Trainingslog Yawgmoth

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by AlphaMuscles View Post
    FSQ is frontsquat?
    Meestal wel ja
    The internet, SERIOUS business!

    Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

    Comment


    • Originally posted by Yawgmoth View Post
      Meestal wel ja
      kan ook full squat zijn

      gisteren kon jen iet wachten om haar te berijden, en nu wil je weer wachten, moet niet gekker worden.
      160kg squat
      225kg deadlift
      130kg benchpress

      Comment


      • Originally posted by bodybuildr1990 View Post
        kan ook full squat zijn

        gisteren kon jen iet wachten om haar te berijden, en nu wil je weer wachten, moet niet gekker worden.
        Wat cardio niet met een mens doet, hé tis de duivel

        Als je der langsbrengt kan ik het nog wel opbrengen der eens flink de hoeken van de kamer te laten zien, maar als ik nou weer naar bus moet fietsen geef ik het op
        The internet, SERIOUS business!

        Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

        Comment


        • Originally posted by Yawgmoth View Post
          Wat cardio niet met een mens doet, hé tis de duivel

          Als je der langsbrengt kan ik het nog wel opbrengen der eens flink de hoeken van de kamer te laten zien, maar als ik nou weer naar bus moet fietsen geef ik het op
          laat ze nou net in de buurt van rotterdam wonen, hey wat een geluk
          160kg squat
          225kg deadlift
          130kg benchpress

          Comment


          • Originally posted by bodybuildr1990 View Post
            laat ze nou net in de buurt van rotterdam wonen, hey wat een geluk
            Haha mafkees, pm maar voor adres dan ga ik ff me kip bakken en kan ze daarna komen stap zo in de douche ken ze meteen mee
            The internet, SERIOUS business!

            Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

            Comment


            • Zit ik te kijken of die yagmoth nog aan het trainen is of dat hij uit zijn neus bunkert, lijkt het erop dat hij op vakantie is. Wat een leven!!!
              Ik ben in goede vorm.....Rond is toch ook vorm?

              Comment


              • of hij staat nog ergens op de bus te wachten...

                Comment


                • Originally posted by vbezemer View Post
                  of hij staat nog ergens op de bus te wachten...
                  Zou kunnen, met het openbaar vervoer van tegenwoordig weet je het maar nooit
                  Ik ben in goede vorm.....Rond is toch ook vorm?

                  Comment


                  • Yes mensen ik ben weer terug en ja altijd nog hetzelfde geneuk met de bussen MAAR er komt verandering!

                    Zit even in hele drukke periode in me leven en het ging helemaal de soep in dus even snel een update;

                    -Vorige studie op 1 punt gefaald, wilde eigenlijk toch niet mee door het liep niet echt lekker. Hier komt de kicker, alles hing af van 1 vak op de herkansing en dat cijfer deden ze 2 weken over. Je mag 3x raden wanneer ik dat kreeg, juist toen ik het vliegtuig binnenliep om op vakantie te gaan. Nou go figure, dus dat was verloren zaak.
                    -Op vakantie even gefilosofeerd wat en hoe ik met me leven wil gaan doen, besloten niet te protesteren tegen mijn 0,1 punt te laag op mijn laatste test waardoor ik 1 BSA punt misliep, HET KON NIET CLOSER. Antwoord is psychologie in Eindhoven.
                    -Daar ik in een kankergehucht woon en het langer duurt eer ik bij de trein ben dan daadwerkelijk de treinrit van 58 min naar Eindhoven moest ik ook kamer regelen (nog mee bezig ;/), ik moest inschrijvingen doen in een paar dagen, in person naar eindhoven en maastricht (was optie 2) en eventueel nog een 3e maar die viel af. Alles liep in de soep en toen ging ook IB groep nog moeilijk doen omdat ik niet officieel ingeschreven stond, naja neem van mij aan dit was living hell deze week.
                    -Ik moest een gym fixen in Eindhoven, maar godzijdank heeft de TU die ernaast ligt een TOP GYM, dat wil ik nogmaals ff zeggen een TOP GYM. Alles is der en meer. Een spiksplinternieuw helemaal geweldig staal van een meter dik bijna staat als een bunker dat ding. Overal bankjes voor de chest fanatics, vaste gewicht stangen voor onze bicep curl gansters dus die lopen niet in de weg. De dumbells gaan tot VER over de 40kg, er zijn 2 aparte squatstands (die als handdoekophangrek gebruikt werden) losse gewichten zat en de schijven bij het powerrack zijn BUMPERPLATES whoohoo , of ze echt bumper zijn weet ik niet maar hij stuiterde terug toen ik hem liet vallen. Der liepen 3 gasten met sterkste man van [insert stad hier] shirts rond dus qua publiek zal ook wel goed zitten.

