Waterpoloboy - trainingslogje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by talalelh15 View Post
    Denk dat het niet zoveel uitmaakt aangezien je toch meestal wat extra cardio erbij pakt. Dus kom je op precies hetzelfde uit met alleen KT.
    Naja ik eet nu rond "onderhoud" niet teveel eronder ofzo. Achja ik kijk wel of ik 45-60 minuten train en er nog 20min hiit achteraan plak donderdag, 4000kcal houd ik dan wel gewoon aan..
    "Straight outta gym"

Comment

• Net 20 minuten hiit buiten hardlopen..

Het ging goed tot ik rond de 15minuten was, toen begon het echt doorbijten te worden.. Ik voel me hoofd dan rood aanlopen, het zweet druipt van me gezicht.. Me benen branden als een gek terwijl ik met moeite mijn laatste meters van mijn 30 seconde eruit probeer te persen, nog een paar meter, nog een paar.. Pff die zitten erop, rustig lopen. Goed bijkomen die 60seconden.. 3 2 1... Hup vol gas en het begint weer opnieuw.. De kotsneigingen bleven me bespaard. Hoezeee, hoezeee..

Altijd leuk zo'n hiit sessie!
      "Straight outta gym"

Comment

• Netjes hoor, en HiIT is inderdaad zwaar (al heb ik zelf niet zo'n moeite met het lopen (sprinten:P) maar meer met de fase daarna: herstellen)

Comment

• Originally posted by Tommyy View Post
          Netjes hoor, en HiIT is inderdaad zwaar (al heb ik zelf niet zo'n moeite met het lopen (sprinten:P) maar meer met de fase daarna: herstellen)
          bedoel je als je klaar bent met hiit? Zwaar in de zin van?
          "Straight outta gym"

Comment

• Nee, sprinten zelf kan ik wel volhouden, maar tussen de sprints door ben ik echt helemaal naar de klote, ga ik dan weer sprinten dan lukt het wel weer.

Zwaar in de zin van: zwaarder als LIT, je gaat niet even voor de lol HiTT doen, de genoegdoening komt dan meestal pas als je uitgerust bent.

Comment

• Originally posted by Tommyy View Post
              Nee, sprinten zelf kan ik wel volhouden, maar tussen de sprints door ben ik echt helemaal naar de klote, ga ik dan weer sprinten dan lukt het wel weer.

Zwaar in de zin van: zwaarder als LIT, je gaat niet even voor de lol HiTT doen, de genoegdoening komt dan meestal pas als je uitgerust bent.
              Oh op die manier.. Ja de 30seconden sprint houd ik ook wel aardig vol.. De 60 lastiger.

Haha de euforie van hiit, komt altijd pas als je klaar bent. In ieder geval bij mij!
              "Straight outta gym"

Comment

• Haha, ik weet precies hoe je je voelt, ik ben hier ook maar begonnen met Hitt, 4 weken zonder te fietsen is me toch ernstig zwaar gevallen. Die 30 seconden zijn inderdaad wel te doen, maar daarna wil ik eigenlijk alleen maar stil gaan staan

Comment

• Originally posted by Silk View Post
                  Haha, ik weet precies hoe je je voelt, ik ben hier ook maar begonnen met Hitt, 4 weken zonder te fietsen is me toch ernstig zwaar gevallen. Die 30 seconden zijn inderdaad wel te doen, maar daarna wil ik eigenlijk alleen maar stil gaan staan
                  haha, goed om te weten. Dat ik zeker niet de enige ben die zichzelf "mishandeld" met hiit . Alles voor dat beetje conditie, vetverbranding of snelheid zullen we maar zeggen!
                  "Straight outta gym"

Comment

• Rustig traininkje behalve de deadlift, maar dat was voor een fotosessie, aangezien ik tot Olympisch Kampioen verkozen was met een soort van stemgebeuren voor het jaarboek van mijn school

Deadlift 1x12 60kg, 1x8 100kg, 1x5 110kg, 3-5x1 120kg (soms wat moeite met de juiste lift-off)
                    Bench press 1x12 20kg, 1x8 50kg, 3x8 60kg
                    Hack squat 3x8 105kg, 2x5 125kg
                    Seated Shoulder press in de smith 3x8 30kg, 2x5 35kg

