Fallus "Health Centre"

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• cut progressie v-diet afgelopen week
    gewicht: 122,3kg (+1.3kg)
    heup: 106,5cm (-7cm)
    buik op navel: 108,5cm (-3,5cm)
    nek: 40,5cm (-1cm)
    bodyfat: 29.1% (-2.1%)
    verder ben ik overal praktisch gelijk gebleven qua omtrek.
    enige cheat die ik op moment heb is voor de work-out een blikje Mega Force energy drink ipv Super Charge.

Heb wel enorme spierpijn van die rug dag. me lichaam is het niet echt gewend meer hehe. Vanavond nog een press dag omdat het gisteren te warm was.

Originally posted by Falstyr View Post
    Alles ontspannen opgemeten
    Gewicht: 121.2kg
    Lengte: 178cm
    Nek: 41,5cm
    Schouder: 128cm
    Borst: 114cm
    Bicep (links): 43cm
    Onderarm (links: 24,5cm
    Bovenbuik: 108cm
    Buik (navel): 112cm
    Heup: 113,5cm
    Bovenbeen (links): 74cm
    Kuit (links): 44,5cm
    Bodyfat: 31.7%
    Voor bodyfat gebruik ik voorlopig onderstaande website. Het geeft niet echt een accuraat cijfer. Maar het is veel makkelijker om te zien of er progressie is. Als het cijfer zakt is het duidelijk genoeg qua signaal. Heb geen zin om elke week bij mezelf de tangetjes te moeten gebruiken. luiheid
    Online Body Fat Percentage Calculator

Nu eerst lading verloren massa terug krijgen en dan komt het wel weer goed.
    Last edited by Falstyr; 03-07-2010, 13:28.

Comment

• Je bent aangekomen?
      ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• in gewicht wel. niet zo vreemd. ik begin verloren massa in rug en benen terug te krijgen. die heb ik al maanden niet echt meer fatsoenlijk kunnen trainen. muscle memory wordt het ook wel genoemd.

net nog even 4 chin ups vanuit dead=hang gedaan. Damn ik ga er nog eens goed in worden :P

Comment

• lijkt me eerder dat die spiergroepen weer vollopen met vocht dan muscle memory?
          Groeten

Comment

• ik eet maar 35-100gr carbs op een dag en ik neem geen zuivel of andere dingen die vocht vasthouden. ik heb bijna geen vocht in me lichaam op het hoognodige na. dat ben ik de eerste week ofzo van me cut al kwijt. hoe moeten me spieren dan vol gaan lopen? Waarmee? kortom...je conclusie klopt niet.

Comment

• 1,3kg spiermassa in 1 week dan?
              Groeten

Comment

• zou me niet verbazen. het is niet alsof die spiermassa nieuw aangemaakt wordt. het is iets wat terug komt wat ik al had. niet de eerste keer dat dit gebeurd bij mij. Vermoed dat me gewicht volgende week weer omhoog zal zijn tot het weer rond de 124kg zit. en dan zal het wel zo'n beetje stoppen. er moet een groot deel van benen en rug terug komen dus...
                Last edited by Falstyr; 03-07-2010, 20:36.

Comment

• Gisteren dus een press dag gedaan. vandaag was het eigenlijk bodyweight cardio complexes. maar begon met zercher squats en een mooi PR op neer gezet. omdat het gewicht in je armen ligt zit ik rechter op en kan dan verder met me reet zakken zonder problemen te krijgen. bij de 140kg eerste rep leek het even alsof ik vooruit ging en moest een good morning doen om terug recht op te staan. heel de binnenkant ellebogen zijn rood en gaan heel erg blauw worden denk ik. daarna nog rack pulls gedaan. Toen de bodyweight complexes.

denk dat ik straks toch even een re-feed maal neem na 2 weken tijd.

Ondanks me PR's na lange tijd niet meer squaten voel ik me nog steeds pathetically weak

Droge Cijfers vandaag
                  Zercher Squats
                  60kg x 5
                  60kg x 5
                  80kg x 5
                  80kg x 5
                  100kg x 5
                  120kg x 5
                  120kg x 5
                  140kg x 5 (volume PR)
                  150kg x 5 (volume PR)
                  160kg x 3 (volume PR)
                  170kg x 1 (PR)
                  180kg x 1 (PR)

Rack Pulls
                  60kg x 5
                  100kg x 5
                  120kg x 5
                  140kg x 5
                  160kg x 3
                  180kg x 1
                  200kg x 1

3 bodyweight cardio complexes
                  Last edited by Falstyr; 04-07-2010, 13:18.

Comment

• Werd vanochtend wakker met een partij spierpijn niet normaal. Me benen stonden in de fik en is de gehele dag meer strompelen dan lopen geweest. Lange tijd niet me onderlichaam kunnen trainen is het niet meer gewend hehe. Zelfde als met me rug.

