Fal's Zware Metalen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sterk ben je zeker wel Vince! Ik zal die leg press die je samen met Dynobet deed de afgelopen meet niet gauw vergeten!
    Geniet, en drink met maten!

Comment

• Was wel lachen die Leg Press. Je kreeg hem met moeite van de plaats en toen moesten we helpen weer omhoog te krijgen. Maar om eerlijk te zijn ben ik zwakker geworden in me quads al voor die meet. Toen deed ik 3x155kg deadlift en zette een verassend volume PR voor mezelf. En nu mer 2,5kg minder en betere uitvoering lig ik op schema voor de 190kg over 7-8 weken

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
        Was wel lachen die Leg Press. Je kreeg hem met moeite van de plaats en toen moesten we helpen weer omhoog te krijgen. Maar om eerlijk te zijn ben ik zwakker geworden in me quads al voor die meet. Toen deed ik 3x155kg deadlift en zette een verassend volume PR voor mezelf. En nu mer 2,5kg minder en betere uitvoering lig ik op schema voor de 190kg over 7-8 weken
        way to go !!
        44jr, 182 cm, 90 kg, bf 18%, bp2x85 sq8x120 dl4x110, lp 7*190,- cutten
        ....

Comment

Was wel lachen die Leg Press. Je kreeg hem met moeite van de plaats en toen moesten we helpen weer omhoog te krijgen. Maar om eerlijk te zijn ben ik zwakker geworden in me quads al voor die meet. Toen deed ik 3x155kg deadlift en zette een verassend volume PR voor mezelf. En nu mer 2,5kg minder en betere uitvoering lig ik op schema voor de 190kg over 7-8 weken
          Dat verbaasde me eerlijk gezegd niets...ik had toen al meer dan drie maanden niet meer op kracht getraint.
          Geniet, en drink met maten!

Comment

• YouTube - 3x152,5kg Deadlifts

Kon het niet laten. Op de meet geen filmpjes gemaakt...dan nu het bewijst
            3x 152,5kg

Comment

YouTube - 3x152,5kg Deadlifts

Kon het niet laten. Op de meet geen filmpjes gemaakt...dan nu het bewijst
              3x 152,5kg
              daar zat meer in zo te zien
              ....

Comment

• Yup, maar met Coan werk je in fases. Niet elke keer toppen want dan raakt je zenuwstelsel in de problemen. Daarom een hoog volume van 8x3 er na. Het is zo dat ik naar 162,5kg ga volgende week en daarna 172,5kg x2. Dan is het terug naar de 150kg ofzo voor 1 rep elke week opbouwend tot de 190kg.

Comment

Yup, maar met Coan werk je in fases. Niet elke keer toppen want dan raakt je zenuwstelsel in de problemen. Daarom een hoog volume van 8x3 er na. Het is zo dat ik naar 162,5kg ga volgende week en daarna 172,5kg x2. Dan is het terug naar de 150kg ofzo voor 1 rep elke week opbouwend tot de 190kg.
                  waar kan ik hier wat meer over lezen dan ?
                  ....

Comment

• Tsampa.org: Coan-Phillipi 10 Week Deadlift Routine

Comment

• je hebt een wel wat bolle rug vincent.
                      160kg squat
                      225kg deadlift
                      130kg benchpress

Comment

• Originally posted by bodybuildr1990 View Post
                        je hebt een wel wat bolle rug vincent.
                        Je kijkt verkeerd, das z'n pens.

Comment

• Moet haast wel. Me bovenrug bolt haast niet. Die paar milimeter is verwaarloosbaar dus niks aan de hand.

Comment

• Maarre, brute kracht in ieder geval.
                            Ik doe je dat niet na, denk niet dat mijn rug dat zo leuk zou vinden.

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
                              Je kijkt verkeerd, das z'n pens.
                              Whehehehe.
                              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Werd om 5 uur vanacht wakker van de spierpijn in me hams en onderrug. Steeds omgedraaid en proberen te slapen. Het is niet bepaald leuk. Zo vaak heb ik geen spierpijn :O

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X