Originally posted by talalelh15
View Post
Waterpoloboy - trainingslogje
Collapse
X
-
Net 20 minuten hiit buiten hardlopen..
Het ging goed tot ik rond de 15minuten was, toen begon het echt doorbijten te worden.. Ik voel me hoofd dan rood aanlopen, het zweet druipt van me gezicht.. Me benen branden als een gek terwijl ik met moeite mijn laatste meters van mijn 30 seconde eruit probeer te persen, nog een paar meter, nog een paar.. Pff die zitten erop, rustig lopen. Goed bijkomen die 60seconden.. 3 2 1... Hup vol gas en het begint weer opnieuw.. De kotsneigingen bleven me bespaard. Hoezeee, hoezeee..
Altijd leuk zo'n hiit sessie!"Straight outta gym"
Comment
-
-
Nee, sprinten zelf kan ik wel volhouden, maar tussen de sprints door ben ik echt helemaal naar de klote, ga ik dan weer sprinten dan lukt het wel weer.
Zwaar in de zin van: zwaarder als LIT, je gaat niet even voor de lol HiTT doen, de genoegdoening komt dan meestal pas als je uitgerust bent.
Comment
-
Originally posted by Tommyy View PostNee, sprinten zelf kan ik wel volhouden, maar tussen de sprints door ben ik echt helemaal naar de klote, ga ik dan weer sprinten dan lukt het wel weer.
Zwaar in de zin van: zwaarder als LIT, je gaat niet even voor de lol HiTT doen, de genoegdoening komt dan meestal pas als je uitgerust bent.
Haha de euforie van hiit, komt altijd pas als je klaar bent. In ieder geval bij mij!"Straight outta gym"
Comment
-
Originally posted by Silk View PostHaha, ik weet precies hoe je je voelt, ik ben hier ook maar begonnen met Hitt, 4 weken zonder te fietsen is me toch ernstig zwaar gevallen. Die 30 seconden zijn inderdaad wel te doen, maar daarna wil ik eigenlijk alleen maar stil gaan staan"Straight outta gym"
Comment
-
Rustig traininkje behalve de deadlift, maar dat was voor een fotosessie, aangezien ik tot Olympisch Kampioen verkozen was met een soort van stemgebeuren voor het jaarboek van mijn school
Deadlift 1x12 60kg, 1x8 100kg, 1x5 110kg, 3-5x1 120kg (soms wat moeite met de juiste lift-off)
Bench press 1x12 20kg, 1x8 50kg, 3x8 60kg
Hack squat 3x8 105kg, 2x5 125kg
Seated Shoulder press in de smith 3x8 30kg, 2x5 35kg
Opdrukken tot fail 3x30 ongeveer was toch behoorlijk moe
Pull up schouderbreedte tot fail 1x10 +2 na 10seconde rust bw, 1x8 bw, 1x6 + 2 na 10seconde rust bw
Situps met benen 90graden 1x50, 1x40, 1x25 + 10 seconden rust + 15 reps
Wilde wat gaan hardlopen, maar toch te moei. Misschien vanmiddag even rustig 5km hardlopen.. En ik had alsnog een flinke pomp in me armen van het opdrukken en optrekken..Last edited by Iron Mind; 11-03-2011, 07:34."Straight outta gym"
Comment
-
Ik zat even wat filmpjes te kijken en wat dingen te lezen, toen ik ineens dacht. Ik wil wel eens een "lat spread" proberen, maar dit valt nog niet mee.. Het lukt me maar niet mijn wijdte te krijgen zonder dat mijn schouderbladen gaan uitsteken, want dit hebben die bodybuilders niet. Is dat iets genetisch van mijn bouw of nog niet goed genoeg ontwikkelde rug, dat mijn schouderbladen uitsteken of voer ik hem gewoon verkeerd uit.. Ik denk voor namelijk dat het aan me uitvoeren ligt, maar misschien ook aan me bouw?
Tips etc zijn erg welkom, verder.."Straight outta gym"
Comment
-
Vanmiddag 20minuten hiit 30 seconden sprint, 60 seconden rust. Daarna uitgewandeld met de hond 20minuten.. Vandaag iets lager in kcal, kijken of ik wat vet kwijt kan raken met mijn cardiodagen . Het hoeft niet teveel te zijn, maar toch.."Straight outta gym"
Comment
-
Training van gister.. wilde me puur even focussen op de "boeiende" oefeningen
Bench press met spotter en soms met de nodige hulp
15x20kg, 1x8 50kg, 1x8 60kg, 2x5 70kg, 1x80kg zelf + 2 met spotter, 1x5-6 +2-3 met spotter, 2x5 70kg, 1x8 60kg, 1x12 50kg + 3 met spotter, 1x12 50kg
Deadlift "RAW" zonder riem, want die schiet toch telkens los. Kut klittenband achteraf.. Vanaf 100kg mixed grip
1x12 60kg, 1x8 90kg, 1x5 100kg, 1x3 115kg, 2x5 115kg, 1x5 100kg, 1x8 90kg, 1x12 60kg
Seated shoulder press in de smith met spotter
1x12 5kg, 2x8 30kg, 2x8 35kg, 2x5-8 40kg, 1x6-8 42,5kg, 2x5-8 45kg met spotter. 1x5 30kg, 1x12 20kg
Hack squat (soort machine)
1x12 75kg, 1x8 105kg, 1x8 125kg, 1x8 135kg, 1x8 155kg, 1x1 full stack (200kg), 3x8 175kg, 1x15 105kg
Bij de laatste herhaling van de 105kg liet ik me in elkaar zakken en me heb vervolgens nog een 15-20minuten een soort van inspanningshoofdpijn gehad..
Ik voel me onderrug, schouders, borst aardig en me benen ook wel. Is weer eens wat anders dan een training met bicep curls, dips, calf raises en ga zo maar door.. Kortom lekkere training met toch aardig wat volume als je het mij vraagt."Straight outta gym"
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70kg 4x
- 70kg 6x
Safety bar back extension:
- 40kg 3x
- 22.5kg 10x...-
Kanaal: Trainingslogjes
21 uur geleden -
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
3 dagen geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...3 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
5 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
1 week geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...1 week geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment