Net weer bij de fysio geweest. Weinig gekraak. Ben merendeels weer los ondanks dat ik nog steeds heup mobiliteit mis om fatsoenlijk paralel te kunnen squaten en te deadliften. Afijn hij maakte opmerking dat ik slanker leek en hebben gepraat over het dieet wat ik volgde. Hij begon ook over AS dus daar ook even over gesproken. Hij had het over oudbollige pyramide AS schema's die fitnessers gebruiker. Had moeite me lach in te houden.
Weer in die machine gedrukt en ging easy. We hebben geen vervolg afspraak gemaakt. Tijdje aankijken en zien dan wel weer. Ik mag dus verder gaan met gewicht opbouwen tot ik vanzelf weer voluit ga. Het groene licht is gegeven. Nu de verloren tijd van 6 maanden in zien te halen godverdomme.
Het apparaat waar ik de afgelopen weken dus regelmatig in gepropt werd...
Origene toestel image by ecgreetje on Photobucket
Weer in die machine gedrukt en ging easy. We hebben geen vervolg afspraak gemaakt. Tijdje aankijken en zien dan wel weer. Ik mag dus verder gaan met gewicht opbouwen tot ik vanzelf weer voluit ga. Het groene licht is gegeven. Nu de verloren tijd van 6 maanden in zien te halen godverdomme.
Het apparaat waar ik de afgelopen weken dus regelmatig in gepropt werd...
Origene toestel image by ecgreetje on Photobucket
Comment