Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Mwah zo geweldig was de training niet. In het begin zat er een goed hoog tempo in. Gedurende Conans Wheel begon ik me onderrug te voelen en begon het tempo lager te worden. Op papier lijkt het alsof ik veel gedaan heb, maar dat gevoel heb ik absoluut niet.
Conan's Wheel stelt verder weinig voor en is een gaaf onderdeel. Me benen moeten er wat meer aan gaan wennen om er beter op te worden. Maar het gewicht in me armen, half op me buik en dan blijft hij daar gewoon liggen en gaat geen kant op. Ook merkte ik niks dat het me longen in drukte en me adem dus weg duwde. Wel was het zo dat elke stap van zichzelf veel lucht koste en dan loop je nog steeds als een stoom locomotief te puffen voor adem elke zet. Conditioneel een zwaar onderdeel
Vandaag kan ik niet echt een work-out noemen. Heb wat bench presses gedaan, maar het voelde ongehoord zwaar aan. Me lichaam is echt bijna aan het einde van zijn latijn...quads, bovenrug, schouders, armen alles doet nu al een week ofzo zeer. Nog even deze week alles er uit gaan persen en dan een rust weekje.
Dus ipv 5x5 112,5kg te doen heb ik er 1 setje mee gedaan. Dan nog 3reps op de 120 en 1x130kg. Bij de 130kg voelde ik onderin de ROM me bicep weer opspelen en dus was het uitdrukken enorm zwaar werk. Overhead werk en alles wat er na kwam niet echt zin in dus. Heb nog wat strikte Militairy Presses gedaan, maar was ook meer singles omdat ik luier dan lui was. Na die oefening er maar gewoon mee gekapt en verder niks meer gedaan.
Straks eens even op een weegschaal. Ben benieuwd hoeveel ik zo ongeveer per dag met me mee sleep :P
Droge Cijfers
Bench Press
50kg x 5
75kg x 5
100kg x 5
112,5kg x 5
120kg x 3
130kg x 1
Klopt jouw werktoeslag wel? Ik vind het nogal wat aan de hoge kant voor iemand die een zittend beroep heeft.
ik fiets dagelijks 20mins heen, 20mins terug en moet de hele dag lopen/rennen/sjouwen naast me administratief werk. Vandaag heb ik een heftruck van zijn plek geduwd omdat hij kaduuk was gegaan.
Begin deze week bij nieuwe werkgever aan de slag gegaan. Moet dus tegenwoordig met een fiets ipv OV naar werk. De eerste keer gebruikte in nog me oude fiets die vast zat in zijn zwaarste versnelling. Altijd leuk als je heuveltjes op moet en wind tegen hebt. Daarna nieuwe tweedehandse fiets gekocht wat een race model is. Beeld een olifant op een verkapte wielrenners fiets in en je zit aardig in de buurt. En je kan ook wel me zadelpijn inbeelden. Op die fietsen zit je ook anders dan op een reguliere stadsfiets en het trappen komt meer uit de quads. Combineer dat met me werkzaamheden welk naast het kantoor deel ook nog af en toe rondloop/sjouw werkzaamheden omvat en je kan wel snappen dat ik de hele week zo brak als wat in me benen ben. Het is spierpijn die ik al heel lang niet meer gevoeld heb. De verzuring is ongelofelijk...voordeel is wel dat dit mijn uithoudingsvermogen op den duur sterk verbeterd.
Gisteravond na GI Joe toch nog met een brak lichaam gesport. En vanochtend was ik brakker dan brak :S
Droge Cijfers
Deadlift
60kg x 5
80kg x 5
100kg x 5
115kg x 5
130kg x 3
130kg x 3
130kg x 3
Stiff Legged Deadlift
60kg x 8
80kg x 8
100kg x 8
100kg x 8
Bent over Row
60kg x 8
80kg x 8
100kg x 8
110kg x 6
110kg x 5
DB Row
40,5kg x 8
45,5kg x 8
50,5kg x 8
55,5kg x 8
GI Joe kunnen afkijken of heb je em halverwege afgezet?
The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Comment