                    Nou ff een update over me lichamelijke toestand, dies niet pretty;

                    Mex griep gehad en ik ben terug gepleurd naar net iets boven de 65kg, ja dat lees je goed meer dan 7kg eraf. Kreeg het niet voor elkaar te eten en op Cherso is het eten ook bal dus dat hielp ook niet, gooi daar de beest uithangen op dikke dosis ibuprofin bij op en je cardio vreet je ook nog weg. Daarna nog meer dan 10 dagen ziek geweest thuis en je kunt wel raden hoe het eruit ziet, durf amper in de spiegel te kijken. Hoe en wat me kracht gedaan heeft wil ik niet eens weten maar mag duidelijk zijn dat der geen double met 100kg FSQ meer in zit. Het is wat het is.

                    Ik kan nu even niet trainen want me oude gymmembership in rotterdam is verlopen en inschrijving bij Eindhoven moet ik nog even mee wachten omdat ik nog niet alle papieren heb via psycho. Eten zal me worst wezen, ik eet op het moment gewoon zoveel mogelijk en drink liters melk. Boeit me even niet meer, zonder trainen is goed eten toch kansloos om vol te houden, ik eet gewoon door en we zien wel wat de schade wordt.

                    Heb afgelopen donderdag fullbody gedaan, beetje van alles kracht heb ik niet tot de max getest want had zo'n moeite overal dus heb soort circuit training gedaan. Toch flinke spierpijn aan overgehouden

                    Dus dat was fysiek, ligt even overhoop, maak me er niet druk over ik moet eerst zorgen dat ik daadwerkelijk even leven op de rails heb en alles regel voor kamer, studentenvereniging, inschrijvingen bij school en alles. Ik train wanneer ik kan en zal het kort loggen.

                    The plan qua trainen wordt hetzelfde, maar met een andere split hoe en wat elke dag ben ik nog niet uit, heb wel even een opzetje wat ik per lichaamsdeel wil gaan doen. Moet nog beslissen hoe ik het erin plak.

                    Vakantie was echt insane goed gewoon, ga niet over uitweiden maar was echt de partyanimal uithangen daaro. Drink thuis nooit en daar een max van 3 drank op een avond en dan vond ik wel mooi geweest, na paar dagen kwam achter dat ik helemaal geen alcohol nodig had omdat ik zowiezo al maf ben en je moet toch beetje op je chicks passen als die knetter met je mee uit gaan, en dat lukt nou eenmaal beter zonder slok op. Cherso als je jong bent is echte aanrader, voor familietripjes not so much
                    The internet, SERIOUS business!

                    Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

                    Comment


                    • Trainingen

                      Zo vorige post was het gelamszans dus nu even het trainingsgedeelte.

                      De opzet;

                      -Per dag 1 main lift voor een PR, kost wat kost ergens
                      -Rest is assist en zal ik in redelijk hoog volume doen, PR of geen PR maakt niet uit, tis echt puur tot uitputting BB style
                      -Oefeningen houd ik op een max van 3/4 vaak soms 5 als het nodig is , meer vind ik toch verspilde moeite en dan moet je maar harder trainen op de eerste 3/4
                      -Main lifts zullen op redelijk low rep zijn met eventueel een burnout set voor 10+ reps
                      -Misschien komt er een aparte armen/kuiten dag want dat loopt achter en niet te zuinig ook
                      -Hoevaak ik ga kan ik nu nog niet zeggen, ligt ook aan verplichtingen m.b.t. studie en studentenvereniging en alles
                      -Ik ga niet drinken dit jaar
                      -Voedingsschema ga ik weer eens oppakken als ik eenmaal settled ben, is even van secundair belang op het moment
                      -Ik wil kort maar krachtig in gym zijn liever meer dagen dan langer per keer, dat beviel me zo goed en voor kracht vind ik het fantastisch werken.
                      -Ik zal elke week wisselen van reprange voor de main lifts, heb gemerkt dat dit voortgang meeste helpt. VB ene week pak ik een PR op 3RM, de week erop op mijn vorige 5á6RM en dan ga ik de 3RM verhogen of voor een heavy double. Ik houd al me main lifts bij voor PR's op de 1-6 range en zorg gewoon dat wanneer ik de gym inga ik kies welke reprange ik wil verbeteren. Soms zal low rep lekkerder zijn soms high rep ik zorg gewoon voor een PR elke keer, waar maakt niet uit hoeveel maakt niet uit zolang het maar een PR is.
                      -Deloads ga ik zeker doen, zeker omdat ik van plan ben rackpulls/dl's weer op te pakken. Ik merk gewoon dat na 4 weken heavy op FSQ's of extreme BOR/T-bars me lichaam dood gaat dus ik zal waar nodig gewoon een keer een lichte training inlassen, weliswaar met zelfde schema maar gewoon 50% van normale gewichten en cruisen.
                      -Ik ramp naar 1 topset, statische gewichten ben ik klaar mee. Je krijgt niet terug wat voor moeite je erin stopt en je kunt minder aan dan met 1 topset. Daar ik eerst statisch advoceerde ben ik daar echt compleet vanaf gestapt, de moeite voor een PR op 5x8 is zo ongelofelijk hoog terwijl een 2,5kg increase op je topset bij je squats vaak wel te doen is. Een PR is een PR en ik merk geen verschil in 5x8+2,5kg pr, of 1x8+2,5kg maar daar zit ik al 10kg hoger.
                      -Meer gewicht is altijd beter, ga ik me aan houden. Kan ik een double op 100 kies ik daarvoor ipv paar setjes voor doubles met 95kg
                      -Chins/pullups gaan terug, daar BOR e.d. leuk is en vast wel iets doet voor me rug merk ik minder vooruitgang dan met weighted chins
                      -Me rechter schouder is nogsteeds compleet FUBAR en misschien dat ik dit jaar eens ga kijken of daar iets aan te doen is, ben bang van niet.
                      -Benchen ga ik nooit meer doen, vind geen kont meer aan en met 40+kg dumbells is dumbell pressen toch veel cooler
                      -Ik blijf me mobility werk doen, want na 2 weken niet doen merk ik dat ik al een haruk ben geworden

