Fallus "Health Centre"

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• cut progressie v-diet afgelopen week
    Dit keer op vrijdag ochtend voor het werk ipv morgen. Omdat ik vanavond naar een trouwerij feestje ga en dan morgen laat uitslaap vermoedelijk.

gewicht: 121,3kg (-1kg)
    heup: 105,5cm (-1cm)
    buik op navel: 107,5cm (-1cm)
    nek: 39,5cm (-1cm)
    bodyfat: 29.1% (-0%)
    =vaag. Ben wel gewicht en omvang in cm's kwijt maar vet% is nog hetzelfde o.O
    Daar klopt geen drol van.

Ik maak gewoon nog de laatste 2-3 weken af. Daarna 6-8 weken weer wat meer eten in voorbereiding op Strongman wedstrijd in Heerlen. En daarna weer verder met cutten. Ach ja. als die berekening zegt dat ik over paar weken bij 90-95cm buik omtrekt nog steeds 29% heb kan dat ding mooi de pot op met zijn foute berekeningen. gelukkig laten de foto's wel duidelijk verschil zien.
    Last edited by Falstyr; 09-07-2010, 07:26.

Comment

• hoe meet je je vet%? (zie het zo snel niet)

Comment

• gewoon via een website. is niet accuraat maar gebruik het om te zien of iets omhoog of omlaag gaat. maar zelfs dat kan het schijnbaar niet. Wordt weer gewoon weegschaal meetlint en foto's en fuck die vetmeter.

Comment

• Vrijdag niet gesport. Was laat thuis van werk en had een bruilofts receptie om heen te gaan. Had er mentaal toen geen zin in. Toch gegaan en pas laat thuis. Ze bleven maar schenken. Was het eene glas leeg kwam het andere aan. Aangezien ik alleen maar whisky drink kun je wel na gaan hoe alles voor me ogen aan het tollen was. De bruid had ook gezegd dat ze per se 1 dans met me wilde. Dus steeds als ik haar liet rond draaien begon ik te tollen op me benen. Zal vast een geinig gezicht zijn geweest. Daarna herinner ik niet veel meer, behalve dat ik wakker werd in me bed met 2 wuppies vastgeplakt op me kale kop

Zaterdag dus een kater + het veel te warme weer = niet sporten

2 sportdagen gemist. Dus besloot vandaag een full body achtig iets te doen. Maar schouderbladen achterkant voelde stroef aan. En bij het uit tillen van de laatste Zercher squat gaf een fikse steek daarzo Verder voorzichtig door gegaan zover het ging.

Qua kut ben ik erg tevreden op moment. Kan bepaalde 3kwarts broeken weer aan. shirts zitten ruimer rond taille. Ondanks dat ik qua omving kleiner oog...is het wel bruter. vergeleken met de meeste mensen nog steeds groter dus is acceptabel zolang er niet te veel kracht verloren zal gaan. 7 augustus begin ik hopelijk weer met strongman onderdelen te trainen in Baarn.

Droge Cijfers
          Bench Press
          60kg x 5
          65kg x 5
          80kg x 5
          95kg x 5
          110kg x 5
          120kg x 3
          130kg x 2
          130kg x 1
          130kg x 1

Zercher Squat
          60kg x 5
          80kg x 5
          80kg x 5
          100kg x 5
          120kg x 5
          140kg x 5
          150kg x 3
          160kg x 2

Log Press
          60kg x 5
          70kg x 3
          70kg x 3
          80kg x 1
          90kg x 1
          100kg x 1
          90kg x 3
          90kg x 3

Chin ups (bodyweight 123,3 vandaag volgens weegschaal vocht van junk gisteren)
          4 sets van 4 reps

Stiff Legged Deadlift
          60kg x 8
          90kg x 8
          110kg x 8

Pendlay Row
          60kg x 8
          80kg x 8
          90kg x 5

DB Row
          30,5kg x 10
          40,5kg x 8
          50,5kg x 6
          60,5kg x 3

Comment

• Ga vandaag nog een keer junken. 2e keer deze week. Niet echt junken, het past in eetschema. Maar is geen koolvis met groenten. Het is een grote lap biefstuk met rijst.

