Fallus "Health Centre"

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
    Sorry Fal maar je hebt weer veel te veel gebunkerd en dan maakt het geen ruk uit of het eiwitten zijn of wat dan ook, je zult er van aankomen.
    Snap niet dat je dat zelf niet eens een keer in je oren knoopt.
    Je wilt toch zo graag onder de 20%?
    Zo gaat dat natuurlijk nooit lukken en wordt het alleen maar erger.
    Nogmaals, zie dit niet als een aanval bro.

Onzin snuff.

Als je dit 1 x in de week doet en je daarnaast strict aan je schema houdt kan je ook heel laag in bf komen.
    Ik doe precies hetzelfde wat fallus doet.
    1x per week junken. Ik zit nu op 10% bf. Jij bent waarschijnlijk de enigste die niet aan junkdagen doet.
    ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• ik vraag me nu af hoeveel cals je weggetikt hebt tijdens het wokken. Prijs/kwaliteit gezien zorgt je ervoor dat het wokrestaurant failliet gaat als je daar elke avond gaat bikken:P. Calorietje of 3-4000 heb je volgens mij wel gehaald??
      Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.

Comment

• Originally posted by Ashley View Post
        Onzin snuff.

Als je dit 1 x in de week doet en je daarnaast strict aan je schema houdt kan je ook heel laag in bf komen.
        Ik doe precies hetzelfde wat fallus doet.
        1x per week junken. Ik zit nu op 10% bf. Jij bent waarschijnlijk de enigste die niet aan junkdagen doet.
        Yep, 1x in de week junken, maar denk je nu werkelijk dat onze grote vriend dat ook daadwerkelijk doet?
        En hij zegt het zelf al, het was een vreetfestijn, sorry hoor maar ik kan dat niet als junken beschouwen.
        Oke, als je je dagelijkse portie rijst met kip voor 1x in de week vervangt voor een pizza of een bak patat daar kan ik nog wel inkomen maar 7 enorme borden vol met voedsel????
        Maar laat ik maar weer ophouden voordat ik weer op iemands negeerlijst kom.

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
          Yep, 1x in de week junken, maar denk je nu werkelijk dat onze grote vriend dat ook daadwerkelijk doet?
          En hij zegt het zelf al, het was een vreetfestijn, sorry hoor maar ik kan dat niet als junken beschouwen.
          Oke, als je je dagelijkse portie rijst met kip voor 1x in de week vervangt voor een pizza of een bak patat daar kan ik nog wel inkomen maar 7 enorme borden vol met voedsel????
          Maar laat ik maar weer ophouden voordat ik weer op iemands negeerlijst kom.
          Daar heb je een punt.
          ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• Originally posted by Ashley View Post
            Jij bent waarschijnlijk de enigste die niet aan junkdagen doet.
            Nope. Hier nog 1.
            Maar je kunt wel compenseren inderdaad.
            Owner of the Iron Playground.

Comment

• reacties zijn wel erg overdreven. wat maakt het uit of ik 7 volle borden verspreid over de dag eet. of 7 volle borden allemaal in 1x. Maakt geen fuck uit. Enige cheat die ik dus heb gehad was het bord met ijs deze week en die paar koekjes bij de thee wat ook niet veel voorstelt. Rest van de borden waren allemaal ladingen vlees en vis van de grill/wok wat je absoluut niet als ongezond kunt bestempelen. En geloof het of niet, maar daarnet was ik gewoon weer een cm of anderhalf kwijt rond me middel.

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
                Nu bij thuis komst een uur later is het weer gezakt. Begin weer honger te krijgen. Straks even me omelet weg werken.
                Dit zegt genoeg bro.

Comment

• wat zal die nou aan kcal op die hele dag hebben gehad? een 4000 kcal? laten we zelfs zeggen 5000 kcal.

zijn behoefte is 3800 kcal = 26600 kcal per week.
                  hij eet per week zoon 18.900 kcal. dat is een kcal tekort van 7700 per week.
                  dat is zowieso vrij streng cutten naar mijn mening (-1100 per dag).

normaal eet hij op zondag een 2100 kcal. nu een 5000 = 2900 kcal boven behoefte. 7700-2900 = 4800

nog steeds heeft hij een tekort van 4800 kcal per week.
                  daar val je ook mee af.

sterker nog, ik cut maar 4 dagen vrij streng, eet dan 1 dag een 6000 kcal, dan 2 dagen op onderhoud, en ik verlies een 750-1000g per week. zonder verlies qua resultaten in de gym.
                  More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

• Originally posted by dynobet View Post
                    wat zal die nou aan kcal op die hele dag hebben gehad? een 4000 kcal? laten we zelfs zeggen 5000 kcal.

zijn behoefte is 3800 kcal = 26600 kcal per week.
                    hij eet per week zoon 18.900 kcal. dat is een kcal tekort van 7700 per week.
                    dat is zowieso vrij streng cutten naar mijn mening (-1100 per dag).

normaal eet hij op zondag een 2100 kcal. nu een 5000 = 2900 kcal boven behoefte. 7700-2900 = 4800

nog steeds heeft hij een tekort van 4800 kcal per week.
                    daar val je ook mee af.

sterker nog, ik cut maar 4 dagen vrij streng, eet dan 1 dag een 6000 kcal, dan 2 dagen op onderhoud, en ik verlies een 750-1000g per week. zonder verlies qua resultaten in de gym.
                    Sorry Dyno, maar ik denk dat het wel wat meer is dan 5000 kcal bro.
                    Tis natuurlijk ook wat je naar binnen werkt hey.
                    Gebakken banaan of ijs vind ik nou niet iets waarvan je zegt, ja goh, daar moet je een bord vol van nemen, das goed voor de cut.

