Fallus "Health Centre"

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Die sluit ik allemaal af in die periode. Eerste gedachte die ik dan heb is om Rome plat te branden hehe. Het is gewoon nasty... :P

Maar gelukkig heb ik dat probleem niet meer gehad de afgelopen 2-3 jaar ofzo. Na een paar keer sex met dezelfde vrouw is het "been there, done that". Wordt saai en wil dan weer wat anders. Het idee is leuk dat als je een vaste partner hebt en dan het concept van sex zonder limiet. Maar daar was ik snel van genezen heheh

Als ik een relatie begin ben ik wel loyaal...en dat is dus best nadelig in zulke gevallen. Sex wordt dan saai en meer van "oh...moet het weer?" :P Dan zou je denken om vreemd te gaan, maar zo ben ik niet. Nemen het maar voor lief...the good and the bad in een relatie.

Roids maken me veel te openhartig :O
    Last edited by Falstyr; 11-02-2010, 17:15.

Comment

• Moet kunnen bro.
      Zo zien we je ook een beetje van een andere kant.

Comment

• Falstyr uit Zwijndrecht toch? Hoi again man.
        Ben jij niet steeds je midden hands beentje aan het kneuzen?
        Snap niet dat je in de stang moet knijpen bij bench press. Als jij dat bij alle oefeningen doet raakt het wel wat overbelast. Als jij bankdrukt met 120kg ligt er al 60kg per kant in je hand. Knijp je er ook nog eens stevig in kan er wel een kracht van het dubbele op je hand komen. Dat zou dan betekenen dat er n druk van 240kg in je handen komt. En zo kneus je het telkens weer. Er zijn geen voordelen bij het knijpen ook. Kost je energie waar je niets mee doet. En zo zullen er nog wel meer oefeningen zijn waar je dit bij doet? Stop daarmee. Wees ook zuinig met je krachten verdelen want ook met hard knijpen verlies je kracht en energie die je beter in je set kunt steken.

Comment

• Rudi in plaats van Ruud neem ik aan?

Ik bench op de powerlifter manier. Je moet dan overal spanning in het lichaam opbouwen en die dan 1 kant op sturen. Hoe meer kracht ik moet uitoefenen, hoe meer spanning ik in me lichaam nodig heb en dan ga je ook automatisch harder knijpen in dat wat je vast hebt.

Merk wel dat me hand redelijk aanvoelde. Maar toen ik van de week met lichaamsgewicht wat repetities met chin ups deed was het meteen weer een kut gevoel. Het is niet echt de middenhands beentjes die ik voel. Het zijn meer de onderste kootjes in de vingers zelf. Als het echt gekneusd is zou ik 6 weken rust moeten nemen ofzo...6 weken niet trainen :S

Comment

• Je hebt ook echt zo'n wreed hoofd. Past ook echt perfect op een strongman.
            The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
              Rudi in plaats van Ruud neem ik aan?

Ik bench op de powerlifter manier. Je moet dan overal spanning in het lichaam opbouwen en die dan 1 kant op sturen. Hoe meer kracht ik moet uitoefenen, hoe meer spanning ik in me lichaam nodig heb en dan ga je ook automatisch harder knijpen in dat wat je vast hebt.

Merk wel dat me hand redelijk aanvoelde. Maar toen ik van de week met lichaamsgewicht wat repetities met chin ups deed was het meteen weer een kut gevoel. Het is niet echt de middenhands beentjes die ik voel. Het zijn meer de onderste kootjes in de vingers zelf. Als het echt gekneusd is zou ik 6 weken rust moeten nemen ofzo...6 weken niet trainen :S
              Ja Rudi. Ruud is naar zn werk.
              Rust nemen?
              Nee geen 6 weken rust nemen dat is verlies van tijd en waarschijnlijk ook kracht.
              Gewoon proberen wat minder te knijpen. Dat is wel moeilijk als je het anders gewent bent. Let er even op. Vingerkootjes zijn altijd de lul als je sterker word. Je knijpt harder en je trekkracht is een stuk hoger.
              Ook moet ik zeggen dat die moderator ook wel gelijk heeft. Het is bekend om stroeve en soms pijnlijke vingers. Is erna direct weer over ook. Probeer eens straps met pull oefeningen om ze wat te ontlasten.

Comment

• Ik kan me voorstellen dat je zegt "knijp minder hard", om je vingerkootjes te sparen. Aan de andere kant: die worden an sich al sterker (botdichtheid zou van nature al toenemen, nu extra door de hormonen), en het hardere knijpen zorgt ook voor betere activatie van andere spiergroepen.

Dit kan ik het best illustreren met een zelftestje: houd je handpalm open en span dan je biceps aan. Voel even met je andere hand hoe hard je je biceps aanspant. Knijp vervolgens ook je hand zo hard mogelijk dicht en span je biceps aan, en voel dan weer.
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Zo weer even wat oppeppers voor zo meteen.
                  *speelt air guitar en headbanged voor een lange tijd*
                  kijk mijn wilde haren gaan

YouTube - Necrodemon - Mesopotamia - Warriors of Ice

YouTube - MASSACRA - ENJOY THE VIOLENCE

YouTube - Abominable Putridity In The End Of Human Existence

Comment

• Originally posted by GeneralIx View Post
                    Dit kan ik het best illustreren met een zelftestje: houd je handpalm open en span dan je biceps aan. Voel even met je andere hand hoe hard je je biceps aanspant. Knijp vervolgens ook je hand zo hard mogelijk dicht en span je biceps aan, en voel dan weer.
                    Haha, mooi is dat man! Heb het getest en het was waar^^ merk ook dat het echt belangrijk is die handen.. Deadliften is er gewoon afhankelijk van..

