'Pinada schopt eigen kont'-log

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ik geneer me altijd een beetje als ik helemaal los ga ,vooral als ik het met mijn handen moet eten ,vraag me niet waarom .Gelukkig had Pinada dat niet .

Comment

• Originally posted by anouk22 View Post
      Ik geneer me altijd een beetje als ik helemaal los ga ,vooral als ik het met mijn handen moet eten ,vraag me niet waarom .Gelukkig had Pinada dat niet .

Ik me generen met eten???? Nooit...
      "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

• Goed zo!

Comment

• B1 zojuist... Bah, bweuh en bleeh en juk en ow ja... ook nog bah.. Of had ik dat al gezegd?

U raadt het al, het ging uitermate ruk. Fysiek gezien ging het nog wel aardig, heb toch op alle oefeningen weer mooie progressie geboekt... Maar mentaal gezien was het bweuh en bleeh en bah en zo. Was zo slap als een vaatdoek, knallende koppijn en als ik op de grond was gaan liggen had ik zo even een uiltje kunnen knappen... Ik moet óf eens wat zien te doen aan het slechte slapen, óf iets aan mijn voeding gaan doen, óf iets anders...
          "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

• Bij jouw sportschool zullen ze er niet zo moeilijk om doen als je even dutje doet. Vorige keer lag er ook iemand op die matjes voor het cardio spul volgens mij te slapen :P

Comment

• Powernaps, die ging waarschijnlijk voor brute PR (op abs) fallus, you never know!
              The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

• Hmmm ik was van plan vandaag mijn laatste trainingssessie in mijn gym te gaan doen (aangezien die aankomende week om 19.00 uur al dicht is), maar dat gaat er niet van komen. Gisterenavond is de man met de hamer langsgekomen en die heeft me een klap gegeven (dikke koorts, enorme kramp in mijn maag, spierpijn, gewrichtspijn, the works zeg maar...). Dus ik ga het vandaag maar eens rustig aan doen, zeker aangezien ik ook een te herkenbaar gevoel heb op de plek van mijn lever waar ik niet echt vrolijk van word...

Comment

• Originally posted by Pinada View Post
                  Hmmm ik was van plan vandaag mijn laatste trainingssessie in mijn gym te gaan doen (aangezien die aankomende week om 19.00 uur al dicht is), maar dat gaat er niet van komen. Gisterenavond is de man met de hamer langsgekomen en die heeft me een klap gegeven (dikke koorts, enorme kramp in mijn maag, spierpijn, gewrichtspijn, the works zeg maar...). Dus ik ga het vandaag maar eens rustig aan doen, zeker aangezien ik ook een te herkenbaar gevoel heb op de plek van mijn lever waar ik niet echt vrolijk van word...
                  beterschap meid
                  160kg squat
                  225kg deadlift
                  130kg benchpress

Comment

• Thanks. Typisch geval van weird dit... Vandaag eigenlijk nergens enorme last van gehad behalve mijn leverstreek, en het begint er nu weer goed hard in te knallen. Tukkietijd voor Linda dus.

Comment

• Weet je zeker dat het niet te maken heeft met de start van de Zomerfeesten?
                      Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

• Ziek van de drukte wellicht, heb verder namelijk nog niets meegekregen van de zomerfeesten

Comment

• Ik hoop voor je dat het snel over gaat.
                          Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

• Mmmm eten gaat echt voor geen meter. Heb het idee alsof de uitgang van mijn maag geblokkeerd is of zo... Heb wel honger, maar zit na een stukkie vis al vol . Goed, trainen wordt hem dus ook niet deze week en dan vrijdag op vakantie. Drie weken niet trainen, bah

Comment

• Dat is het nadeel van ziek zijn. Moet jezelf echt dwingen om te eten
                              Alleen bij mijzelf merk ik dat er juist geen honger is tijdens ziekte hehe
                              Veel drinken, slapen en dwingen je kcal binnen te krijgen werkt het beste I guess.

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
                                Dat is het nadeel van ziek zijn. Moet jezelf echt dwingen om te eten
                                Alleen bij mijzelf merk ik dat er juist geen honger is tijdens ziekte hehe
                                Veel drinken, slapen en dwingen je kcal binnen te krijgen werkt het beste I guess.
                                Ja weet je wat het punt is, de honger is er, maar ik zit gewoon serieus vol. En dan zit ik echt niet te miepen, maar had vanmiddag bijvoorbeeld weinig eten op en er ging gewoon verder niks meer in... Denk dat ik maar even naar voeding met veel calorieën, weinig volume moet gaan...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X