Comment

• Met me slaperige kop maakte ik me eten klaar voor een sportdag. Terwijl er geen sportdag op het schema stond. Omdat ik dus een miezerige 3200kcal at toch maar besloten te sporten...

Het voelde zwaar aan en me schouders voelde nog niet echt goed hersteld aan van de vorige press training. En dat merkte ik op velerlei fronten. Tempo lag hoog en raakte zelfs beetje duizelig her en der. Vaag... Op het eind geen zin om reps te maken dus deed wat singles op de Incline Press.

Droge Cijfers
                      Bench Press
                      60kg x 5
                      75kg x 5
                      90kg x 5
                      105kg x 5
                      120kg x 3
                      120kg x 1
                      120kg x 1

Push Press
                      60kg x 5
                      70kg x 5
                      80kg x 5
                      90kg x 5
                      100kg x 2

Close Grip Bench Press
                      60kg x 8
                      80kg x 8
                      100kg x 4

Incline Bench Press
                      60kg x 8
                      70kg x 8
                      90kg x 1
                      100kg x 1

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post

Nobody beats me in an eating contest
                        Morgen weer strikt volgens eetschema verder gaan.
                        Nou...

SpitsNieuws : Wereldkampioen garnalen eten

Comment

• Waar te beginnen...

1. Vreetschema
                          Deze week is het dus weer strikt zoals het hoort. Zelfs de koekjes bij de thee zijn nu weg. Maar het is wel zo dat ik de afgelopen week of 2 erg snel afslank. Dat kan niet puur vet/vocht zijn dat verdwijnt. Het gaat voor me gevoel te snel en ga me kcal dus opschroeven. Op sportdagen eet ik 3700-3800kcal wat me onderhoud is en op rust dagen eet ik dan 3000-3200kcal. Alles schoon uiteraard en over de gehele week te zien toch in een negatieve kcal inname. Traag afslanken is het doel om zo min mogelijk kracht in te leveren.

Afgelopen twee dagen ook 3700kcal gegeten en voel me stuk beter er bij. Ook de training ging weer erg lekker. Voelde nog licht me lats gedurende de dag, maar toen ik begon met de work-out voelde alles weer lekker "licht" aan. Heb dus lekker geknalt hehe. Geen idee waar die opleving precies vandaan kwam, maar dat mag wel vaker het geval zijn hehe.

2. Blessure
                          De rug zit de onderste paar ruggenwervels weer kut. Het zijn precies dezelfde als een jaar of anderhalf geleden toen ik die spit had opgelopen. Op zich voelt het dit keer niet zo ernstig aan als toen. Kan nu weer gewoon bukken en alles, maar had uitstraling naar het onderlichaam. Dit duid meestal op een pees die ergens klem zit. Vandaag een vriendin die langs kwam. Zij heeft fysio + lading masseuse papieren en heeft me onder handen genomen. Voelt nu stuk prettiger aan. Zondag gaan we naar Keltfest. Als het mooi weer is ga ik met een paar flessen Mede in het gras liggen terwijl ze me onderrug weer masseert.

Nu is het de vraag of ik op tijd klaar ben om 22 mei nog mee te doen aan een beginner powerlift wedstrijd. Heb er een hard hoofd in, want heb geen zin om daar maar met 50% van me reguliere gewicht op de proppen te komen. Beetje zonde van de 2 uur rijden en halve dag zitten niksen na de weging eer ik eens wat mag doen. Kan dan beter gewoon week normaal trainen en naar de Biest-Houtakker toe leven. Maar dat beslis ik de komende paar dagen wel.

3. De Work-out
                          Meer Kcal icm de kraakbeurt+massage heeft geen wind-eieren gelegd. Kon met de bench press weer een lekkere stevige arche hanteren. Daarnaast gebruikte ik dit keer ook een ie**************** andere opbouw qua reps. De 120kg setjes gingen piss easy vergeleken met maandag. Het was niet echt piss easy, want bij iedere set was het de laatste rep of 2 flink aanpoten. De 3x3 fase is succesvol afgerond...laatste set nog 1 extra rep omdat het er gewoon in zat al was het wel lichtelijk grinden door me sticky point halverwege. Eigenlijk zou ik volgende week moeten gaan toppen, maar met de blessure en eventueel voorbereiding voor de wedstrijd gaat dat niet door. Het wordt dus weer beginnen met de 5x5 fase op 110kg en dan opwerken naar een 5x5 120kg.