Tijdens het trainen loop ik voor spiegels langs. Zie nu gewoon de druppel op me benen al lichtjes door komen. Aderen bij spieraanhechtingen. Me schouders en traps zien er te bruut uit tijdens het sporten. Worden rood en de aders springen er dan gewoon uit. Denk dat ik 2-3 "V-diets" van 6 weken per stuk nodig zal hebben eer de echt brute definitie te zien is. Sinds gisteren overigens weer 2 weken OFF Clenbuterol en daarna weer on.

Vandaag Press dag. De 107,5kg op de bench voelt al enorm zwaar aan. Ouch...wat een terug val :S Gelukkig wel me 5x5 er mee kunnen vullen. De arch zat niet altijd goed, had moeite met balans, raakte de vangers en haken af en toe aan waardoor het energie verspilde om gewicht recht te houden.

Toen...voor het eerst...echt getraind met mijn Log. Was het gevoel al helemaal kwijt, want de eerste paar sets voelde vreemd aan qua balans houden als dat ding op je borst ligt. Heb het nog vrij licht gehouden om de feeling er terug in te krijgen en om overbelasting van onderrug te voorkomen. kon ook niet echt veel leg drive in de strijd gooien dus het waren meer strikt presses. Toch werd de explosiviteit beter en beter.

Vervolgens rest van de assists gedaan.

Droge Cijfers
                    Opgewarmd met het standaard gedraai met al het gekraak van dien aangevuld met bodyweight oefeningen en 60kg upright rows

Bench Press
                    42,5kg x 5
                    60kg x 5
                    75kg x 5
                    92,5kg x 5
                    107,5kg x 5
                    107,5kg x 5
                    107,5kg x 5
                    107,5kg x 5
                    107,5kg x 5

Log Press
                    60kg x 3
                    75kg x 3
                    75kg x 3
                    75kg x 3

Close Grip Bench Press
                    60kg x 8
                    80kg x 8
                    80kg x 8

Incline Bench Press
                    60kg x 8
                    70kg x 6
                    70kg x 6

Crucifix Flyes
                    5,5kg x 8
                    8kg x 8
                    8kg x 8

Muziek Filmpjes
                    2 lekkere bands die ik hoorde op de radio tijdens het trainen.

YouTube - Nightrage: Phantasma

YouTube - Iron Mask - Crystal Tears

Comment

• Vandaag nog steeds spierpijn in me benen. het zijn de binnenkant dijbenen en niet me quads. Ipv strompelen kan ik tenminste weer gewoon lopen.

Uurtje terug nog wat barbel cardio complexes gedaan. Ben trouwens weer wat cm's omtrek kwijt terwijl me gewicht onveranderd is vergeleken met zaterdag. Eens kijken wat de officiele stand is a.s. zaterdag morgen.

morgen staat rack pulls en de rest qua posterior chain op het programma.

Comment

• Weinig slaap, barstende koppijn, overwerken...was kapot bij thuis komst. Niet echt veel zin om te trainen. Heb maar de helft gedaan ofzo...

Rack Pulls tot 200kg
                        Zercher squats een paar triples op 140kg
                        Stiff Deadlifts met 100kg
                        Fat DB Rows met 45kg
                        DB Hammer Curls met 28kg

vond het wel best zo. Me rug voelt redelijk aan. Heb niet het gevoel voluit te kunnen gaan qua explosiviteit. En de kracht begint ook langzaam aan weer terug te komen. Ben redelijk tevreden op moment.

Comment

• nette gewichten, maar wat is een fat dumbell row?

slecht geslapen door de benauwdheid/warmte? ik doe iig geen oog dicht, te benauwd (warmte boeit me minder)

Comment

• weer heb ik niet zo'n last van qua slapen. Eerder overdag als het boven de 30 is heb ik moeite met ademhalen. weet niet waarom ik slecht sliep. misschien dat er iets onder de leden zit. who knows.

Fat DB Row is dat je de diameter van de halter dikker maakt met zo'n 17mm ofzo. Heb hier wat voor gekocht bij Fatgripz.com. Lekker voor grip ontwikkeling en maakt de oefening zwaarder.

Zag net dat ik een permban op xboxworld heb gekregen. lachwekkend. De mods e.d. lopen zelf te zeiken en te schelden en vinden het dan vreemd dat ze hetzelfde terug krijgen. Wat een internet warriors daar zo :P
                            Last edited by Falstyr; 08-07-2010, 19:57.

Comment

• Tijd om een airco aan te schaffen Vince.
                              Geniet, en drink met maten!

Comment

• ik werk in een verkoelde ruimte. is daar hele dag rond de 10 graden. ga ik de koel in is het rond vriespunt. ga ik de vriezer in is het -25. daar is het echt zo lekker vergeleken met buiten. doe ik de deur open krijg ik een klap. alsof er een hele droge benauwde warme muur voor je staat. zomers zijn gewoon kut. eind herfst/begin winter is het weer perfect voor mij.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X