Fallus "Health Centre"

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Presses zijn altijd kut bij mij. Zou anders nog steeds met de 100kg aan het kutten zijn ipv setje met 115kg :P

Denk je makkelijke gains? Werk keihard voor die gains, maar zie nu tenminste wel progressie in ruil voor dat harde werk. Niet dat ik na een half jaar nog met 100kg 3-5reps aan het kloten ben en dat je afvraagt waar je het allemaal voor doet. Ging het maar net zo easy als op de squat/dead :P

Comment

• Mooi dat het bevalt bolle. Lekker doorgaan zo, en wellicht durft Bruce zich nog eens in het openbaar met je te vertonen.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Even een work-out gedaan. Laatste keer dat ik Hanged Cleans deed was alweer jaar terug. Deed dat toen met max 60-65kg dus dacht moet me nu toch wel lukken. En de eerste set voelde best zwaar aan. Na de tweede of derde set ging het lekker vlot. Moest bij het cleanen in houden anders zou het gewicht niet op me borst landen maar over me hoofd vliegen. Dit gewicht deed ik elke militairy press in plaats van push presses. En ook de rust intervals bleven kort met 45-60seconden.

Ik voelde met elke rep me linker bicep steken geven net zoals met de Log Press en in lichtere mate bij het benchen afgelopen maandag. Voelde niet prettig en werd erger toen ik het gewicht ging verhogen. Hanged Cleans en presses...was vergeten wat voor aanslag die oefening wel niet is. Me schouders voelde zo zwaar aan op den duur dat het voor me gevoel een halve minuut duurde om me armen boven me hoofd uit te strekken en me armen waren aan het trillen hehe. Maar goed de steken... Heb nu lichte rode streepjes over me linker bicep zoals ik ook met me schouder had in het begin van me kuur waar ik dus minder blij mee ben. Hopelijk valt het mee en kan ik zaterdag gewoon voldoende doen om mee te komen.

Vanwege dat probleempje had ik een klein dilemma. Uit voorzorg stoppen of voorzichtig verder gaan. Koos uiteindelijk voor het tweede en ipv Bent over Row deed ik Pendlay. Deed iedere rep super strikt, maar de eerste twee gaven telkens steken en daarna ging het wel weer.

Vervolgens de DB Row met 40kg afgerond met 1 set met de barbel waarmee MichaelP zijn BoR aan het doen was. Alleen ik deed het met 1 hand ipv 2 mwahhahah.

Uhm...verder nog iets te melden...even denken...de vingers aan de linkerhand voelde ik nog wel. Maar dit keer had ik geen straps nodig om de nodige gewichten bij Pendlay en DB Row te verplaatsen. Mijn vingers zijn dus aan de beterende hand. Maar ik zie mezelf nog steeds geen 120kg deadliften op moment

Droge Cijfers
        Hanged Clean & Press
        60kg 8x3 (uitstoten was strikte militairy press)
        65kg x3 (strikte MP bij uitstoten)
        70kg x3 (push press vanwege vermoeide schouders)
        75kg x2 (push press vanwege vermoeide schouders
        -last van bicep linker arm dus gestopt met verhogen gewicht

Pendlay Row
        75kg x 10
        80kg x 10
        85kg x 6

DB Row
        40kg x 10
        40kg x 10

1 handed Barbel Bent over Row
        45kg x 8

Comment

• even een update van 2 workouts ik kon de vorige niet posten omdat ik veel ste laat thuis was, men fietssleutel was bij fallus voor de deur afgebroken en moest ik 3,5 uur naar huis toe lopen...

Maandag
          Droge Cijfers
          Box Squat
          20x8
          35x6
          50x3
          50x3
          50x3
          50x3
          50x3
          50x3
          50x3
          50x3

Bench Press
          20x8
          35x5
          50x5
          50x5
          50x5
          50x5
          50x5

CG Bench Press
          35x8
          35x8
          35x8
          40x8

Military Press
          20x8
          30x5
          25x8

Woensdag
          Droge Cijfers
          Deadlift
          45x8
          60x3
          60x3
          60x3
          60x3
          60x3
          60x3
          60x3
          60x3

Stiff legged deadlift
          60x8
          60x8
          60x5
          60x5
          60x5

BB Bent over Row
          45x4
          40x9
          40x8
          40x10
          40x9

Side Raises
          5.5x8
          8x8
          8x8

Comment

• Het gaat goed he met de HCG toedieningsmethode.
            Hardstikke gezond man om je ballen zo te laten stressen.
            Toppie.

Comment

• blabla. als ze bijgetrokken zijn ga ik 100-200IU per week zetten uit preventief oogpunt en kijken of dat wat helpt. Ik doe gewoon zoals het me uitgelegd, zet HCG alleen wanneer de ballen erg klein zijn geworden, en leer al doende afhankelijk hoe me lichaam op iets reageert. Als er wat is stel ik gewoon vragen aan degene die ik als soort begeleider/adviseur zie.

Aangezien ik toch geen kinderen wil is het niet een super ramp als me ballen niet meer 100% functioneren. Maak me meer druk om het feit dat het wel invloed op me natuurlijke testosteron produktie zal hebben en dus me gains.