                      Ok nu de opzet per dag

                      Oefeningen

                      Borst-dag;

                      -Flat DB Press
                      -Incline DB Press
                      -Flat Fly's
                      -Incline Fly's


                      Rug-dag;

                      -Rack Pulls double/triple
                      -Chins/Pullups
                      -BOR/T-bar

                      OF

                      -Deadlifts single/double
                      -Chins/Pullups
                      -Kroc Rows


                      Shouder-dag;

                      -MP for 3RM or 5RM
                      -DB Side raise, lean away style
                      -DB BORaise

                      -DB Snatch optional
                      -Plate Front raise optional


                      Benen-dag1;

                      -Frontsquat for 1RM, 3RM or 5RM
                      -Lunges/Bulgarian split squats
                      -Pistols/Overhead squats

                      Benen-dag2;

                      -FSQ speed 10x2
                      -High box squat for 2-4RM
                      -SLDL/GM's 10+


                      Armen-Kuiten-Buik-dag;

                      BB Curl
                      EZ Curl
                      Concentratioin Curl

                      Skullchrushers
                      Behind the head extensions
                      CGBP in smith/reverse BP in smith

                      Standing extensions op trap
                      Seated machine
                      Jump/Bounce squats

                      Hanging straight leg raises
                      Woodchoppers
                      Russian twists
                      The internet, SERIOUS business!

                      Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

                      Comment


                      • Mooi dat je er weer bent yawg, ik begon je namelijk al te missen. Alleen jammer van je dipje zeg! Hoop dat je snel weer back in the game bent.
                        Owner of the Iron Playground.

                        Comment


                        • Jah dipje het gaat de goeie kant op, begin weer flink zin te krijgen om te trainen. Kamer ben ik volop in de hunt, rawr. Zodra dat op ze plaats is ga ik weer beuken, goed eten begint toch al beetje te kriebelen dus komlangszamerhand weer beetje in een ritme, alleen kamertje vinden hé

                          Tis even druk druk en kan helaas trainen niet priotiseren. Heb al wel vast een paar doelstellingen weer verzonnen.

                          100kg FSQ voor een triple
                          De 40kg DB Press manhandelen
                          200kg Rack pull bemonsteren
                          Bodyweight strict clean & press
                          Weighted chin up + 50kg
                          100kg BORren overhand voor 10reps

                          Zit alleen nog beetje met een schema te knutselen, het komt wel weer goed allemaal

                          Zal meteen eens even jou log bekijken, dacht dat jij ook even overhoop lag in het dagelijks leven of heb ik das miskeken
                          The internet, SERIOUS business!

                          Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

                          Comment


                          • had je neit miskeken. weet huidige situatie van J niet..

                            top dat je terug bent.. toevallig nog bij de white lion gegeten:P de cheeseburgers waar daar echt goed te nassen.. eigenlijk alles wel.
                            train eerste week ff rustig aan anders knal je meteen alles kapot.

                            Comment


                            • A beginner will look in the mirror and think he is bigger than he really is. He will try to do way too much in the gym at one time, thinking more is better and alot more must be great. He looks at the big guy in the gym doing reps and thinks he is doing them wrong.

                              An intermediate lifter will look in the mirror and see size, and know the the journey to huge will take some time but it will be worth it. He knows intensity is better than volume and will be in and out of the gym in a short time. He asks the big guy why he lifts a certain way because he wants to know how to get big.

                              An advanced lifter looks in the mirror and thinks he is smaller than he is. He knows how to add muscle, lose fat, why each lift works in different ways and how to get the most from the time spent in the gym. He is the big guy in the gym.
                              The internet, SERIOUS business!

                              Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

                              Comment


                              • Welcome Back!
                                ga je in de tussentijd nu thuis trainen totdat je Eindhoven aan de bak kan?

                                Comment

                                Sidebar top desktop

                                Collapse

                                Actieve discussies

                                Collapse

                                Working...
                                X