Blijkbaar trekt DC je helemaal leeg.
GI's DC log
Collapse
X
-
Originally posted by Pinada View PostHoe gaat het met je koppie?
Originally posted by Falstyr View PostMerkte dat ook. Dag na borst voelde ik pas het effect van het gerek en had lichte borstpijn. Maar het voelde wel al voller en steviger aan dan normaal. En na de been training 2 dagen spierpijn gehad. Zeker in de binnenkant dijen. En na zo'n DC work-out zit ik te gapen en wil ik in slaap vallen :P"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Tijd voor de update van vandaag:
B1:
Flat db press: Doelreps 20-30. Gehaald reps: 25. Gewicht: 22x2 (ze hadden niet zwaarder).
Barb. seat. mil. press: Doelreps: 11-15. Gehaald reps:11. Gewicht:30kg.
CGBP: Doelreps: 11-15. Gehaald reps: 15. Gewicht: 40kg.
Pulldown (twee handvatten): Doelreps: 15-20. Gehaald reps: 11. Gewicht: 73kg.
Deadlift: Doelreps: 10-12 ss. Gehaald reps: 12. Gewicht: 80kg.
Stretches:
Borst: 60s 14kgx2
Sch: 60s bw
Bi: 60s bw
Ham: 60s bw
Quad:50s bw
Lats: 60s bw
Tri: 60s 12kgx2 (vorige keer had ik erg veel last van mijn triceps aanhechting naderhand, vandaar even wat lager gepakt).
Volgende week komt er weer een nieuwe bodyfat meting aan, kijken of ik nog wat vooruit ben gegaan. Op dit moment heb ik wat extra vocht, gisteren gejunkt met een large domino's pizza, en dat zie ik wel aan het extra vocht. Overmorgen zal dat wel weer kwijt zijn (als het goed is)."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
Comment
-
Zit daar ook niet over in de war. Maar je ziet het de dag erna wel. En dat is wel weer jammer."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
Comment
-
Gisteren weer fijn getraind, so here we go:
B2
Preach. curl: Doelreps: 20-30. Gehaald: 16x35kg. (Was machine, bankje was bezet).
Barb rev. curl: Doelreps: 11-20ss. Gehaald:8x15kg.
Leg press calf raise: Doelreps: 10-12. Gehaald 9x110kg.
Lying leg curl: Doelreps: 15-20. Gehaald: 20x40kg.
Back squat: Doelreps: 4-8ss+ wm. Gehaald 8x80kg+15x80kg.
Stretches:
Hamstrings: 60s bw
Quads: 60s bw
Biceps: 60s bw
Biceps was ik te laat mee.
Sidenotes:
De widowmaker op de squat niet gehaald. Ging kapot. Bij vijftien was het echt op. Vorm trok feitelijk op weinig ( ging te ver naar voren hangen), werd wat licht in mijn hoofd, ging wiebelen, hield de stang bijna niet meer, etc. etc. Toen maar teruggehangen dus.
Gesloopt weer op weg naar huis.
Dan nu een wat leesbaarder verslag van het bovenstaande te uwer vermaeck.
Tegen broertje geschreeuwd om half acht, om acht uur gaan we! Iets over achten (moest eerst nog even naar de wc), "we gaan!". Had dat kutbroertje zijn schoenen niet aan. Waarom niet? Hij had in eerste instantie de verkeerde schoenen aan getrokken. Was aardig over de zeik. Mede omdat hij weer zijn hangslotje kwijt is geraakt (is nummer zes onderhand), en zijn pasje ook weer kwijt is (hij heeft net twee weken weer een nieuwe omdat hij die oude kwijt was).
Alle ergernis gehad, ingestapt, raam open, gaspedaal in, koppeling op, koppeling in, gaspedaal op, handrem eraf en herkansen. Eindelijk op pad, op weg naar het fantastische Eersel. Reed er weer zo'n achterlijke dwaal op de weg die zestig reed waar je tachtig mag en honderd kan. Met gemak. Hield me echter in, dit keer geen geknipper met koplampen e.d. gewoon een beetje dichterbij gaan rijden dan goed is voor de voorganger diens gemoedsrust en zo als een treintje door naar de stoplichten, alwaar er eindelijk weer twee banen zijn. Met piepende banden weg, sukkel geditched en we komen zowaar in de buurt.
Aldaar werd het tijd om wat te gaan trainen. De vaste delegatie is er ook (Fdwp*, Flip**, Ploffie*** en zo nog wel wat), en staat als vanouds in de weg.
Na een vluchtige nadenkpoging de machine preacher curl gepakt na wat warming up met db's, omdat een comboteam van twee mannen boven de veertig die nodig had om de handdoek op te leggen die ze nodig hadden om hun zweet van het voorhoofd te wissen van hun total body side raises. Ja, ik lieg niet, zij wisten het voor elkaar te krijgen elke spiervezel in hun lichaam te gebruiken met side raises.
Liep ook een instructeur rond die me het bloed onder de nagels vandaan wist te halen. Zelfingenomen grijns, redelijke armen, aardige chest, maar dan hebben we het wel gehad. Dat type. Ging even heel populair vragen of hij een mevrouw iets mocht uitleggen over hoe zij de chest press deed. Of ze de stoel iets omhoog wou zetten. Wat zijn argumentatie erachter was, geen idee.
Verder
*Verklarende woordenlijst:
Dwaal: fijne contaminatie van "dweil" en "dwaas". Tegenwoordig te kies en te keur gebruikt door iemand die zich op het internet hult achter de naam GeneralIx.
Fdwp: Fattie de wannabe powerlifter. Krijgt het voor elkaar om zelfs met riem een bolle rug te bewerkstelligen bij deadlifts. Is voor zijn gewicht niet echt intimiderend op het gebied van kracht.
Flip: ben zijn echte naam vergeten, maar vind het echt een Flip. Zomerkuur zit er goed in, op zich geen klootzak, maar het is gewoon iemand die je net niet mag.
Ploffie: het onafscheidelijke maatje van Flip. Onvoorstelbaar dikke kop, dboll buikje, traint altijd met riem om. Ook met preacher curls."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
Comment
-
Originally posted by de sterkste ophaler View PostWat een karikaturen in die gym.
Originally posted by Posseltje View PostHaah heerlijk verslagje hoe ging je bf meting of vergeten?
@Pinada, vbezemer
Thanks."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
Comment
-
Om dat soort redenen train ik dus ook bijna altijd rond 4 uur 's middags de laatste tijd. Dan is de sportschool namelijk net weer open en is er geen kip te bekennen. Heel de sportschool voor jezelf. Heerlijk!Owner of the Iron Playground.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
20 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...2 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
3 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
5 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...6 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-