En me dikke teen doet best veel pijn. Had er per ongeluk de lege log er op laten vallen tijdens het klaarzetten hehe.

Comment

• Whiskey?....man dan ben je na 3 glazen toch van god los?
              ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• 3 glazen? nee man. heb wel wat meer nodig dan dat. zal iets van 5-6 glazen per uur weg gewerkt hebben met af en toe 2-3 glazen water tussen door. 3-4 uur achter elkaar. do the math.

Comment

• Zeker een kater van een meter?

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
                    ja. ik ben nu 1 week off clen. volgende week ook. en dan even kijken of ik weer 2 weken on ga of niet.
                    Afhankelijk van het weer?

Comment

• ik heb lekker lang geslapen. me pa belde om 10 uur wakker. toen meteen boodschappen gedaan en ben daarna weer terug me bed in gegaan tot ergens in de middag. in de avond was dubbele visie en koppijn voorbij. heb gisteren alleen me proteine shakes gehad en 2 pizza;s met dunne bodem en belegd met kip+groenten zonder saus e.d. Dus nog best netjes allemaal.

Ik drink bijna nooit. Ok ik koop op fantasy fairs bij Mead and More een paar flessen Mede. Lekkere wijn van 10-15% waar ik af en toe een glaasje van neem. Maar laatste keer dat ik stevig mee dronk is zeker al een jaar of 4-5 geleden op de laatste school reunie. En dit was een gelegenheid waar het wel weer eens geoorloofd was.

Clen inname is o.a. afhankelijk van het weer en hoe ik me voel ja. Moet helaas met meer dingen rekening houden dan de gemiddelde persoon.
                      Last edited by Falstyr; 11-07-2010, 16:19.

Comment

• Lijkt mij dus dat het feestje achteraf best meeviel?
                        Geniet, en drink met maten!

Comment

• Tweede week waarbij ik 11-14 urige werkdagen heb. Wat een kut gedoe. Wat een verspilling van tijd. Ik leef niet om te werken godverdomme. Ik werk om te leven. Wil ook nog tijd hebben om dingen te doen die...ja..je weet wel...leuk zijn.

Dus ik ben gewoon kapot eind van de dag. In plaats van een fatsoenlijke work-out zijn het dusver alleen cardio complexen met barbels en mijn kettlebell.

Bovenrug is ook best verneukt. Spiertje tussen de schouderbladen is even leeg. Waarschijnlijk te snel in gewicht verhoogd na een half jaar niet meer fatsoenlijk me rug te trainen. Komt wel goed.

Comment

• toch wat log presses gedaan. strikt zonder leg drive...

58kg x 4
                            68kg x 4
                            68kg x 4
                            78kg x 3
                            88kg x 1
                            van hier met leg drive
                            88kg x 2
                            98kg x 2
                            78kg x 3
                            78kg x 3
                            78kg x 3

Ben bij 1 rep te ver naar achter gegaan. En op me kleine kamertje is dat neit veel ruimte. Rug tegen de muur, log op me bek, mini stukje uit 1 van me voorste tanden

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
                              Tweede week waarbij ik 11-14 urige werkdagen heb. Wat een kut gedoe. Wat een verspilling van tijd. Ik leef niet om te werken godverdomme. Ik werk om te leven. Wil ook nog tijd hebben om dingen te doen die...ja..je weet wel...leuk zijn.

Dus ik ben gewoon kapot eind van de dag.
                              Welcome to my life. Zo is bijna elke week voor mij. Snap je nu waarom ik maar krap 3 x per week train??
                              Geniet, en drink met maten!

Comment

• allemaal gewenning. als ik dit een maandje of twee doe is me lichaam er aan gewend. en dan is het gewoon mogelijk in de avond te trainen, want de tijd is er wel.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X