van me deadlift alles is nog spierpijnerig en voel me ook niet fit, ben ook zo lenig als een boom op moment. Dus deload doen we 2 dagen, waarvan 1 dag wel hard gegaan wordt nog

Ma (morgen);

BP; 3x100kg 10sec hold, 5x1x92,5
                          MP; voor high reps 3 setjes ofzo even schouders losmaken en warmup voor overhead squats.
                          Tricep extension achter hoofd, voor hele lage reps 5x2-5

Overhead squats met de stang, wil die wel eens onder de knie krijgen en lijkt me goeie oefening voor schoulder health en stabiliteit, maakt hopelijk ook me onderrug weer beetje los

Di (overmorgen), rug maar laag volume

RestPause, tot fail 30 sec wacht, tot fail, 30 sec wachten en dan laatste set tot fail

BOR
                          Yates
                          Pullups
                          Chins

Kuiten (bicep heef toch geen zin na pullups+chins) + Abs

Wo;Do rust en dan vrijdag mijn geplande maandag met 1RM bench (100kg dear god please)

Note
                          BP; 3xHolds met 100kg, zodat ik beetje kan wennen aan gewicht dat killde me echt de vorige keer. Dan singles met 92,5kg (97% van me vorige max) voor 5 sets of wanneer ik fail, met 3-4 min rust zorg dat ik helemaal herstelt ben voor elke rep. Hopen dat me schouder het gewoon houd en alles.
                          Last edited by Yawgmoth; 24-05-2009, 22:03.

Comment

Ok HEEL WARM dagje vandaag, de airco was verrot en wij trainen onder plat dak dus fun fun, zweet droop letterlijk al van me hoofd toen ik wilde beginnen met me opwarmsetjes. Strak dagje vandaag dikke voortgang geboekt weer, vooral met het setten van me arch en daardoor dus ook de bench

BP (zal even warmup erbij zetten) 3-4 min rust, voelt zo veel lekkerder aan haha

8x30
                            5x50 (voelde zo zwaar)
                            4x70 (zat zelfs vast, geen spotter of niks, deed maar gewoon of ik voor de stretch ging, veel te warm voor deze shit)
                            3x80 (durfde 4e niet eens aan maar is toch warmup, moed zonk me wel heel erg in de schoenen)
                            1x90 (eindelijk goeie arch, easy as shit deze dus dat boost morale)

Werksets planning 5x1x92,5 (97% van oude max), had zin heb er 100% van me max van gemaakt dus 95kg

1x95
                            1x95 Volume PR
                            1x95 Volume PR
                            1x95 Volume PR
                            1x95 Volume PR (was zelfs zo makkelijk ik ging per ongeluk teveel naar me buik zegmaar halverwege op de weg omhoog liet hem iets zakken en drukte daarna gewoon weer door, me spotter wtf zit je te spelen met dat gewicht knal der eens snel 10kg bij dit is veel te licht, niet gedaan maar toch )

Conclusie, arch is nu echt perfect (voor zover ik kan beoordelen) lig echt rock solid, tis wel echt mega onconfortabel en kan de bar niet zelf meer unracken nu kan amper meehelpen, praten tegen me spotter gaat ook amper zo klote lig je Maar het werkt super dus ik heb niks te klagen. Doe het volgens die manier van die filmpjes die ik gepost had, het verschil kwam echt vooral door die laatste beweging dat je je vingers even op de bar zet en dan hoofd naar je kont slide en je schouderbladen in de bench ramt.

MP; goal niks 2-3 min rust

3 setjes 1 rep shy of failure met 50kg, 2sec up 2 sec down laatste setje was ik zo bezweet dat ik helemaal weggleed met me handen en de rep niet kon voltooien omdat me rom 1cm was door de uberwide grip. Niet getelt maakte me ook niks uit eigenlijk. Nog even iemand leren DLen, gozer squatte 100kg maar wilde 70kg gaan DLen (kende hem al dus vandaar dat ik wat zei)

Tricep workout 1-2 min rust

1 Setje seated DB extension (2 dumbells) 14kg, 4 reps ofzo
                            1 Setje staand DB extension (2dumbells) 14kg, 2-3 reps
                            3 Setjes staand french press, ez-curl stang +20kg, rond 5 reps beide
                            1 Setje flat skulllchrushers, ez-curl stang +20kg, 2 reps

Kreeg me shirt niet uit van het zweet was het doorweekt en boven me tricep vast gaan zitten dus heb ff 20 sec lopen klooien met shirt over me hoofd maar armen erin in de kleedkwamer

Conclusies;

Bench, die 100kg zit er zeker in, arch is super nu
                            Warm weer en kapotte airco = vastzitten met 70kg
                            Toch weer eens tricep getraint, w00t

Overhead squat ging het niet worden, heb nog even geprobeer met 10kg stang maar das nog flink lastig, form ging nergens over.

Ook nog zo'n stomme bal, ik moest 2,5kg schijfjes hebben en zo'n falende beachknuppel had ze op de incline zitten 2,5kg per kant en had niet opgeruimt dus moest ik ze gaan halen, niks mis mee opzich. Was 1 zo'n klippie verdraait en toen ik die 2 schijven in me hand had kreeg ik niet terug dus ik gooide maar op de grond, naast de stang kon je echt niet missen als je ernaast stond (als zij op hadden geruimt had ik gewoon van weighttree kunnen pakken he ) wil ik me arch gaan zetten komt der zo'n gast "listen i don't want to bother you (sarcastisch) but just clean up the clamps when your done so other people don't have to" jaja thnx bai rot op ben bezig moeten ze zelf maar opruimen zodat ik niet hoef te doen (klipje was ook verrot dus niemand gebruikt die normaal) Later lekker ff de pins verstopt van zijn cable crossover nadat hij de decline bench met 70kg had laten zitten /puh MET DE CLAMPS EROP, sukkel hadtie ook nog zijn 1 arm dumbell row gewicht laten liggen en toen kwam der nog iemand naar hem offie dat niet ff op wilde ruimen, pr0 shit

Comment

Hahaha. Gruwelijk. Zulke sukkels moet je echt het leven zuur maken. Lekkere training verder.

sigpic

Comment

Training van net, niet op uberman sleep

BOR; RP (30 sec rust versie)

2 opwarm setjes

?x80
                                3x80
                                2x80

Dajamn, dit is zwaar 5 min rust dat ik volledig herstelt was

Yates Row (45graden, onderhandse grip 80kg) RP (30 sec rust versie)

?x80 wel meer dan BOR
                                3x80
                                2x80

5 min rust dat ik volledig herstelt was

Pullups (met chest naar bar) RP (30 sec rust versie)

2 opwarm setjes van 2 reps

3xF met 30 sec rust

Gecontroleerd vanuit dead hang maar weet echt me sets niet me me armen stonden op knappen. Laatste setjes waren 2-3 beide weer

5 min rust weer

Pullups (met chest naar bar, close grip) RP (30 sec rust versie)

3xF met 30 sec rust

Gecontroleerd vanuit dead hang weer. Eerste set geen idee, laatste setjes waren 2-3 beide weer.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jezus wat is dit vermoeiend, weet niet of het zwaarder is dan mijn normale volume maar dit kickt me ass wel gruwelijk. Zeker die BOR/yates daar hijgde ik als een paard na mijn sets (had ook nog nooit 80kg geprobeerd)

Moest naar opticien dus heb kuiten maar weer geskipped, slecht ik weet het

Conclusie, leuk voor 1x maar doe ik niet meer

Dat deload week gebeuren doe ik niet helemaal goed lol

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X