Na de 120kg gezakt naar 95kg en 5sets van 2 reps met 2sec pauze op de borst gedaan. Gedachte hier achter...niet echt een gedachte. Zag in verscheidene Coan schema's dat er explosieve deadlifts of paused squats gebruikt wordt. Dus dacht laat ik het voor de gein nu een keertje bij de bench ook doen. Ook handig om al beetje te wennen aan de pauze die je moet nemen bij powerlift wedstrijden. Dus een grote verspilling is het niet echt.

De Push Press wil ik ook wat meer structuur in brengen ipv elke work-out op gevoel zo zwaar mogelijk gaan. Zat te denken om Wendler's 5-3-1 te gaan gebruiken, maar dat werkt voor geen fuck bij mij. Dus ga op de Push Press ook de 5x5/3x3 methode gebruiken. Maar voor deze keer heb ik dan na de 3x3 het gewicht verlaagd om a la 5-3-1 nog een rep-out te doen. Maar elke rep explosief uitstoten werd echt een conditionele uitputtingsslag op den duur bij de rep-out. Laatste paar reps was ik leeg aan het raken en begon toen de Push Jerk te gebruiken om nog dat beetje extra er uit te krijgen.

Vervolgens zoals gewoonlijk de work-out afgewerkt met wat er nog in de tank zat. En na het zware werk op de eerste 2 oefeningen was dat niet veel meer. Ben gestopt zodra er een kramp in me triceps schoot. Schouders waren ook aan het verzuren en kloppen dus besloot gewoon hele work-out te kappen. Hoop echt op een 110kg Log Press op Biest-Houtakker.

Ben wat dat betreft qua presses erg tevreden. Kan op zich alleen de press dagen echt doen de laatste tijd, maar blijf er wel qua kracht op vooruit gaan ondanks wat sommigen beweren. Vergeet ook niet dat ipv 4min rust intervals gehalveerd is naar 2mins...en dan nog blijf ik ruw weg dezelfde gewichten hanteren.

Vanaf zaterdag ga ik weer Coan Deadlift schema gebruiken. Eens kijken hoe me rug zich daarbij gaat voelen, want de eerste paar weken zijn de gewichten erg licht en moet gewoon goed te doen zijn.

Droge Cijfers
                          Warming up
                          -wat leg swings voorwaarts en zijwaarts
                          -bodyweight squat jumps
                          -rotator cuff met handdoek
                          -borst wat oprekken aan power rack

Bench Press
                          50kg x 10
                          65kg x 8
                          85kg x 6
                          102,5kg x 4
                          120kg x 3
                          120kg x 3
                          120kg x 4 (laatste rep was lichte grinder)

Bench Press 2 sec paused
                          95kg x 2
                          95kg x 2
                          95kg x 2
                          95kg x 2
                          95kg x 2

Push Press
                          62,5kg x 5
                          75kg x 5
                          90kg x 3
                          90kg x 3
                          90kg x 3
                          72,5kg x 11

Close Grip Bench Press
                          60kg x 10
                          80kg x 10
                          100kg x 3 (bij het locken schoot er een kramp in me rechter tricep dus gestopt)

Comment

• Sterkte met je rug, hoop dat het snel volledig hersteld.
                            Heb er zelf ook lang last van gehad.

Verder nog succes met je doelen van 2010.
                            Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

• heb net mailtje gestuurd. doe nu niet meer mee in de powerlift wedstrijd volgende week zaterdag. pijn is al stuk minder, maar durf het nog niet zwaar te belasten.

Comment

• Power Clean en Press deed ik elke rep. Kreeg last van me schouders dus mee gekapt en verder gegaan met de deadlift om te kijken hoe me rug dat zou houden. Opgevolgd met de squat om te kijken hoe dat ging. En daarna de rest afgewerkt zover het ging. Voelde me rug bij de deadlifts en squats nog enigsinds en kon niet explosief aanzetten. Tijdens het squaten lichte uitstraling via me hamstrings, maar na bij de 140kg zakte ik te ver door en raakte met me kont de grond...hoorde toen ook even van alles kraken en doen. Daarna leek het alsof me onderste ruggenwervels weer losser waren. Maar de uitstraling zelf die bleef aanhouden.

Droge Cijfers
                                (Power) Clean & Press (elke rep een clean en een press)
                                60kg x 3
                                60kg x 3
                                70kg x 3
                                80kg x 3
                                90kg x 3
                                100kg x 2
                                105kg x 1 (PR)

Deadlift
                                115kg x 4
                                135kg x 2

Speed Deadlift
                                107,5kg x 3
                                107,5kg x 3
                                107,5kg x 3
                                107,5kg x 3
                                107,5kg x 3
                                107,5kg x 3
                                107,5kg x 3
                                107,5kg x 3

Squat
                                60kg x 3
                                80kg x 3
                                100kg x 3
                                120kg x 3
                                140kg x 3
                                160kg x 3
                                180kg x 3

Pendlay Row
                                60kg x 8
                                80kg x 8
                                80kg x 8
                                80kg x 8

DB Row
                                30,5kg x 8
                                40,5kg x 8
                                50,5kg x 6
                                55,5kg x 5
                                Last edited by Falstyr; 15-05-2010, 18:45.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X