Ik geneer me altijd een beetje als ik helemaal los ga ,vooral als ik het met mijn handen moet eten ,vraag me niet waarom .Gelukkig had Pinada dat niet .
'Pinada schopt eigen kont'-log
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by anouk22 View PostIk geneer me altijd een beetje als ik helemaal los ga ,vooral als ik het met mijn handen moet eten ,vraag me niet waarom .Gelukkig had Pinada dat niet .
Ik me generen met eten???? Nooit..."Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
-
B1 zojuist... Bah, bweuh en bleeh en juk en ow ja... ook nog bah.. Of had ik dat al gezegd?
U raadt het al, het ging uitermate ruk. Fysiek gezien ging het nog wel aardig, heb toch op alle oefeningen weer mooie progressie geboekt... Maar mentaal gezien was het bweuh en bleeh en bah en zo. Was zo slap als een vaatdoek, knallende koppijn en als ik op de grond was gaan liggen had ik zo even een uiltje kunnen knappen... Ik moet óf eens wat zien te doen aan het slechte slapen, óf iets aan mijn voeding gaan doen, óf iets anders..."Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
-
Powernaps, die ging waarschijnlijk voor brute PR (op abs) fallus, you never know!The internet, SERIOUS business!
Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic
Comment
-
Hmmm ik was van plan vandaag mijn laatste trainingssessie in mijn gym te gaan doen (aangezien die aankomende week om 19.00 uur al dicht is), maar dat gaat er niet van komen. Gisterenavond is de man met de hamer langsgekomen en die heeft me een klap gegeven (dikke koorts, enorme kramp in mijn maag, spierpijn, gewrichtspijn, the works zeg maar...). Dus ik ga het vandaag maar eens rustig aan doen, zeker aangezien ik ook een te herkenbaar gevoel heb op de plek van mijn lever waar ik niet echt vrolijk van word..."Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
-
Originally posted by Pinada View PostHmmm ik was van plan vandaag mijn laatste trainingssessie in mijn gym te gaan doen (aangezien die aankomende week om 19.00 uur al dicht is), maar dat gaat er niet van komen. Gisterenavond is de man met de hamer langsgekomen en die heeft me een klap gegeven (dikke koorts, enorme kramp in mijn maag, spierpijn, gewrichtspijn, the works zeg maar...). Dus ik ga het vandaag maar eens rustig aan doen, zeker aangezien ik ook een te herkenbaar gevoel heb op de plek van mijn lever waar ik niet echt vrolijk van word...160kg squat
225kg deadlift
130kg benchpress
Comment
-
Thanks. Typisch geval van weird dit... Vandaag eigenlijk nergens enorme last van gehad behalve mijn leverstreek, en het begint er nu weer goed hard in te knallen. Tukkietijd voor Linda dus."Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
-
Mmmm eten gaat echt voor geen meter. Heb het idee alsof de uitgang van mijn maag geblokkeerd is of zo... Heb wel honger, maar zit na een stukkie vis al vol . Goed, trainen wordt hem dus ook niet deze week en dan vrijdag op vakantie. Drie weken niet trainen, bah"Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostDat is het nadeel van ziek zijn. Moet jezelf echt dwingen om te eten
Alleen bij mijzelf merk ik dat er juist geen honger is tijdens ziekte hehe
Veel drinken, slapen en dwingen je kcal binnen te krijgen werkt het beste I guess."Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment