Fallus "Health Centre"

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by janieck spithoff View Post
    Dan hoop ik dat je kikkererwten snel weer naar een normaal formaat groeien, haha
    Hahahaha

Comment

• zal weinig uitmaken zoals mark, atta en linda kunnen getuigen. Zelfs voor ik AS gebruikte was me stem beetje aan de hoge kant.

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
        zal weinig uitmaken zoals mark, atta en linda kunnen getuigen. Zelfs voor ik AS gebruikte was me stem beetje aan de hoge kant.

Jup .
        "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

• Je moet ook niet wachten tot je knikkers al bijna weg zijn heeeej... Maar ik snap het wel, niet iedereen reageert hetzelfde op hetzelfde.. Ik heb in n kuur helemaal geen HCG nodig, maar ik reageer op andere stoffen weer heel anders dan bv jullie.. Ik gebruik wel HCG in de laatste 2 maanden, maar ook alleen om startklaar te zijn voor de na kuur.. Maar ook opstarten van mn eigen lichaam duurt niet zo lang, als bij de meeste hier.. Maar dat heeft best lang geduurd voordat ik alles had uitgevogeld bij mijzelf.. Zijn jaren overheen gegaan.. Maar wie wacht er nou, tot er nog erwten in het zakje hangen? Dat probeer je te voorkomen.. Dat ik geen HCG nodig heb, wil niet zeggen dat n ander dat ook niet nodig heeft.. Ga nooit uit van n ander zn lijf en zn lichaams reacties.. Iedereen heeft n uniek lichaam...

Comment

• Heren, zouden jullie a.u.b. uitgebreide discussies over a.a.s. willen houden in de daarvoor bestemde sectie en niet in dit deel?
            "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

zal weinig uitmaken zoals mark, atta en linda kunnen getuigen. Zelfs voor ik AS gebruikte was me stem beetje aan de hoge kant.
              Zo is dat Alvin
              Geniet, en drink met maten!

Comment

• oh mijn god. Heb al een uur lang enorme honger cravings...naar...vlaaien. Zit gewoon te kwijlen

Comment

• Originally posted by Pinada View Post
                  Heren, zouden jullie a.u.b. uitgebreide discussies over a.a.s. willen houden in de daarvoor bestemde sectie en niet in dit deel?
                  Sorry Pin, maar HCG is geen AS.

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
                    Sorry Pin, maar HCG is geen AS.
                    You get my point Snuff.

@Fallus: Vlaaien als in aardbeienvlaai, kruimelvlaai, dat soort dingen?

Edit: Hahahaha zie nu helemaal voor me hoe je allemaal plaatjes van vlaaien aan het opzoeken bent en hoe zich een plasje kwijl bij je PC vormt.

Comment

oh mijn god. Heb al een uur lang enorme honger cravings...naar...vlaaien. Zit gewoon te kwijlen

Ja begrijp ik.....als je op 1500-2000 kcal zit heb je al snel trek in dat soort shizle.

Ben nu ook sinds een week aan het cutten en ik kreeg ineens enorme trek in een paar kroketten
                      ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• Ow man, ik krijg meteen flash backs aan een topic dat ik een tijd geleden opende over je favoriete no no food. Puddingbroodjes. Jammmmiiieeee

Comment

• "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

• "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

• Originally posted by Pinada View Post
                              Ow man, ik krijg meteen flash backs aan een topic dat ik een tijd geleden opende over je favoriete no no food. Puddingbroodjes. Jammmmiiieeee
                              Hoort dit dan ook niet ergens anders, sectie voeding misschien?

Comment

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X