Nee Fal het is zo... Mijzelf ergens uitlullen, hoef ik niet... Maar ik zag het zelf staan, en ja toen leek het wel of ik dat bedoelde....Normaal zeg ik het ook zo, maar schrijven blijkt toch weer anders over te komen....
Fallus "Health Centre"
Collapse
X
-
Originally posted by Falstyr View PostJe lult je er weer netjes uit Knulletje
Pomp is...Trainen met hoge reps was wel lekker voor de afwisseling. De pomp is leuk tot op zekere hoogte. Al moet ik zeggen dat zodra me borst opgepompt raakte ik al meteen moeite had om te bewegen. Me bicep drukt tegen de borst dus vergeet het maar als je de andere schouder wilt aanraken ivm jeuk ofzo. Daar kom ik dan echt niet meer bij. Zelfs labeltje van me t-shirt weer terug in het shirt doen kon ik ook niet meer bij zonder het gevoel te hebben met schouder en armen naar de klote te trekken. De Vloek van grote spieren hebben...net zoals je eigen reet niet meer kunnen afvegen omdat je biceps tegen de lats duwen. Moet me dan ook in allerlei vreemde bochten wringen en dat is niet lekker.
Als de pomp nog verder door zet dan kan ik de spier niet eens meer samen trekken. Als dit gebeurd voordat ik al me sets/reps heb voltooid is de pomp eerder iets wat in de weg zit dan iets wat helpt of goed is omdat ik dan me work-out vroegtijdig moet stoppen. Gelukkig krijg ik alleen een pomp als ik hoge rep sets doe. Aangezien dit bijna nooit het geval is...blijft de pomp altijd minimaal.Owner of the Iron Playground.
Comment
-
@ Revius
Juist, dan zijn de echte talen. Hehehe."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
-Maar Fallus toch...wat eet jij dan op een 1700-2000kcal dag?
Nou niet zo veel eigenlijk. Ik neem zo'n 5-6x Casseine shakes van 40gr. Als avondmaal een lekkere grote biefstuk met wat gekruide aardappel schijfjes en groenten. Een soort afgeleide van het V-Diet wat ik in het verleden gedaan heb.
-Wow das weinig. Dan heb je toch de hele tijd honger?
nee hoor, zit vreemd genoeg bomvol voor me gevoel. En de drang om me te vergrijpen aan snoep is er ook al weken niet. Vandaar dat ik lekker vet aan het verbranden ben.
-Maar hoe vaak in de week doe je dit dan?
Ik doe het op gevoel. 1 a 2 dagen waarop ik niet sport. Op sportdagen eet ik gewoon 3000ish kcal.
-Dit is toch niet goed voor je metabolisme zo ver onder onderhoud zitten?
Volgens wetenschappelijke studies kun je tot 60% onder je onderhoud zakken zolang je voldoende eiwitten blijft benutten. Zodoende zul je weinig tot geen spiermassa verliezen. In mijn geval is 40% van de 4500kcal zo'n 1800kcal. Mijn metabolisme zal hier geen probleem van gaan ondervinden. Als blijkt dat mijn metabolisme inderdaad trager wordt dan zal ik een aantal dagen weer 4500kcal eten om het nieuw leven in te blazen.
-Kun je niet beter gewoon cardio doen om vet te verbranden?
Wil je een nekschot? uhm, ik bedoel... Nee. Cardio is slecht en evul!!!! Het zal eerder spiermassa verbranden dan behouden. Ik pas gewoon me eetschema aan en zorg dat de kracht training intensief blijft. Als ik de behoefte voor cardio voel doe ik wel een cardio tabatta of gooi een aantal olympische oefeningen als Clean & Press in me schema.
-Oh...zal wel...heb je uberhaupt al resultaat er mee behaaldt?
In het verleden meerdere malen. En zo ook anderen die het doen zoals ik het zeg. Sinds ik weer begonnen ben met cutten van een 115cm al reeds naar een 109cm buik omtrek gegaan. Het werkt dus zoals het hoort. In de tijd die jij verdoet op je cardio apparaten zal ik in de 90cm omtrek geraakt zijn.
Comment
-
carb cyclen werkt uitstekend. Ik eet ook in bulk op rustdagen amper carbs.
Vandaag bv rust dag. Wat staat er op het programma:
100gram brinta/30gram rozijnen/30gram walnoten/50gram proteine 80
3x 5 ei
75gram bruine rijst/200gram rundgehakt/sperziebonen
2x rundgehakt
Een kleine 150gram carbs.(hou rekening mee ik bulk op dit moment).
Comment
-
Hey Falstyr, een tijdje geleden heb je hier een nummer gepost van Sabaton, Primo Victoria. Ik heb toen meteen dat album gedownload en vond het echt super! Nu heb ik de discografie gedownload. Dat album over de Art of War van Sun Tzu is ook echt heerlijk! Ik heb het boek gelezen, vond het echt lachen dat zij daar een album over hebben gemaakt
Anyway, ik wilde je nog even bedanken omdat ik via jou op deze prachtige band ben gekomen.
Comment
-
De kou doet geen wonderen voor de 2 vingers in me linkerhand. Lijkt net alsof ik reuma heb ofzo. Bij het bankdrukken zat ik ook enorm in de barbel te knijpen om telkens de laatste reps er uit te persen en dat voelde ik ook in me vingers.
Hoe moet ik nu me rug fatsoenlijk trainen? Kan nauwelijks genoeg vast houden en me rug lijkt dikte te verliezen. In plaats van stiff legged deadlift kan ik Good Mornings voor me onderrug doen. Maar dan me bovenrug? Chest Supported DB Rows proberen? Dan kun je zo wie zo minder gewicht gebruiken en dan wat hogere reps ter compensatie? Iemand nog andere suggesties?
Comment
-
Zou n poosje als n mietje hehehe, straps gebruiken.. Anders heelt het nooit.. Ja is lullig, maar is toch even niet anders? Geef het de tijd, want je hebt je fikken wel bij bijna alles nodig Fal...Misschien heb je wel n aanhechting ingescheurd?
Comment
-
Bleh zal eens kijken of dat wat helpt. Ga me benen dag tijdelijk iets anders indelen als het helpt. Benen gaan goed dus als ik een compound quad/hamstrings doe heb ik daarna plek voor 3 rug oefeningen. DB Row, Rear Delt Raise en dan nog iets leuks verzinnen :P Die rug heef breedte, maar mist voor mijn gevoel nog dikte.
Comment
-
Fallus, niet miepen en gewoon even straps gebruiken als dat nodig blijkt te zijn. Het maakt je echt niet minder man (voor zover dat überhaupt kan) en je hoeft niemand te laten weten dat je ego gekrenkt is.Last edited by Pinada; 17-01-2010, 12:40."Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
-
Straps...*mompel* als het echt moet dan doe ik het tijdelijk. Zat ook te denken aan een ander idee. Kan me kettingen om de dumbells of schijven wikkelen. Andere kant om me pols/onderarm wikkelen. Zo is de belasting op de hand minder en kan toch het gewicht verplaatsen. Vanavond even proberen als de straps niet genoeg zijn.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
6 uur geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...11 uur geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-