Fallus "Health Centre"

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Je junkt wel erg veel moet ik zeggen............
    Geniet, en drink met maten!

Comment

• Originally posted by de sterkste ophaler View Post
      Je junkt wel erg veel moet ik zeggen............
      *zucht* wordt beetje erg moe van dit soort opmerkingen omdat het nergens op slaat.

Advies voor beginnende sterke mannetjes
      Eten vooraf:
      De dag vooraf junken! Laden met die hap. Op de ochtend zelf iets dat lang energie geeft zoals brinta, havermout of paar sneden bruin brood.
      daarnaast geven meerde pro's, van meerdere sport takken, aan dat je 10 dagen voor een wedstrijd het beste langzaam aan je carbs kunt laten zakken. je trainings intensiteit af laten nemen en alleen nog hoge reps met licht gewicht doen. Je insuline en glycogeen wordt gevoeliger en leger. 2 dagen voor te voren moet je je dan helemaal vol proppen met koolhydraten. omdat alles gevoeliger is kun je veel meer opslaan in de spierglycogeen voorraad ipv als vet zodat je alle nodige energie hebt voor een wedstrijd.

wat heb ik gedaan.... maandag t/m donderdag 2500kcal gegeten wat 1500-2000 onder mijn onderhoud is puur voor eiwitten/vetten en 100gr koolhydraten. en vrijdag/zaterdag pomp ik me helemaal vol met koolhydraten en zit dan rond de 7000-8000kcal op een dag. En op een wedstrijd dag eet je bijna niks omdat je de hele tijd bezig bent dus is het wel handig om een flinke voorraad in je lichaam te hebben zitten. Enige wat je tussendoor kunt nemen is wat chocomel en banaan voor energie en meer niet. Me week totaal qua onderhoud ruw weg 4000kcal *7=28000kcal. Wat ik heb gegeten is (2500*4)+(7500*2)+(1*3000kcal)=10000+15000+3000=28 000kcal...dus over een week gezien eet ik nog precies mijn onderhoud.

Als je kijkt naar de andere deelnemers die zitten zich allemaal al sinds gisteren vol te proppen met ben en jerries, pasta's, pizza's en weet ik wat er nog meer voorbij kwam. Daarnaast heb ik gisteren niet gejunkt omdat alles brood met volkoren meel was. vandaag junk ik wel met repen chocola, chocolade mouse van mona en pizza's.
      Last edited by Falstyr; 17-04-2010, 16:44.

Comment

• Je zal het waarschijnlijk het beste weten Vincent....
        Ik wil je sowieso nog ff veel succes wensen morgen! Ga voor die overwinning!
        Geniet, en drink met maten!

Comment

• ik ga voor top 8 positie in het algemeen en 1e plek op de log press. lekker veilig :P

Comment

• Wat mij wel gevaarlijk lijkt, maar dit is niet bedoeld nav wat jij nu doet, is de dag van te voren en de dag zelf te overmoedig allemaal zooi eten waardoor je maag van streek raakt en je snel buiten adem raakt.

Ben benieuwd of 1 van die gasten die al de hele dag frikandellen en pizzas eten daar last van krijgen :P
            Groeten

Comment

• ik heb dat vandaag dus dat ik helemaal vol zit en het gevoel heb over me nek te gaan bij de volgende hap. Dus dat betekend dat ik bijna vol zit met tanken. Eet dan gewoon op gevoel minder. Zo heb ik de geplande pasta maaltijd geschrapt en dat hele eet moment. Dan straks 2 pizza's met bbq chicken en tonijn...dan kijken hoe ik me voel anders schrap ik de omelet vanavond ook gewoon.

Massage was lekker. alles zit weer los dus ben er helemaal klaar voor morgen

Comment

• Heel veel succes!

Comment

• succes gozer

Comment

• Enige waar je dan verder nog mee uit moet kijken met al die junk is dat je niet spontaan aan de schijterij raakt tijdens de wedstrijd. :P

Wens je veel succes man morgen.
                    Owner of the Iron Playground.

Comment

• Succes fallus
                      The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

• Succes ermee!

Comment

• Zou denken na 2 dagen bunkeren dat ik nu wel vol zou zitten. Werd gewoon wakker van honger gevoel tot het punt dat ik gewoon duizelig werd. Even half brood met nutella en pizza tonijn weg gewerkt en zit nu wel weer redelijk vol. Rest van de dag zal 3 bananen en 2 pakken chocomel worden. Op terug weg misschien langs McDonalds ofzo.

Voel me wel lekker dus dat wordt knallen. Rond 11:00 ga ik hier weg en 13:00 kom ik daar aan. 13:30 krijgen we briefing over gang van zaken e.d. om vervolgens rond 14:00 te beginnen. Mentaal heb ik het gevoel dat ik ze allemaal keihard ga ownen dus dat aspect zit wel goed qua zelf vertrouwen

nu eerst nog wat wakker worden met keiharde metal en straks nog vlug douchen.

Comment

• Of ze vragen je of je een een plasje kunt doen....

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
                              Of ze vragen je of je een een plasje kunt doen....
                              en dan? had al eerder gezegd dat het geen enkel noemenswaardig effect zal hebben. wel beetje bij de les blijven als je blijft beweren meer te weten dan je werkelijk denkt

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
                                en dan? had al eerder gezegd dat het geen enkel noemenswaardig effect zal hebben.
                                Daar ben ik nog niet zo zeker van, misschien niet vandaag maar het gaat wel degelijk een staartje krijgen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X