Waterpoloboy - trainingslogje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• parallel is dit he
    Groeten

Comment

• Originally posted by Revius View Post
      parallel is dit he
      ich weiß. Kumpel
      "Straight outta gym"

Comment

• LB wieder

Squat 3 x 8 110kg
        Deadlift 3 x 8 60kg
        Leg press 3 x 8 140kg

Barbell lunge 3 x 8 40kg
        Leg extensions 3 x 90kg
        Seated leg curl 3 x 8 90kg
        Standing calf raise 3 x 8

Core
        hyperextension 3 x 10 + 10kg
        Hanging leg raise 3 x 15, 3 x 15 zijwaartse situp beide kanten (superset)

back extension 3 x 8 85kg
        "Straight outta gym"

Comment

• Rare stats vind ik.. je squat bizar zwaar vergeleken met.. alle andere oefeningen eigenlijk
          How you like them apples?

Comment

• Originally posted by Le0n View Post
            Rare stats vind ik.. je squat bizar zwaar vergeleken met.. alle andere oefeningen eigenlijk
            ja met deadlift moet nog meekomen daar bouw ik langzaam mee op. Verder vind ik mijn andere stats meevallen qua verschil..
            "Straight outta gym"

Comment

• Originally posted by Waterpoloboy View Post
              ja met deadlift moet nog meekomen daar bouw ik langzaam mee op. Verder vind ik mijn andere stats meevallen qua verschil..
              Misschien moet je jezelf eens een keer filmen als je squat, mensen die tot parallel squatten denken vaak dat ze dieper gaan dan het werkelijk is. Voordeel van ATG squatten, de diepte haal je altijd wel, of je eruit komt is een ander verhaal

Kan best zijn dat je 3x8x110kg tot parallel squat, maar gezien je ervaring en andere stats zou het wel betekenen dat je ongelofelijk veel aanleg hebt om te squatten in vergelijking met andere oefeningen. En er zijn maar weinig mensen met squat aanleg
              The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

• filmen filmen filmen!!!
                The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
                Welcome To The Brotherhood Of The Iron!

Comment

• Vaag ouwes, mijn stats zijn na 7 maanden serieus trainen pas

squad : 3 x 8 x 70
                  benchpress : 1 x 70
                  deadlift : 1 x 110

Comment

• Hmm ik zal mijn broer het eens laten filmen, want ik kijk naar de spiegel aan de overkant van de gym en daar ga ik toch aardig diep genoeg lijkt mij! Ik doe verder al jaren aan wedstrijd skieen en waterpolo. Misschien dat ik daarvan redelijk goede benen heb gekregen :P
                    "Straight outta gym"

Comment

• Originally posted by Waterpoloboy View Post
                      Hmm ik zal mijn broer het eens laten filmen, want ik kijk naar de spiegel aan de overkant van de gym en daar ga ik toch aardig diep genoeg lijkt mij! Ik doe verder al jaren aan wedstrijd skieen en waterpolo. Misschien dat ik daarvan redelijk goede benen heb gekregen :P
                      ja als je 8 x 110kg moet je toch brute poten hebben, kijk al uit naar je filmpje
                      The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
                      Welcome To The Brotherhood Of The Iron!

Comment

• Zak je met je kont door tot je knieholten?

Comment

• Originally posted by janieck spithoff View Post
                          Zak je met je kont door tot je knieholten?
                          ik geloof het wel, maar door al die reacties van jullie begin ik wel heel erg aan mijn uitvoering te twijfelen. Eerlijk gezegd
                          "Straight outta gym"

Comment

• ik geloof wel dat je van waterpolo sterke benen hebt, ken 2 jongens die eredivisie spelen en die squatten dat volgens mij ook ongetraind
                            Groeten

Comment

• UB

even wat indraaien

Bench Press flat 3 x 8 55kg (geprobeerd goed uit te voeren, langzaam)
                              Chin ups, pull ups met verschillende breedtes
                              Dumbbell press 2 x 8 18kg en 1 x 8 20kg (even geprobeerd)
                              Military press 3 x 8 35kg
                              Side raises 3 x 8 10kg
                              Shrugs 3 x 8 30kg
                              Standing bicep curl 3 x 5 14kg
                              Barbell wrist curl over bench 3 x 8 25kg
                              Reverse barbell wrist curl over bench 3 x 8 15kg

Core
                              hanging leg raise 3 x 25
                              en nog wat buikspieroefeningen

De chins en pull ups gingen niet zo en de reverse barbell. Matige training, maar het moet er maar mee door..
                              "Straight outta gym"

Comment

• Ik heb al paar trainingen niet gelogd, ik voel me al tijden best brak na trainingen en op rustdagen hoewel ik toch 7 à 8 uur slaap per nacht gemiddeld. Vandaar dat ik volgende week een deload week zal inlassen..
                                "Straight outta gym"

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X