Fallus "Health Centre"

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• NCC 18 April pictures by Enyalius - Photobucket

Nog wat foto's gevonden die de organisatie zelf had gemaakt. Ik ben niet bepaald fotogeniek, maar dat wisten wel allemaal al

Comment

• Coole pics.
      Geniet, en drink met maten!

Comment

• Jezus Fal wat een kanis.Maar wel vette foto's.

Comment

• Dit vind ik de stoerste

"We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

• Je trekt er ook echt zo'n kop bij: doe het zelf
            http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

• Erg leuk om die filmpjes en foto's te zien. Dan krijg je toch een beter beeld dan alleen een geschreven verslag.
              Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

• morgen word een volledige film van alle deelnemers gepost a 75mins in lengte totaal.

Comment

• Het is niet altijd even makkelijk deze week. Me rug en polsen zijn het meest verrot. Toch vandaag wat geprobeerd. Het was meer op gevoel dus heb niet echt op de hoeveelheid reps zitten letten en de rust was ook erg kort. Voelde me rug enorm dus kon helaas niet echt zwaar op de squat. En bij de deadlift gave me polsen enorme steken en shit

Maar goed ander aspect van de training gaat niet over mij. MichaelP moest vandaag voor het eerst los gaan squaten zonder enig vang net. Ik hield het gewicht laag met 30-40kg wat net genoeg is om te zorgen dat hij iets als balans gevoel heeft. Paar maanden terug viel hij om met bodyweight squat en moesten we opwerken met box squats en losse schijf van 5kg die hij vast hield. Uiteindelijk hadden we dat opgebouwd tot werk setjes met 65kg en een 1rm op de 85-90kg. Dus vandaag de box weg. Hij kwam niet elke rep op de juiste diepte, maar hij viel niet om en kwam elke rep zeer in de buurt qua diepte. Michael gaf aan nu echt zijn benen te voelen...en hij was dood na zijn deadlift setjes die volgden. Hij stond te trillen op zijn benen hehe. Heb hem toen gematst door geen stiff legged deadlifts te laten doen en meteen naar Pendlay en DB Rows.

Hij gaat hard op mijn carb cycle dieet en ik probeer hem te behoeden voor de fouten die ik had gemaakt. Dus hij is lekker aan het cutten en zijn buik flap verdwijnt heel snel en buik begint strak te trekken. Die 10% bodyfat in juli moet er op deze manier toch wel komen.

Droge Cijfers
                  Squat
                  60kg
                  100kg
                  140kg
                  160kg

Deadlift
                  60kg
                  100kg
                  120kg
                  140kg
                  Last edited by Falstyr; 21-04-2010, 19:03.

Comment

• netjes fal, alleen wat ik dan weer niet snap, alles is verrot zoals jij het zegt, en tog ga je weer trainen..
                    ik zou zeggen laat je lichaam ff rusten man, zon wedstrijd is volgens mij echt een flinke aanslag voor je lichaam
                    tis natuurlijk jou keus, daar niet van, maar nu wat je nog verotterder
                    160kg squat
                    225kg deadlift
                    130kg benchpress

Comment

• Tja wil toch iets doen ipv de hele tijd zitten niksen

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
                        Tja wil toch iets doen ipv de hele tijd zitten niksen
                        ga dan iig niet max!

Comment

• alsof dat nu uberhaupt lukt. ik druk er gewoon op elk gewicht zoveel mogelijk reps er uit a la bodybuild training.

Comment

alsof dat nu uberhaupt lukt. ik druk er gewoon op elk gewicht zoveel mogelijk reps er uit a la bodybuild training.

ben je niet bang voor overtraining?

een wijs man (hete volgens mij falstyr) zei ooit tegen mij dat je moest oppassen voor een zenuwstelsel crash, gaat het nu gezien je "verrotheid" niet misschien die kant op als je nu door gaat?

Comment

• Zenuwstelsel verrotheid maak ik me niet druk over. Ik eet meer dan genoeg. MichaelP en ik hadden het over de hype van "kapsalon". Nog nooit gehad dus meteen wat laten bezorgen. Hij zei dat het voor mij erg weinig zou zijn en stelde voor nog een broodje kebab er bij te nemen dus dat deed ik. Eet dus meer dan genoeg eiwitten e.d.

Daarnaast train ik niet met zware gewichten en doe meer dan 3reps. Hierdoor gaan het meer mijn spiervezels zijn die kapot gaan en niet de motor eenheden welk me lichaam op moment even niet kan leveren omdat me zenuwstelsel nog te moe is en herstellende. Dus zolang ik 8+ reps blijf doen maakt het gewicht niet uit. Wat voor een ander zwaar is hoeft het voor mij niet te zijn.

Comment

Zenuwstelsel verrotheid maak ik me niet druk over. Ik eet meer dan genoeg. MichaelP en ik hadden het over de hype van "kapsalon". Nog nooit gehad dus meteen wat laten bezorgen. Hij zei dat het voor mij erg weinig zou zijn en stelde voor nog een broodje kebab er bij te nemen dus dat deed ik. Eet dus meer dan genoeg eiwitten e.d.

Daarnaast train ik niet met zware gewichten en doe meer dan 3reps. Hierdoor gaan het meer mijn spiervezels zijn die kapot gaan en niet de motor eenheden welk me lichaam op moment even niet kan leveren omdat me zenuwstelsel nog te moe is en herstellende. Dus zolang ik 8+ reps blijf doen maakt het gewicht niet uit. Wat voor een ander zwaar is hoeft het voor mij niet te zijn.

Ik had ook niet anders verwacht.

Klinkt alsof je weet waar je mee bezig bent

succes man!

PS: wat bedoel je met "kapsalon"?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X