Opdrukken tot fail 3x30 ongeveer was toch behoorlijk moe
                    Pull up schouderbreedte tot fail 1x10 +2 na 10seconde rust bw, 1x8 bw, 1x6 + 2 na 10seconde rust bw

Situps met benen 90graden 1x50, 1x40, 1x25 + 10 seconden rust + 15 reps

Wilde wat gaan hardlopen, maar toch te moei. Misschien vanmiddag even rustig 5km hardlopen.. En ik had alsnog een flinke pomp in me armen van het opdrukken en optrekken..
                    Last edited by Iron Mind; 11-03-2011, 07:34.
                    "Straight outta gym"

Comment

• Net 5km gelopen in 25minuten, zeker geen hard tempo.. Maar wil me voeten niet te zwaar belasten, terwijl ik loop op me gevechtslaarzen.
                      "Straight outta gym"

Comment

• Goed bezig gozer!
                        Failure is your friend

Comment

• Ik zat even wat filmpjes te kijken en wat dingen te lezen, toen ik ineens dacht. Ik wil wel eens een "lat spread" proberen, maar dit valt nog niet mee.. Het lukt me maar niet mijn wijdte te krijgen zonder dat mijn schouderbladen gaan uitsteken, want dit hebben die bodybuilders niet. Is dat iets genetisch van mijn bouw of nog niet goed genoeg ontwikkelde rug, dat mijn schouderbladen uitsteken of voer ik hem gewoon verkeerd uit.. Ik denk voor namelijk dat het aan me uitvoeren ligt, maar misschien ook aan me bouw?

Tips etc zijn erg welkom, verder..
                          "Straight outta gym"

Comment

• Vanmiddag 20minuten hiit 30 seconden sprint, 60 seconden rust. Daarna uitgewandeld met de hond 20minuten.. Vandaag iets lager in kcal, kijken of ik wat vet kwijt kan raken met mijn cardiodagen . Het hoeft niet teveel te zijn, maar toch..
                            "Straight outta gym"

Comment

• 10km hardgelopen in een uurtje...

Morgen krachttraining, even lekker hard gaan en dan de week erop rustige trainingen ivm tentamenweek en komende periode..
                              "Straight outta gym"

Comment

• Training van gister.. wilde me puur even focussen op de "boeiende" oefeningen

Bench press met spotter en soms met de nodige hulp
                                15x20kg, 1x8 50kg, 1x8 60kg, 2x5 70kg, 1x80kg zelf + 2 met spotter, 1x5-6 +2-3 met spotter, 2x5 70kg, 1x8 60kg, 1x12 50kg + 3 met spotter, 1x12 50kg

Deadlift "RAW" zonder riem, want die schiet toch telkens los. Kut klittenband achteraf.. Vanaf 100kg mixed grip
                                1x12 60kg, 1x8 90kg, 1x5 100kg, 1x3 115kg, 2x5 115kg, 1x5 100kg, 1x8 90kg, 1x12 60kg

Seated shoulder press in de smith met spotter
                                1x12 5kg, 2x8 30kg, 2x8 35kg, 2x5-8 40kg, 1x6-8 42,5kg, 2x5-8 45kg met spotter. 1x5 30kg, 1x12 20kg

Hack squat (soort machine)
                                1x12 75kg, 1x8 105kg, 1x8 125kg, 1x8 135kg, 1x8 155kg, 1x1 full stack (200kg), 3x8 175kg, 1x15 105kg

Bij de laatste herhaling van de 105kg liet ik me in elkaar zakken en me heb vervolgens nog een 15-20minuten een soort van inspanningshoofdpijn gehad..

Ik voel me onderrug, schouders, borst aardig en me benen ook wel. Is weer eens wat anders dan een training met bicep curls, dips, calf raises en ga zo maar door.. Kortom lekkere training met toch aardig wat volume als je het mij vraagt.
                                "Straight outta gym"

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X