met zijn 70kg bodyweight is het niet eens een opwarm gewicht. Maar goed dan kan ik oefenen voor het World Record Human Toss
Fal's Zware Metalen
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Als ik der ben kom ik desnoods die 15e wel, moet me *kuch* portomonnee nog **trekken voor pinada
Kan ik me grip verbeteren hang ik aan de stang mag jij die kroc rowen
OMFG BAN!!!!!!!!!!!!!!!The internet, SERIOUS business!
Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic
Comment
-
PFFFFFFFFFFFFF One handed ook nog haha, doen we daarna wel wedstrijdje flappus tellen
Enuuh weeg gedurende de dag 70+, net maar gaat om de subtiele verschillen he ^^The internet, SERIOUS business!
Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic
Comment
-
Template
Monday – Dynamic Effort, Upper Body
Flat Bench: 10 sets, 3 reps (sets under 3 seconds w/50% of one rep max, 3 different grips, 30 to 45 seconds between sets)
Lactic Acid Tolerance Training: High Rep for time or reps. (Inc/Dec/Flat press moves, light weight, usually DB)
Tricep Movement: 60 reps, start with 10-12 reps, as many sets as it takes - one minute between sets
Rear Delt Movement: 2 sets, 8-12 Reps - one minute between sets
Shoulder Movement: (Side or Front Raises) 2 sets, 8-12 Reps - one minute between sets
High Upper Back Movement: 3 sets, 10-12 Reps (Facepulls, reverse bench rows, etc.) one minute between sets
Laying Abs or leg raises
Dynamic Effort Dag Upper Body
Vandaag dus me eerste DE dag. Begon met me opwarm routine qua rek, strek en foam rol gebeuren. Hier kwam de de Bench Press met 55kg aangezien dat me 50% is. Ik plaatste me pink op de ringen en begon me elbows in te pressen op snelheid. Maar dat viel vies tegen. Het ging traag. Na 5sets van 3reps stapte ik over op schouderbreedte grip en elbows in. De gingen vlogen de volgende 5 sets als een raket. Denk dat ik volgende keer een opwarm set van 35-40kg eerst doe, want nu heb ie**************** last van me pezen die opeens explosief moesten gaan zijn.
Hierna volgde grip met pink op de ringen en elbows in en 40kg op de barbel. Het was tijd voor een 10-10 volledige roms. Toen ik bij de 10reps kwam en weer terug naar 1 moest liep me borst vol. Pijn en steken en verzuring galore.
Tricep oefening weet ik de naam even niet van maar gebruikte 15,5kg DB. Moest 60reps in totaal behalen ongeacht hoeveel sets met als eerste set 10-12reps als het gewicht goed gegokt was. Het was beetje aan de lichte kant geschat.
Hierna volgde de Rear Delt Raise op een low incline bench. Twee sets van 8-12 reps werden gedaan. En zo ook met de DB Side Raises.
Ik eindigde met Reversed Rows 3xbodyweight. Het is een alternatief voor Face Pulls die ik thuis niet heb. Daarna nog wat Hanging Leg Raises.
De rust intervals waren kort dus ben alsnog gesloopt.
Comment
-
Vandaag vloog er iets voorbij dus ik sloeg het tussen me handen dood. Bleek het een bij te zijn met angel in me hand. Heb het er uit gezogen en Pinada lag natuurlijk in een deuk van het lachen toen ik het zei. grrrr :P
Zojuist me Max Effort Lower Body gedaan. Begon met de squat en werkte me omhoog naar de 95% a 152,5kg en deed er 2 singles mee. Het was even denken hoe ik tot de 85% zou inrichten...stell triples of sets van 10reppers. Heb voor de 10reppers gekozen. De afgelopen dagen is ook duidelijk geworden dat me glutes/hamstrings achterlopen qua kracht en activitatie van die krengen. Op aanraden van iemand heb ik dus voor het eerst Squat Rack Lockouts gedaan en overdreven geconcentreerd op het aanspannen glutes/hamstrings. Die krengen stonden op springen op het eind. Heb het gewicht omhoog gewerkt tot 200kg, maar zou nog meer kunnen zijn volgende keer.
Toen waren de Stiff Legged Deadlifts aan de buurt. Al heel lang niet meer gedaan dus geen idee waar te beginnen. Voor de zekerheid ingezet op de 100kg en na de 120kg besloten om die nog een keer te doen. Me rug en hamstrings begonnen al aardig vermoeid te raken. Toch moesten ze nog aan de slag voor de T-bar Row. Heb me normale sets gedaan en getracht de 90kg nog te doen. Niet meer dan 3reps voltooid, maar vermoed dat er nog wel 2 in zouden zitten als ik echt wilde.
De training afgerond met wat Hammer curls.
Droge Cijfers
Squat
40% 65kg x 10
55% 87,5kg x 10
70% 112,5kg x 10
85% 135kg x 1
90% 145kg x 1
95% 2x 152,5kg x 1
Squat Rack Lock-out
140kg x 3
160kg x 6
180kg x 6
200kg x 9
Stiff Legged Deadlift
100kg x 7
120kg x 7
120kg x 6
T-bar Row
60kg x 7
70kg x 7
80kg x 7
90kg x 3
Hammer curls
20,5kg per DB
x14, x10, x9
Filmpjes
Squat 152,5kg
YouTube - 152,5kg squat
Rack Lockout 200kg
YouTube - Rack Lockout 200kg
Stiff Legged Deadlift
YouTube - Stiff Legged Deadlift 120kg
T-bar Row 90kg poging
YouTube - T-bar Row 90kg
Comment
-
Je maakt mijn dag nog beter dan hij al was met je bij uit de lucht slaan."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Echt dom. En het is ook echt typisch dat het net jou overkomt."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
6 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment