Fal's Zware Metalen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• En het nog trots gaan vertellen ook op MSN... Vind je het gek dat ik dan bijna in mijn broek pis van het lachen...
    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

• Ik heb gewoon de comedy factor. Kan er niks aan doen :P

Sla regelmatig vliegen plat en dit keer was het per ongeluk een bij

Comment

• Vette filmpjes, sterk ben je zeker en sterker word je !!

Vraagje, waarvoor is die rack lockout goed ??
        No means Try Again

Comment

• Rack Lockouts zijn voor verbeterde glute/hamstring activatie. Er zit kracht in, maar kan het niet explosief en full power naar buiten brengen wanneer ik dat wil. Hierdoor zit ik onderin bij de squat nog wel eens stil en bij zware deadlifts kom ik hierdoor niet eens van de grond. Dus Rack Lockouts helpen met beter en bewuster activeren van die spiertjes.

Comment

• Mooie filmpjes en weights

Comment

• Lekkere Deadlifts,alleen je nek hou je in een slijtbare positie.Je moet je hoofd+nek in dezelfde baan houden als je rug.Nu komt er veel te veel spanning op je nek.

Comment

• Diep van binnen is fallus eigenlijk een beachboy, hij wil gewoon zichzelf in de spiegel zien
                The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

• *kuch* dat ontken ik niet. I love the mirror

Comment

• Ik leef met je mee Flappie, onbeantwoorde liefde is zo pijnlijk soms.
                    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

• I know
                      Daarom hou ik alleen maar van mezelf
                      Geen bedrog, geen hatelijk gooiwerk met servies, geen gezeur aan me kop...purrrfect

Maar zoals je ziet is 1 van de 2 spiegels al een gebroken :P

Comment

• Frustratie omdat cutten toch niet zo snel gaat als gehoopt ?

Of per ongeluk barbell erdoor geramt

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
                          I know
                          Daarom hou ik alleen maar van mezelf
                          Geen bedrog, geen hatelijk gooiwerk met servies, geen gezeur aan me kop...purrrfect
                          :P
                          Ja..en maar een iemand die aan je zit..
                          Geniet, en drink met maten!

Comment

• Misschien willen die mannen die aan pin zitten ook wel aan fallus ze buik voelen

Comment

• Het is wel lekker zacht. Ze moeten wel snel zijn, want het is slinkende :P

Comment

• Vandaag dus de eerste ME dag voor Upper Body gedaan. Begon zoals gewoonlijk met me rek en strek werk en wat foam rollen. Ben er achter dat ik voortaan bij het benchen ook wat foam roll werk voor me onderrug ga toepassen.

Het begon met de Bench Press. Heb me techniek even onder de loep genomen. Dusver plaatste ik me handen op schouderbreedte op de barbel, maar van de week met DE dag had ik het eens met pink op de ringen gedaan...zoals het hoort als je PL stijl tracht te benchen. Er zat toen geen explosiviteit in en de vorm liet ook veel te wensen over. Dus van af nu probeer ik wat meer met pink op de ringen te drukken en dat is wennen. Ik kan nu beter de spanning in me lichaam houden, maar de eerste paar sets voelde ik me ellebogen naar buiten neigen ipv aan de binnenkant.

Het is wennen en voel me borst nu meer bijdragen tijdens het benchen...en toch voelt het veel zwaarder aan. Ach ja...ondanks alles toch een volume PR met 2 reps op de 100kg. De eerste was geen mooie aangezien me rechterhand al boven was terwijl me linker er achter aan sjokte en de barbel dus scheef hing. De tweede had ik last bij me sticky point vlak voordat de borst bijdrage minder wordt en de triceps aanspraak meer. Dus het was echt slow-mo en daarna als een raket weer naar boven.

Hierna de Reverse Grip Bench Press. Nog nooit gedaan dus begon met de stang, 40kg en uiteindelijk de 60kg. Met de 60kg had ik al moeite om de stang uit het rack te krijgen en de reps waren ook niet makkelijk. Me borst, schouders, triceps en biceps stonden nu al aardig opgepompt te wezen. Het leek net alsof de borst voorbij me dikke buik kwam vanwege de pomp hehe.

Close Grip Bench Press volgde en aan het eind waren me voorste schouderkoppen voor me gevoel helemaal op en de triceps had ook niet veel meer te leveren. Enkelvoudig DB Tricep Extention moest de triceps afmaken en dat deed het. De laatste set heb ik het oh zo lichte gewicht maar met 2 handen gedaan om de restjes er uit te persen. En toen moest de Militairy Press nog terwijl me schouders en triceps al naar de klote waren. Heb twee stricte sets qua presses gedaan en de laatste maakte ik er Push Presses van en als nog moeite om het gewicht te verplaatsen om aan het nodige minimum aantal reps te voldoen.

Reverse Rows waren eitje bodyweight 3sets 10reps waardoor me biceps ook helemaal klaar zijn. Om vervolgens te eindigen met Hanging Leg Raises.

Droge Cijfers
                                Bench Press
                                40% 42,5kg x 10
                                55% 57,5kg x 10
                                70% 72,5kg x 10
                                85% 90kg x 3
                                90% 95kg x 3
                                90% 95kg x 3
                                95% 100kg x 2
                                - Berekend met 105kg als me 1RM max aangezien ik vermoed dat nu te kunnen drukken en niet de 110kg wat me huidige 1rm best is. Moet realistisch blijven.

Reverse Grip Bench Press
                                Stang a 20kg x 7
                                40kg x 7
                                60kg x 7

Close Grip Bench Press
                                70kg x 7
                                80kg x 4,5
                                60kg x 9,5
                                -halfjes is dus halverwege omhoog en fail

DB Laying Tricep Extention
                                10,5kg x 7
                                15,5kg x 7