Comment

• Voorlopig liggen je ballen in een coma en weet je niet wat er hierna gaat gebeuren. Wel een beetje vreemd dat je ballen nu ineens niet meer reageren, dacht dat je net zei dat je zulke goede adviseurs hebt.
                En je vergeet dat zolang je ballen gekrompen zijn jou herstel na je kuur veel langer op zich laat wachten wat resulteert in een veel grotere massa-verlies.

Comment

• Herstel na de kuur is nog 8-9 weken verwijderd vanaf nu. Ga me daar nu nog niet druk om maken.

Maar op zich zijn mijn ballen zo wie zo vaag heb ik het idee. Zo kunnen ze overdag relatief klein zijn en in de avond weer opgepompt, en dan zijn ze gewoon hele dag klein of hele dag groot. Heb sinds begin gewoon moeite om in te schatten wanneer ze nu echt klein zijn en dus die HCG moet zetten. Voeg daarbij de HGH die er voor zorgt dat je minder vaak HCG hoeft te zetten en dan wordt het niet echt makkelijker om te schatten wanneer ik wel of geen HCG moet gaan zetten.

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
                    Herstel na de kuur is nog 8-9 weken verwijderd vanaf nu. Ga me daar nu nog niet druk om maken.

Maar op zich zijn mijn ballen zo wie zo vaag heb ik het idee. Zo kunnen ze overdag relatief klein zijn en in de avond weer opgepompt, en dan zijn ze gewoon hele dag klein of hele dag groot. Heb sinds begin gewoon moeite om in te schatten wanneer ze nu echt klein zijn en dus die HCG moet zetten. Voeg daarbij de HGH die er voor zorgt dat je minder vaak HCG hoeft te zetten en dan wordt het niet echt makkelijker om te schatten wanneer ik wel of geen HCG moet gaan zetten.
                    Die laatse zin begrijp ik niet helemaal. Je moet HCG de hele tijd zetten, iedere keer eenzelfde dosis op dezelfde momenten. Met het zetten wanneer je ballen klein aanvoelen is helemaal verkeerd, snap niet dat je dat niet wil aannemen. Je ballen dienen voortdurend impulsen te krijgen van de HCG om startklaar te blijven, niet alleen wanneer ze krimpen.
                    Ik weet wie je adviseur is, volgens mij is hij 130kg met een BF van 11%, of heb ik het mis, hm?
                    En je adviseur zit er dus naast want zelfs met HGH gebruik dien je HCG te zetten, non-stop.
                    Als hij gelijk had dan waren je ballen nu oke, dat zijn ze dus niet.

Comment

• We zullen zien. Hij zegt zelf ook lange tijd geen HCG te hoeven zetten. Is net hoe je er op reageert. Als alles bijgetrokken is ga ik elke week wat HCG zetten zoals in eerdere post vermeld en kijken hoe ik er op reageer. Het is een leer proces. Elke keer zetten heb ik geen zinnige argumenten voor gezien en had HCG orgineel gezien alleen voor de laatste paar weken van een kuur en eventueel tussen door als het nodig bleek te zijn. En alleen daarvoor heb ik zinnige argumenten voor gezien. Al doende zal alles gefine-tuned worden.

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
                        We zullen zien. Hij zegt zelf ook lange tijd geen HCG te hoeven zetten. Is net hoe je er op reageert. Als alles bijgetrokken is ga ik elke week wat HCG zetten zoals in eerdere post vermeld en kijken hoe ik er op reageer. Het is een leer proces. Elke keer zetten heb ik geen zinnige argumenten voor gezien en had HCG orgineel gezien alleen voor de laatste paar weken van een kuur en eventueel tussen door als het nodig bleek te zijn. En alleen daarvoor heb ik zinnige argumenten voor gezien. Al doende zal alles gefine-tuned worden.
                        ????
                        Nu vat ik je weer niet.
                        Je zegt nu zelf dat je wekelijks gaat zetten, dit betekent dus eenzelfde dosis en op dezelfde momenten. Je gaat al schipperen.
                        Laten we stellen dat na jouw leerproces je erachter bent gekomen dat 700 IU per week voor jou het beste werkt, weet je wat dat betekent, het betekent dat je dan op 100 IU per dag zit. Jammer genoeg werkt HCG anders dan AS. Je kunt er geen depootje van maken omdat het een wateroplossing is en geen olie. Maw zal je lichaam gebruiken wat het nodig heeft en de rest pies je uit.
                        Last edited by Snuff-Sann; 27-01-2010, 21:41.

Comment

• Nee ik zeg dat ik iedere week 500IU ga zetten tot alles weer in orde is. Daarna ga ik wekelijks 100-200IU zetten. Niet 100-200IU per dag zoals in jouw geval. Als blijkt dat mijn wekelijkse dosis tegen die tijd wat omhoog moet dat zie ik dan wel.

Comment

• Ik ben benieuwd naar hoe je stem nu is

Comment

• als ik rustig en beheerst praat normaal en diep. maar ik praat meestal wat gehaast en semi-hyper en dan is het hoger.

Comment

• Dan hoop ik dat je kikkererwten snel weer naar een normaal formaat groeien, haha

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X