Weet je...ik voel nu wel een hogere prestatie druk :O
Fallus "Health Centre"
Collapse
X
-
Ik merk de laatste dag of twee alsof ik met een constante pomp in al me spieren rondloop. Alles is groter en voller en harder. Dit komt waarschijnlijk door het vocht vasthoudend aspect van de D-bol. En er zit ook een nadeel aan vast... Een pomp is geen graadmeter voor een goede work-out. In tegendeel het is bij mij juist een graadmeter om aan te geven hoe kut me work-out wel niet is. Vandaag was zo'n dag.
Zodra ik een pomp ergens heb kan ik die spier niet meer fatsoenlijk aan het werk zetten en is het beter om gewoon een eind te maken aan de work-out en met een zwaar kut en frustrerend gevoel op de bank te gaan zitten met een hoop gevloek.
Me onderrug liep dus heel snel vol en ik moest de rust intervals verlengen tot 5-6 minuten eer ik weer wat kon doen. Op een gegeven moment maar een eind er aan gemaakt. De enige oefening die gedaan werd was deadlift. Moest 2 singles met 170kg doen, maar heb ter compensatie de laatste met 180kg gedaan.
Comment
-
Dit word een logje van 2 dagen omdat ik geen tijd had om tussendoor te posten
Woensdag
Deze dag ging lekker meer valt er niet meer over te zeggen. De laatste oefening kickback was echt een killer voor men triceps :P.
Droge Cijfers
Bench Press
20kg 3x5
27.5kg 3x5
40kg 3x5
Low Incline DB Press
10.5kg 9x5
Inc Bench Press
20kg 3x5
25kg 3x5
30kg 1x5
25kg 2x5
Wide Grip Bench Press
20kg 3x5
25kg 3x5
30kg 3x5
Overhead DB Triceps Ext.
8kg 3x5
10.5kg 3x5
13.5kg 3x5
Kickback
5.5kg 5x5
Vrijdag
Het ging KUT vandaag ik had al heel erge last van men schouder hij deed pijn en voelde stijf aan na de rack pulls kreeg ik last van enorme steken in men rug, ook voel ik me een beetje wazig snotterig. we hebben de work-out afgebroken en zijn gestopt.
Droge Cijfers
Rack Pulls
30.5kg 3x5
40.5kg 3x5
50.5kg 3x5
Deadlift
35.5kg 3x5
Shrugs
35.5kg 3x5
45.5kg 1x5
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostUhu....net zoals 300kg deadlift. Het zal tijd kosten, maar uiteindelijk gebeurd het.
@ Michael: Dat je nog niet zo veel gewicht pakt op de deadlift kan ik begrijpen, maar je mag never nooit niet meer benchen dan deadliften. Dat hoort echt niet.Owner of the Iron Playground.
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostIk merk de laatste dag of twee alsof ik met een constante pomp in al me spieren rondloop. Alles is groter en voller en harder. Dit komt waarschijnlijk door het vocht vasthoudend aspect van de D-bol. En er zit ook een nadeel aan vast... Een pomp is geen graadmeter voor een goede work-out. In tegendeel het is bij mij juist een graadmeter om aan te geven hoe kut me work-out wel niet is. Vandaag was zo'n dag.
Zodra ik een pomp ergens heb kan ik die spier niet meer fatsoenlijk aan het werk zetten en is het beter om gewoon een eind te maken aan de work-out en met een zwaar kut en frustrerend gevoel op de bank te gaan zitten met een hoop gevloek.
Me onderrug liep dus heel snel vol en ik moest de rust intervals verlengen tot 5-6 minuten eer ik weer wat kon doen. Op een gegeven moment maar een eind er aan gemaakt. De enige oefening die gedaan werd was deadlift. Moest 2 singles met 170kg doen, maar heb ter compensatie de laatste met 180kg gedaan.
Comment
-
Btw, de pomp word ook anders later... Ik denk dat het nu ook nog eens n reactie is van je spullen, en jouw nog cleane lijf... PRs worden dagelijks gebroken met behulp van as...Zou vreemd zijn als dat bij jou niet het geval is.. Straks gaat het wel beter hoor, en kun je gewoon doorstomen. En ja je hebt wel gelijk dat pomp geen meerwaarde geeft, en ook ik vind het klote tijdens de training...
