Waterpoloboy - trainingslogje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by nibor76nl View Post
    Soms even wat gas terug is heel verstandig als je lichaam dat aangeeft ja..

Jij bent ieder geval goed bezig man!!!
    ik heb in al die tijd dat ik begonnen ben met krachttraining eigenlijk geen een deload week gedaan behalve dan mijn kerstvakantie en wat toetsweken, dus zeg maar een maand aan vakantie en te drukke schoolweken. Misschien dat het dan toch handig is een weekje rustiger aan te doen.

Bedankt qua kracht lijk ik iig iets vooruit te gaan weer, hoewel me deadlift tegen viel me laatste training en me squat gewicht wil niet meer omhoog, want me onderrug kan gewoon niet meer aan dan 140kg in de smith, helaas.. Me gewicht gaat ook iets omhoog, woog vanochtend 75,6kg dus lijk stiekem in nog wat aan te komen het gaat niet snel, maar 1kg per maand volstaat in mijn optiek.. Ik woog na mijn cutperiode iig ongeveer 73-74kg weer en nou na ruim 1 maand na mijn cutperiode, dus weer 75,6kg. Hopelijk wat spiermassa..

Morgen maar weer hardlopen!
    Last edited by Iron Mind; 05-03-2011, 11:28.
    "Straight outta gym"

Comment

• Originally posted by Waterpoloboy View Post
      ik heb in al die tijd dat ik begonnen ben met krachttraining eigenlijk geen een deload week gedaan behalve dan mijn kerstvakantie en wat toetsweken, dus zeg maar een maand aan vakantie en te drukke schoolweken. Misschien dat het dan toch handig is een weekje rustiger aan te doen.

Bedankt qua kracht lijk ik iig iets vooruit te gaan weer, hoewel me deadlift tegen viel me laatste training en me squat gewicht wil niet meer omhoog, want me onderrug kan gewoon niet meer aan dan 140kg in de smith, helaas.. Me gewicht gaat ook iets omhoog, woog vanochtend 75,6kg dus lijk stiekem in nog wat aan te komen het gaat niet snel, maar 1kg per maand volstaat in mijn optiek.. Ik woog na mijn cutperiode iig ongeveer 73-74kg weer en nou na ruim 1 maand na mijn cutperiode, dus weer 75,6kg. Hopelijk wat spiermassa..

Morgen maar weer hardlopen!

1 a 1,5 kg per maand is netjes als het spiermassa is hoor..

Ik moet ook weer eens gaan hardlopen..pfff ik heb nu al vanaf oud en nieuw niet meer gelopen..

Fijn weekend man...

Comment

1 a 1,5 kg per maand is netjes als het spiermassa is hoor..

Ik moet ook weer eens gaan hardlopen..pfff ik heb nu al vanaf oud en nieuw niet meer gelopen..

Fijn weekend man...
        Klopt als het tenminste spiermassa is.. Ik zie nog wel wat abs, dus qua vet zal het wel meevallen.. Haha ja conditieverbeteren met hardlopen!

Doe je dan aan hiit of lange afstanden? Of combinatie.

Bedankt, jij ook kerel
        "Straight outta gym"

Comment

• Originally posted by Waterpoloboy View Post
          Klopt als het tenminste spiermassa is.. Ik zie nog wel wat abs, dus qua vet zal het wel meevallen.. Haha ja conditieverbeteren met hardlopen!

Doe je dan aan hiit of lange afstanden? Of combinatie.

Bedankt, jij ook kerel
          Meestal liep ik 10 km op 1 tempo.. 10 km per uur..
          Was nu even gestopt om het gainen niet in de weg te zitten..

Ik had een compleet hardloop pak gekocht met alles erop en eraan..
          Dus ook om in de winter te blijven lopen..

Comment

Meestal liep ik 10 km op 1 tempo.. 10 km per uur..
            Was nu even gestopt om het gainen niet in de weg te zitten..

Ik had een compleet hardloop pak gekocht met alles erop en eraan..
            Dus ook om in de winter te blijven lopen..
            Ah okay beetje mijn tempo wat ik loop dus. Ik had laatst 15km gelopen in 1 uur en 22minuten, morgen kijken of ik de 20km ga doen binnen 2uur!
            "Straight outta gym"

Comment

• Daar straks hardgelopen 20km in 1 uur en 51 minuten, dat zorgt voor 3 meter per seconde wat een gemiddelde snelheid van 10,8 km/uur geeft. Het ging wel lekker, heb nu zere spieren/pezen bovenaan me bovenbenen en een paar kleine blaren gelopen.. Het was verder prachtig weer vandaag, totaal niet koud, hoewel ikzelf ook voor de nodige warmte zorgte..

Daarna flink gegeten misschien iets teveel voor een cardiotrainingsdag iets van ongeveer 3800kcal. Ik had er 3700kcal gepland, achja die 110 minuten rennen en straks nog de hond uitlaten zorgt ook alweer voor zo'n 30-45minuten wandelen, dus ik heb wel het nodige weer verbruikt vandaag..

Life's Good..
              "Straight outta gym"

Comment

• 20 km hardlopen op zondag respect hoor haha

Comment

• goed bezig ..

Comment

• Originally posted by melvinafca View Post
                    20 km hardlopen op zondag respect hoor haha
                    Originally posted by nibor76nl View Post
                    goed bezig ..
                    Bedankt!

Nou die 3800kcal zijn niet teveel, want ik zag net dat ik volgens een calculator 1500kcal verbrandt hem gedurende mijn 20km
                    "Straight outta gym"

Comment

• Nice 20 km in 1u 51! waarom doe jij eigenlijk zo lang cardio? Gewoon omdat je het leuk vind? Of ben je ergens voor aan het trainen, of voor je waterpolo?

Heb even je logje doorgelezen. Mooie vooruitgang man!

Comment

• Ik doe eigenlijk aan hardlopen omdat ik binnenkort allerlei testen moet afleggen voor keuringen en daarvoor moet ik een goede hardloop conditie hebben. Dus vandaar dat ik lange duurloopdagen afwissel met hiit hardloopdagen dit om mijn snelheid en conditie met hardlopen te verbeteren. En voor waterpolo ben ik begonnen met krachttraining, maar het is er niet specifiek opgericht, aangezien ik overal sterker in wil worden en ik kon wel wat kg's gebruiken toen ik net begon, dus zodoende..
                        "Straight outta gym"

Comment

• Je hebt toch niet toevallig de 20 van alphen gelopen?
                          Failure is your friend

Comment

• Originally posted by El Magico View Post
                            Je hebt toch niet toevallig de 20 van alphen gelopen?
                            nee hoor, lekker 20km gelopen rond mijn eigen dorp, langs de weilanden en over de dijk
                            "Straight outta gym"

Comment

• Wat ik me eigenlijk afvroeg is, wat zou je voedingsinname moeten zijn tijdens een deload week op je krachttrain dagen net zoals bij een bulk dag of minder? Ik denk zelf minder of hoe wordt er door andere tegenaan gekeken. Ik heb daar nl nog nooit bij stil gestaan, omdat die mijn eerste deadlift wordt sinds de tijd dat ik train..
                              "Straight outta gym"

Comment

• Denk dat het niet zoveel uitmaakt aangezien je toch meestal wat extra cardio erbij pakt. Dus kom je op precies hetzelfde uit met alleen KT.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X