Fallus "Health Centre"

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• MichaelP doet eindelijk Box Squats met barbel en gewicht

Zou mooi zijn Mark, maar voorlopig zit ik wel even goed met schijven

Comment

• Originally posted by Shredmaster View Post
      Heb niks gespoten hoor..
      Geslikt dan, sorry. Never mind
      Owner of the Iron Playground.

Comment

• Shred is zo'n vieze slikker

Zojuist bench dag gehad. Het ging weer behoorlijk. Na het doen van de verplichte 531 sets toch nieuwsgierig wat er nog meer in zat. Dit gevoel was natuurlijk omdat de squat ook opeens omhoog was gegaan. En ja hoor de bench dus ook. De 120kg ging nog best makkelijk. Hij viel niet stil, maar toen het gewicht wat trager ging nam ik wat ademteugen en blies het gewicht als het ware omhoog. Nu is de vraag hoe PR's op de bench op te nemen aangezien de camera man mij moet spotten hehe.

Verder ging de Incline Bench Press ook best goed. Dit keer zat ik niet te kloten met tig sets met lage reps om maar aan de 40reps totaal te komen. Maar me rechter schouder begon wel te steken en doen. Was bang op een pees ontsteking en heb dus even de rest van de oefeningen uit voorzorg niet gedaan. Nu heb ik het gevoel dat gewoon de spier van de schouder zelf verrot is en moet herstellen. Dus even rustig aan doen en niet te gehaast.

Heb de 130kg met de bench uit het rack getilt om te kijken hoeveel druk het zou geven op me lichaam. Het was pittig, maar vermoed dat dit gewicht binnen niet al te lange tijd ook er aan zal gaan. Had het idee eind van de kuur pas 125kg te kunnen benchen, maar nu de 120kg er al aan is gegaan heb ik me doelstelling bijgesteld naar de 150-160kg en ben fucking hyper vanwege die gedachte alleen al.

Tijdens opwarmen ging het nogal rap. MichaelP was even wat aan het opschrijven en ik wilde het gewicht terug in het Rack leggen. Om de 1 of andere reden ging er wat fout en viel het gewicht van 62,5kg vol op me hoofd. Heb de afdruk op me voorhoofd staan. Gelukkig heb ik een hard hoofd en niks opgelopen. Geen hoofdpijn, geen bloed...zal wel een bult geven denk ik. Was best komisch moment. Grappen maken over de nieuwe oefening voor voetballers. "kop de stang terug in het Rack" :P

Misschien dat anderen wat info kunnen geven. Sinds een dag of 3 heb ik een nogal warm gevoel in me gezicht. Het lijkt op koorts, maar is het niet omdat ik me zo fit als wat voel. Is dit vanwege me metabolisme dat opeens omhoog is geschoten? Wanneer gaat het versneld herstel van de kuur ongeveer zichtbaar worden? En hoe zit het qua "roid rage"? Ik heb juist het idee eerder irritant vrolijker te worden en moet me bewust inhouden om dat niet al te veel te uiten.

Droge Cijfers
        Bench Press
        5x40kg
        5x52,5kg
        3x62,5kg
        5x67,5kg
        5x77,5kg
        11x87,5kg
        4x100kg (volume PR +1 rep)
        1x110kg
        1x115kg (PR +5kg)
        1x120kg (PR +10kg)

Incline Barbel Bench Press
        60kg target 40reps totaal
        x12, x10, x8, x12
        4x70kg

Low Incline DB Press
        30,5kg x10, x10

Hierna nog wat Wide Grip BB Bench Presses met gewichten van MichaelP mee gedaan en sets van 20reps gemaakt om zo me rechter schouder wat te ontlasten ipv over belasten.

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post

Ik heb juist het idee eerder irritant vrolijker te worden en moet me bewust inhouden om dat niet al te veel te uiten.

Zal toch een drama wezen zeg, ben je opeens een aardige vent
          ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• Kracht gaat wel hard omhoog he Fallus.

Comment

• Sta er zelf ook van te kijken. Moet mezelf inhouden om niet met te grote stappen PR's te gaan zetten. Voor je het weet houden de pezen het niet bij en krijg je met onnodige blessures te maken.

Comment

• Brute bench man. Als je nog ergens een digitale camera hebt liggen zou je die op statief kunnen zetten en dan gewoon aan zetten en benchen. Dan importeer je het filmpje met windows movie maker ofzo (of als je iets beters hebt natuurlijk:P) en knip je het stukje er dat je naar de bench loop er uit. Als je geen draagbare/digitale camera hebt en alleen een mobiel.. Dan heb ook niet echt ideen.
                Owner of the Iron Playground.

Comment

• Je kracht gaat, zoals levensgenieter al eerder opmerkte, met gruwelijke sprongen vooruit! Of het nu je kuur is, je toegenomen zelfvertrouwen en optimisme of een combinatie van dit alles weet ik niet maar je mag er trots op zijn!
                  Overigens vermoed ik dat dat hete gevoel in je gezicht je metabolisme is die door het plafond schiet! Heb je ook dat je oren rood worden en warm aanvoelen? Dan is het helemaal raak.
                  Geniet, en drink met maten!

Comment

• Geen idee of me oren ook warm aanvoelen of rood zijn. Ik kijk niet zo vaak in de spiegel behalve tijdens het sporten met weinig belichting hehe. Het is maar goed dat ik gisteren niet koppig door me pijn heen heb getraind. Sommigen kennen het wel dat als je ver gaat qua belastitng dat je dan rode "bloed" strepen krijgt op de huid. Bij mij is dat nu het gevoel samen met een kleine onderhuidse bloeding. Gelukkig maar. Als het een peesontsteking was had ik een probleem gehad. Dit probleempje is voor de volgende training wel weer genezen

Denk dat me kracht toename ook te wijten is aan het feit dat ik nu ook gewoon goed eet. Voorheen zat ik toch rond de 3000-3300kcal te eten wat waarschijnlijk te weinig was en me progressie tegen hield. Nu ik als minimum 4000 per dag eet met af en toe een lekker groot Roti menu zoals donderdag, 2 king size pizza's, lading chinees nog eens bovenop die 4000kcal dan schiet het wel op leuke is dat me buikomtrek alsnog is afgenomen met een centimeter. Morgen misschien bij me ouders langs ivm verjaardag pa en dan even op de weegschaal staan en kijken hoeveel het nu is.

Comment

• Bruut om te lezen dit.
                      Ik word alleen maar slimmer.

Ga zo deur Falstyr.
                      http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

• Oh en zou je niet eens wat verhalen kunnen posten die nergens op slaan?
                        http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

• Pa was jarig dus even bij hem langs geweest en daar even op laten meten. Ben in 4 maanden tijd van 110kg naar 120kg lichaamsgewicht gegaan met 2% toename in vet. Best nette shizzle :O Nu nog de kracht kweken die bij zo'n lichaam hoort en op naar de sterke man wedstrijden mwahhaha

Comment

• Aight.
                            10 kg in 4 maanden is een keurig resultaat dude.

Congrats.

Comment

• Er zal nog vocht bijzitten die ik de afgelopen 2 weken er bij heb gekregen. Toch is het nog steeds een nette progressie als naturel. 90-ish kg vet vrije massa voor het kuren is niet slecht. Maar me vet% begint nu zelfs voor mij aan de hoge kant te zitten. Toch blijf ik door gaan tot eind van de kuur. In het voorjaar een kuur om vet er af te knallen

Comment

• die fallus weegt nog meer als mij. goed bezig
                                160kg squat
                                225kg deadlift
                                130kg benchpress

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X