Maar ja, succes met je hand Falstyr! Trouwens, kun je in plaats van deze muziek misschien iets posten in de trant van Sabaton?

Comment

• Voordeel van thuis trainen, met die 2mins rust tussen sets kan ik nog even internette en tv kijken :P

YouTube - New Power metal bands
                      een compilatie van een paar bands in hetzelfde genre als Sabaton

Comment

• Mannen...ik zit me hier toch een machtig bench volume aan het weg werken. Een uur lang niets anders dan benchen en dan moet ik straks nog de rest gaan doen. Me schouders en triceps staan wel op springen dus neem de laatste setjes wat meer rust tot dat gevoel wat meer weggeebt is. Is maar goed dat ik vandaag een heel brood met vleeswaren heb weg gewerkt anders zou ik koolhydraat tekort hebben op dit moment hehe.

Comment

• Originally posted by GeneralIx View Post
                          Ik kan me voorstellen dat je zegt "knijp minder hard", om je vingerkootjes te sparen. Aan de andere kant: die worden an sich al sterker (botdichtheid zou van nature al toenemen, nu extra door de hormonen), en het hardere knijpen zorgt ook voor betere activatie van andere spiergroepen.

Het eerste stuk kan ik gedeeltelijk inkomen. Maar hier komt ook weer iets anders bij kijken. Als je bij elke oefening die je doet, dat kan soms wel 4 of 5 keer per week zijn dat je traint. Als je dan bij elke oefening zo hard knijpt, krijgen deze spieren die je bij knijpen gebruikt nooit voldoende rust om ook maar iets sterker te kunnen worden. Want ook deze spieren moeten voor n goed herstel meer dan 48 uur rusten. Ik kan in dat knijpen bijna elke dag geen voordeel vinden.
                          Daarom zeg ik geef ze meer rust.

Het tweede stuk, is geheel afhankelijk aan hoe goed je de spieren beheerst. Ik kan mijn handen houden zo ik wil. De biceps reageert er niet op. Wel bij het draaien van de pols. Draai je de pols naar buiten word de biceps langer, draai je hem de andere kant op word de biceps korter en hoger. Maar dat heeft meer te maken met pieken.

Comment

• Tering...2 uur later en ik ben nog niet klaar :O
                            Normaal zou ik nu alles al gedaan hebben
                            Voel me wel enorm gesloopt. Zowel qua spieren als conditie.

Comment

• Na een work-out van 2,5 uur ben ik bek af. Heb de assists niet voluit gedaan zoals gewoonlijk, maar voelde zo toch nog aardig.

Het begon met Bench Press. Had moeite om me arch te houden bij sommige sets, maar als de arch goed zat...zat het echt goed. Bedoeling was maar de 8x3 werk sets te doen, maar alles voelde best goed aan. Natuurlijk voelde de schouders en triceps nog zwaar aan, maar dit viel wel mee op den duur. Na de werk sets benieuwd wat er nog meer in zat. Zodoende nog wat triples en wederom had mijn nieuwschierigheid de overhand. De 130kg voelde licht bij het unracken en dan weet ik al wat er ging volgend...een easy PR

Na die PR zat ik mentaal opeens erg goed in me vel. Maandag voelde de 165kg squat zo zwaar aan als een 190kg en alsof het mijn rug zou breken. Maar vandaag voelde het easy aan en voltooide de geplande sets.

Voorheen deed ik bij assist oefeningen meteen het werk gewicht aan de stang en gaan. Maar vanaf nu doe ik eerst een aanvoel setje en daarna de werk sets. Bij de Close Grip bench een easy 3 sets met de 85kg. Opvolgend was de Zercher Squat. Al heel lang niet meer gedaan dus begon licht met 80kg en eindigde met een easy 120kg.

Als laatste een oefening die ik ter plekke verzon. Op Strongman wedstrijden heb je Conan's Wheel (of Car Circle whatever je het noemt). Je moet dan met een zwaar gewicht in rondjes gaan lopen. Op het NCC in April moet dit met 200kg gedaan worden. Daarom verzon ik deze oefening en noem het...Conan's Squat. Ik stelde de vangers in op navel hoogte en legde de barbel er op. Nu moest ik er onder kruipen en de barbel als een Zercher Squat in me armen leggen en omhoog squaten. Na de laatste rep hield ik de barbel voor 10-15seconden vast. Bij de 200kg kreeg ik opeens een kramp aan de achter kant van me rechterbeen net boven de knieholte.

Droge Cijfers
                              Bench Press
                              40kg x 8
                              60kg x 6 (elke rep full stop op de borst)
                              80kg x 3 (elke rep full stop op de borst)
                              100kg x 3
                              105kg 8x3 (5e set deed ik wederom met full stop op de borst voor de fun)
                              110kg x 3
                              110kg x 3
                              115kg x 3
                              120kg x 3 (volume PR)
                              125kg x 1 (PR, want weet nu 100% zeker dat er geen spotter te bekennen was heheh)
                              130kg x 1 (PR!!!)

Squat
                              65kg x 5
                              90kg x 5
                              115kg x 5
                              140kg x 5
                              165kg 5x5

Close Grip Bench Press
                              60kg x 6
                              85kg 3x6

Zercher Squat
                              80kg x 6