Fallus "Health Centre"

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• w00t even me buik omtrek weer gemeten. Het is nu minder dan toen ik begon met kuren zo'n 13-14 weken terug. Zie duidelijk meer massa overal zitten dan toen ik begin. Maar ben benieuwd hoeveel ik nu echt over heb aan het einde van deze test-primo

Zal wel mis plaatst zijn, maar heb soms wel het idee ook wat massa te verliezen. Mentaal probeer ik me er over heen te zetten door te denken dat...me kracht blijft toe nemen met kleinere stapjes dan eerst. Dus zolang dat blijtt gebeuren niks aan het handje.

Lekker laag in vet% rond de zomer en dan zorgen dat ik nooit meer te hoog kom :P

Comment

• Wow, dat gaat lekker snel zeg! Voor je het weet loop je erbij als een echte bodybuilder

Als je nu in de spiegel kijkt, zie je dan ook al meer definitie?

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
        gewoon idem domme antwoorden terug geven en kijken hoe ze gaan janken is mijn manier

Vanavond staat op het programma een 8x3 165kg squat, 5x5 105kg bench, een zercher squat Close Grip Bench Press, Bicep Curl en dan zien we wel weer

Me vet blijft er maar af vliegen. Zit nu tegen de 25% aan te hikken dus gaat lekker. Op dit tempo zal ik zeker wel onder de 20% duiken eind van me cut kuur. Loop nu dagelijks ook een 45-60mins en ren sommige stukjes. Moet van de week wel wat nieuwe sportbroeken kopen omdat ik bij ze allemaal op het kruis uitgescheurd bent. Beetje vreemd zou eerder verwachten dat het bij me reet kapot zou gaan :P
        Je zal ook wel iets massa verliezen, in de cut... Maar is er zo weer bij ook...
        Wij doen het toch verkeerd kijk even onder topic: hoi
        Is er 1 die kent er 1 die komt 22kg spieren aan in 2 maanden..
        Wij zijn fout bezig

Comment

• Damn 22kg aankomen...Dan is onze kuur echt helemaal fout :P

Qua definitie... Heel me bovenlichaam ziet er huge uit. Zie duidelijke scheidingslijnen tussen schouders, traps, borst, triceps, quads, rug. En dat nog steeds bij een hoog bodyfat.

Comment

Damn 22kg aankomen...Dan is onze kuur echt helemaal fout :P

Qua definitie... Heel me bovenlichaam ziet er huge uit. Zie duidelijke scheidingslijnen tussen schouders, traps, borst, triceps, quads, rug. En dat nog steeds bij een hoog bodyfat.
            Dan kun je wel nagaan wat er onder zit, als je dat zo al ziet

Comment

• Heel verstandig Fallus! Hoe ben je ineens van.. "Boeiend" naar "zorgen dat ik nooit meer te hoog ga!' gegaan? Weeg je jezelf ook? Of vermijd je nog steeds de weegschaal?
              The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• I'm becoming a beast!
                En allemaal dankzij jouw Ruud

Om eerlijk te zijn ben ik nu al hyper en benieuwd hoe Halotestin zal gaan aanslaan over een maand of anderhalf voor de wedstrijd.

Moet echt eens op de Stones gaan trainen. Enige onderdeel waarbij ik nog geen idee heb wat nu mijn mogelijkheden zijn.

---
                Heb geen weegschaal. Zit er wel aan te denken om er eentje te gaan halen. Nu moet ik gokken op 120-130kg lichaamsgewicht. Met een 42cm nek omtrek en 106cm omtrek bij de navel. Op naar de 95cm navelomtrek

Reden dat ik niet meer te hoog in bodyfat wil is omdat het heel me conditie naar de klote helpt. En dat is toch best een belangrijk onderdeel als je medley's moet doen of laad races met wasmachines en biervaten.
                Last edited by Falstyr; 08-02-2010, 13:38.

Comment

Goed bezig. Ondanks dat het je niet boeide lange tijd moet het nu toch wel goed zijn om even voor de spiegel staan, of niet?

Comment

• Zeker. Elke avond sta ik voor een grote spiegel onder het juiste licht. Is ander soort motivatie dan alleen maar gewichten aan de barbel moet ik zeggen. Maar wel een prettige motivator en bonus

Comment

• Haha, ik ken het. Nu mijn benen eindelijk ook aan het groeien zijn zit ik ze ook regelmatig te bekijken alleen er is helaas nog niet zo'n grote pomp als bij mijn bovenlichaam, tijdens het sporten zijn ze niet veel groter. Maar ja, dat komt wel^^

Comment

• Mischien word je ooit nog wel eens een "Miezerige Bodybuilder" net als ons!
                        The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Originally posted by sch00m View Post
                          Mischien word je ooit nog wel eens een "Miezerige Bodybuilder" net als ons!
                          Yeah right
                          ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• oh god dan moet ik isolatie oefeningen doen. En dat terwijl ik steeds meer van isolaties af stap omdat het nutteloos blijkt te zijn :P

Om 1 been van mij te bekijken heb ik twee spiegels nodig
                            Als er 1 spiergroep bij mij is die niet meer hoeft te groeien is dat het wel. Die krengen blijven rond de 76-80cm in rust zitten ondanks dat het vet minder word.

Comment

oh god dan moet ik isolatie oefeningen doen. En dat terwijl ik steeds meer van isolaties af stap omdat het nutteloos blijkt te zijn :P

Om 1 been van mij te bekijken heb ik twee spiegels nodig
                              Als er 1 spiergroep bij mij is die niet meer hoeft te groeien is dat het wel. Die krengen blijven rond de 76-80cm in rust zitten ondanks dat het vet minder word.

Ik las een stukje in Lyle McDonald's ud2 en moest gelijk aan jou denken:

If your fat cells get full, your body can even make new ones to store
                              more incoming calories. The new fat cells are a lot harder to get rid of then they were to gain, by
                              the way, which is a very good reason not to get too fat in the first place. Bodyfat is truly an ideal
                              way to store energy.
                              From your body's perspective it looks like this: If food becomes unavailable, the more fat
                              you have, the more likely you are to survive long enough until food becomes available again. In
                              societies with seasonal food availability, being able to store a lot of fat when food was plentiful
                              was the only way to get through the times when it wasn't. The extra fat also helped keep folks
                              warm during the winter. No central heat or Gortex parkas back then.
                              In many societies people would fatten up in the summer so that they could survive
                              through the winter and repeat for as long as they lived. Now, we just stay in one long fattening
                              cycle (if you're a powerlifter, you can call this a bulking cycle and not feel guilty) without a break.
                              The Sky Ain't The Limit

Comment

Zeker. Elke avond sta ik voor een grote spiegel onder het juiste licht. Is ander soort motivatie dan alleen maar gewichten aan de barbel moet ik zeggen. Maar wel een prettige motivator en bonus
                                Stiekem ben je wel een bb-er
                                Owner of the Iron Playground.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X