als dat vet is.. dan moet je vp ook wel echt over de 25 zijn..
Fallus "Health Centre"
Collapse
X
-
Een korte rustige work-out vandaag. Met Push Press voelde het opwarm gewicht al zwaar aan, maar naderhand ging dat over. Ben niet echt voluit gegaan. Heb 1 rep meer gedaan op de 531 methode dan nodig. Vervolgens met gemak nog 1x80kg gedaan.
Bij de DB Press begon me andere schouder te verzuren en wilde niks forceren dus een korte rustige work-out dus.
Droge Cijfers
Push Press
5x 35kg
5x47,5kg
5x52,5kg
3x55kg
5x65kg
6x72,5kg
1x80kg
High Pulls
5x 40kg, 60kg, 70kg
Seated DB Shoulder Press
20,5kg x12, x8
Comment
-
Zit al de hele week met 200kg squat in me hoofd. Maar toen ik begon was het al duidelijk dat me onderrug van al dat toppen de laatste week of 2 zijn tol eist. Minder herstel en dus nam ik het zekere voor het onzekere en ben niet 100% voluit gegaan. Toch om het moraal hoog te houden een PR+5kg gezet. Dit keer lampjes anders neer gezet als bewijs dat me techniek gewoon goed is.
Verder nog een relatief rustige work-out gehad, maar voel me onderrug enorm zeuren op moment dus die krijgt verdiende rust voorlopig
Droge Cijfers
Squat
5x72,5kg
5x90kg
3x107,5kg
5x117,5kg
5x135kg
6x155kg
1x170kg
1x185kg
Chin ups
Bodyweight 120+
x4, x4, x3, x3
totaal 14reps. 2 meer dan 4 dagen terug. Lekker opbouwen tot 4 sets van 10 hehe
Box Squat
100kg 8x2 puur voor explosiviteit wat er nog goed in zat
DB Row
35,5kg
x10, x12, x12, x8
Filmpje
YouTube - 1x185kg squat
Comment
-
Ziet er goed uit, netjes fallus.
En gratz met je PRThe Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
Uurtje geleden weer de volgende spuit gezet. Is nu de 4e...dus we gaan beginnen aan week 4. Heb gemerkt dat van de Dbol ik nog maar genoeg heb tot woensdag dus dat is 3,5 week ipv 4. Eens kijken wat het met me vochtgehalte zal doen. Zetten van de spuit ging weer makkelijk, maar dit keer bleef het aardig door bloeden na het verwijderen van de naald. Ik heb niks geraakt ofzo. Beetje vaag.
Daarna een lichte biceps work-out gedaan. Me rechterschouder ziet er weer bijna hersteld uit, maar qua gevoel is hij nog niet hersteld. Begin de afgelopen 2-3 dagen het zeurderige spierpijn gevoel te hebben. Dus zal nog wel een week duren eer dat hij voldoende hersteld is. Volgende week een de-load week in lassen. Me rug moet ook weer even herstellen na al dat geweld en dan pakken we de schouders meteen even mee
Droge Cijfers
Bicep Barbel Curl
20x 15,5kg stang
15x 25,5kg
12x 35,5kg
10x 45,5kg
16x 35,5kg
Dumbell Hammer Curl
10x 15,5kg
10x 20,5kg
8x 23kg
6x 25,5kg
Verder nog wat rek-strek spul met een bodyweight matrix van Pikeman Push-ups, Plank Holds, Burpees, Walk-outs...the usual van me niet KT dagen
Comment
-
Zit met verbazing naar dat buik te kijken. Nee, je bent erg goed bezig. Fallus is voorzover ik weet ook een van de weinige die veel foto's en video's met de rest van het B. team deelt. Super. Ik post nog vrij weinig maar zie wel dat Fallus de beginners goed op weg helpt. Respect.
Comment
-
Als je die pauze elimineerd zit er nog wel paar extra kg's in, behalve degene die je hebt laten liggen omdat je niet voluit gaat. Verder toptechniekThe internet, SERIOUS business!
Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic
Comment
-
Nou nou Fal, netjes hoor heej... Zag net ook die plek op je boven arm, heb ik ook wel eens gehad en trekt wel weer weg hoor. Als je geen klap hebt gevoeld (knappen van n spiertje), kan er weinig stuk zijn daar...Vergis je niet in je herstel vermogen, die is ook veel sneller nu... Tot 25%bf voor n pl/sm lijkt mij heel normaal toch? Iets langer bloeden, komt ook wel n beetje van de betere doorbloeding die je nu hebt van je gear... Feliciteren met je pr,s doe ik later wel, als je ze "allemaal" hebt laten sneuvelen hehehehe...
Comment
-
Originally posted by Knulletje View PostNou nou Fal, netjes hoor heej... Zag net ook die plek op je boven arm, heb ik ook wel eens gehad en trekt wel weer weg hoor. Als je geen klap hebt gevoeld (knappen van n spiertje), kan er weinig stuk zijn daar...Vergis je niet in je herstel vermogen, die is ook veel sneller nu... Tot 25%bf voor n pl/sm lijkt mij heel normaal toch? Iets langer bloeden, komt ook wel n beetje van de betere doorbloeding die je nu hebt van je gear... Feliciteren met je pr,s doe ik later wel, als je ze "allemaal" hebt laten sneuvelen hehehehe...Geniet, en drink met maten!
Comment
-
Originally posted by de sterkste ophaler View PostWrijf het er ons allemaal maar in maat
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostVrijdag had ik het dus over steken na het bankdrukken/incline barbel bench press. Toen was ik dus vroegtijdig gestopt om het niet erger te maken just to be safe. De steken zijn weg en heb geen pijn of iets. Maar je ziet de schade nog wel visueel. Na wat vraag naar foto op MSN en zo plaats ik hem even hier. Foto is paar mins geleden gemaakt. Het is me rechter bovenarm/schouder.The internet, SERIOUS business!
Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment