Ja man echt heel vet. Die foto's wil ik graag zien als ze gemaakt zijn . Komen ze op BN?
GI's DC log
Collapse
X
-
Originally posted by GeneralIx View PostNiet overdrijven Mark.
En dan met zo'n net gewicht nog wel. Ik weet nog dat je 78 kg woog op 11%. Knap hoor. In mijn ogen ben je meesterlijk bezig.Geniet, en drink met maten!
Comment
-
Zekers. Maar dat loggen, dat is toch niet voor mij weggelegd. Vind het zo'n troosteloze bende."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Originally posted by GeneralIx View PostZekers. Maar dat loggen, dat is toch niet voor mij weggelegd. Vind het zo'n troosteloze bende.
Moet me ook telkens pushen log aan te vullen, enige voordeel is dat ik het zo een beetje kan volgen.
Heb ook niet de fantasie gelijk vince er telkens een heel verhaal aan te plakken .No means Try Again
Comment
-
Enne gen hoe zit het met die foto's ik wil der graag wel een paar zien voor je op 0% staat en het game over isThe internet, SERIOUS business!
Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic
Comment
-
Heb geen foto's. Wel een leuk verhaal. Vandaag was ik klaar met mijn workout, oogde lekker vol, droog, gewoon echt lekker. Komt toevallig net een instructeur binnen en zijn ogen rollen bijna uit zijn kassen. Hij zegt iets in de trant van "damn wat zie je er goed droog uit", wou eens aan mijn pec voelen ook, en daarna moest ik nog even met ontbloot bovenlijf de andere instructeurs zuur laten kijken. Extreem goed voor mijn ego. Daarnaast was er ook nog een nieuwe instructeurs instructeur, en die zei ook dat hij mensen zeer zelden zo gedefinieerd zag, dikke complimenten gekregen ook.
En vandaag deed opeens mijn autoradio het weer. CD is nog naar de klote, maar plotsklaps deed de radio het weer (blijkbaar heeft mijn uit elkaar keilen van dat ding en even resetten geholpen).
Ja, ik heb een hele goede dag. En gisteren ook een superdag gehad."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Ok je moet nu een tweepersoonsbed aanschaffen Atta...want je slaapt voortaan samen met je ego dat nu enorm gegroeid is hahaha
Nee man, ik zei toch als dat je er nog nooit zo scherp en gemeen uit gezien hebt als nu? Is mooi dat velen die mening delen! Nu nog wat massa erbij he kerel??Geniet, en drink met maten!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
19 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...2 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
3 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
5 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...6 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-