Comment
-
Als me spier zo hard als steen is vanwege de pomp en het zoveel pijn doet dat ik nauwelijks kan staan of buigen dan stop ik ongeacht wat er nog op het schema staat :P
Ben nu me voer schema aan het na kijken. Even een kcal of 500-750 toevoegen. Gisteren foto gemaakt van ontspannen pose hoe ik er nu bij sta en in me profiel gedumpt voor degene geinteresseerd.
@Jordy
MichaelP heeft moeite met "zitten". Dus hij kan bij deadlift nauwelijks de stang pakken zonder om te vallen. Na de Rack Pulls wilde we kijken of het beter was. Dus vandaar licht gewicht en op een stapeltje schijven geplaatst. Zo is de stang ter hoogte alsof er 20kg schijven aan zouden zitten. We wilde dus eindelijk de deadlift techniek fatsoenlijk aan gaan leren. Toen kreeg hij steken in zijn lats en zijn we maar gestopt. Een slechte training voor ons beiden.
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostAls me spier zo hard als steen is vanwege de pomp en het zoveel pijn doet dat ik nauwelijks kan staan of buigen dan stop ik ongeacht wat er nog op het schema staat :P
Ben nu me voer schema aan het na kijken. Even een kcal of 500-750 toevoegen. Gisteren foto gemaakt van ontspannen pose hoe ik er nu bij sta en in me profiel gedumpt voor degene geinteresseerd.
@Jordy
MichaelP heeft moeite met "zitten". Dus hij kan bij deadlift nauwelijks de stang pakken zonder om te vallen. Na de Rack Pulls wilde we kijken of het beter was. Dus vandaar licht gewicht en op een stapeltje schijven geplaatst. Zo is de stang ter hoogte alsof er 20kg schijven aan zouden zitten. We wilde dus eindelijk de deadlift techniek fatsoenlijk aan gaan leren. Toen kreeg hij steken in zijn lats en zijn we maar gestopt. Een slechte training voor ons beiden.
Comment
-
Maar al die dingen krijg ik genoeg binnen. Heb het af en toe en is toevallig altijd links onderrug waar ik een jaar of anderhalf mee gevallen ben met squaten. Niks met een gebrek aan riem te maken, want ik viel gewoon als een baksteen toen zonder vangers/spotters. Ik geef dat gewoon de schuld :P Anders is het gebrek aan herstel geweest.
Ben zo wie zo van plan om stiff legged op de squat dag er uit te halen en te vervangen met barbel Flute bridge.
Lol tjaa. Ik vond mezelf er eigenlijk behoorlijk ontspannen bij staan. Wel beetje geirriteerd vanwege de kut work-out gisteravond. Verder nog geen roid rage ofzo :PLast edited by Falstyr; 14-11-2009, 10:32.
Comment
-
Een natuurlijk corset wat je vanzelf krijgt als je zonder riem traint
En ik ben vet verloren dus tja dan is me buik ook kleiner heh
Ben klaar met me vreetschema. Ga nu rond de 4000-4200kcal zitten met elke dag een omelet van 6 eierenEiwitten rond de 320 en vet 140gr per dag. koolhydrate 340gr op sportdagen en de helft op rust dagen.
Wel vreemd om de totale kcal te zien als je bedenkt dat ik met 1400kcal ben begonnen iets meer dan 2 jaar terug :O
Comment
-
Tweede spuit dit maal in me linker quad. Het is toch weer de vraag of het in de spier zit. Dit keer voelde ik minder weerstand en was er volgens mij al door heen voor ik het door had. Heb de naald expres nog wat dieper geduwd zover als me vet mee gaf om zeker te zijn dat ik diep genoeg zat. Ditmaal ging het allemaal erg vlotjes. Ben benieuwd of ik weer als een manke ga lopen net zoals vorige week lol :P
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher hindu squat:
- 60kg 2x8
Back extension:
- BW + 5kg 25x
- one legged back extension BW 15x...-