Ga voor de zes natuurlijk. En denk wel dat jullie nog eens een shot krijgen hoor.
GI's DC log
Collapse
X
-
Originally posted by GeneralIx View PostNee, het is de bedoeling dat je elke clusterset alles geeft, 15 ademhalingen rust, alles geven, 15 ademhalingen rust, en weer alles geven. En als je al die reps die je hebt gehaald optelt, dat je dan ergens eindigt volgens Dante's richtlijnen.ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น
Comment
-
Originally posted by GeneralIx View PostGa voor de zes natuurlijk. En denk wel dat jullie nog eens een shot krijgen hoor.Geniet, en drink met maten!
Comment
-
Originally posted by Ashley View PostAan het zuurstof
Originally posted by de sterkste ophaler View PostWat is eigenlijk jouw streven qua lichaamsvetpercentage? Ga je echt voor wedstrijddroog (3 tot 4%), of ga je niet onder de 6%? Neemt niet weg dat ik je dieetdiscipline ongelooflijk respecteer! Maar ik had al begrepen dat het voor jou geen probleem was. Ik (en velen met mij) zien heel erg op tegen dieeten.
En ga voor nu voor de zes procent. Maar wellicht verandert dat nog."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
De meesten vinden dieeten het moeilijkste onderdeel van bodybuilding, vooral omdat dat meer tijd dan 1 tot 2 uur in beslag neemt zoals trainen.
Ook het plannen/voorbereiden van maaltijden en het berekenen van de benodigde waarden zit veel mensen tegen. Je hebt echt mazzel dat dat deel van de sport jou zo goed af gaat! Enne...het wordt echt tijd voor nieuwe pics he bro?Geniet, en drink met maten!
Comment
-
Originally posted by de sterkste ophaler View PostDe meesten vinden dieeten het moeilijkste onderdeel van bodybuilding, vooral omdat dat meer tijd dan 1 tot 2 uur in beslag neemt zoals trainen.
Ook het plannen/voorbereiden van maaltijden en het berekenen van de benodigde waarden zit veel mensen tegen. Je hebt echt mazzel dat dat deel van de sport jou zo goed af gaat! Enne...het wordt echt tijd voor nieuwe pics he bro?
Niet zo zeer een bulk (dat kan bijna iedereen wel) maar cutten
bah na een week of 4 ben ik er al wel weer flauw van vanwege het
ééntonige eten enzo. Honger kan ik verderook wel verdragen.
Mij zou je bvb niet langer dan 5 dagen kip of tonijn achter elkaar zien eten
Comment
-
Originally posted by LittleMofo View PostMee eens en ik ben daar één van die daar moeite mee heeft.
Niet zo zeer een bulk (dat kan bijna iedereen wel) maar cutten
bah na een week of 4 ben ik er al wel weer flauw van vanwege het
ééntonige eten enzo. Honger kan ik verderook wel verdragen.
Mij zou je bvb niet langer dan 5 dagen kip of tonijn achter elkaar zien eten
Het grootste probleem (in mijn geval dan) is het sociale aspect. Mijn vriendin baalt als ee nstekker als ik aan het cutten ben (dan kut zij me terug)Geniet, en drink met maten!
Comment
-
Vandaag een lekkere training gehad. Echt weer eens gewoon die oude vlam hervonden die ik toch een tijdje heb gemist. Heerlijk.
Vandaag dus de laatste variant op biceps/benen, volgende trainingen moet het logboekje gaan sneuvelen.
Dit was de training:- Db curl: Doelreps: 20-30rp. Gehaald: 27x12kg.
- Stretch 60s.
- Pinwheel curl: Doelreps: 11-20. Gehaald: 10x14kg.
- *Donkey calf raise: Doelreps: 10-12. Gehaald: 8xRichard.
- Hack squat: Doelreps: 4-6 + wm. Gehaald: 10x60kg op de hack, wm op de leg extension (heb de hack nog niet onder de knie vandaar) op 64kg.
- Stretch: 60s x bw.
- Romanian deadlift (van de pinnen van het powerrack om perfecte vorm te garanderen): Doelreps: 10-15. Gehaald: 12x110kg.**
- Stretch: 60s x bw.
* Dit zou de seated calf raise moeten zijn, maar de gasten bij Cardo hadden in al hun wijsheid besloten om het enige seated calf raise toestel weg te keilen, en deze calf raise doen met een verhoginkje is ondoenlijk. Vandaar dat ik deze heb vervangen door de Donkey calf raise.
** Heerlijk. Ging gewoon explosief, hard, zwaar, ouderwets lekkah! Goed gevoel om mee af te sluiten."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
Comment
-
Originally posted by GeneralIx View PostVandaag een lekkere training gehad. Echt weer eens gewoon die oude vlam hervonden die ik toch een tijdje heb gemist. Heerlijk.
Maar het geeft wel een geweldige work-out
Comment
-
Wordt weer eens tijd voor een update. Heb al een tijdje niet meer gelogd, wel braaf getraind.
A1- Smith inc bb press: 50x16
- 60s x 16kg per hand pecstretch
- Mil db press (seated): 23x14kg
- 60s x bw schouderstretch
- Smith dips: 30xbw (kutoefening!)
- 60s x 18kg per hand triceps stretch
- Lat pully (wg) 14x73kg
- 60s x bw latstretch
A2- Ez barb curl (wg): 16 x 25kg (ex stang)
- 90s x bw bicepsstretch
- Ham curl: 9x14kg
- Stand calf raise app: 9x59kg
- SHELLC: 26xbw*
- 60s x bw hamstretch
- Leg press: 15x141kg**, wm 19x129,3kg
- 60s quad stretch
* Spannende oefening waar ik nu geen beeldmateriaal van heb, maar op deze ben ik dus achteruit gegaan. "Waarom?" hoor ik je vragen. Welnu, dat is eenvoudigweg omdat ik nu de excentrische fase hypertraag heb gedaan, en ik dat eerst niet deed bij die oefening.
** Hierbij had ik het gewicht dus alsnog iets te laag ingeschat. Volgende keer beter.
B1- Flat db press: 23x24kg per hand
- 60s x 16kg per hand borststretch
- Barb seated mil press: 15x40kg
- 90s x bw schouderstretch
- CGBP: 12x45kg
- 90s x 18kg per hand tricepsstretch
- Pulldown (sg): 13x79kg
- 90s x bw latstretch
- Deadlift: 12x90kg
Lekkere trainingen dus.
Zit erover te prakkiseren om morgen ook weer te knallen, maar denk dat ik dat beter niet doe en een lang weekendje pak. Ik kijk het even aan."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
Comment
-
Vandaag gegaan, 20 minuten LIT cardio op de loopband 20 graden incline. Dodelijk. Maar toon er direct na wel lekker droog. Wellicht er toch maar wat structureler ingooien."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
20 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...2 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
3 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
5 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...6 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-