Originally posted by Pinada
View Post
To the pindakaas and beyond!
Collapse
X
-
Originally posted by Pinada View PostEuhm Ash... Ik weet dat je dat 'pinneke' heel goed bedoelt en zo... Maar ik associeer dat met mijn vader... Die noemde mij altijd pinneke... Ik weet niet of je dat wel moet willen .
Vind het wel leuk klinken.
Ik houd het wel op pinadaความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น
Comment
-
Originally posted by Kevster View Post1 x 130-135 zal toch wel lukken. Linda Pudzianowski.
Originally posted by Ashley View PostNee, dat is niet de bedoeling. Wist natuurlijk niet dat je vader je ook zo noemde.
Vind het wel leuk klinken.
Ik houd het wel op pinada"Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
-
Dat komt omdat je lichaam niet geoefend is om veel motoreenheden in 1x aan te spreken. Dus moet je het van spierkracht hebben. Daar had ik toen geen rekening mee gehouden. Maar nu doe je ongeveer 10reps met 105kg. Dus zou je met spierkracht uit moeten komen op 115-120kg. Als je centraalzenuwstelsel geoefend zou zijn kun je er wellicht meer uit halen. Maar het trainen daar van vindt jij te saai om te doen :P
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostDat komt omdat je lichaam niet geoefend is om veel motoreenheden in 1x aan te spreken. Dus moet je het van spierkracht hebben. Daar had ik toen geen rekening mee gehouden. Maar nu doe je ongeveer 10reps met 105kg. Dus zou je met spierkracht uit moeten komen op 115-120kg. Als je centraalzenuwstelsel geoefend zou zijn kun je er wellicht meer uit halen. Maar het trainen daar van vindt jij te saai om te doen :P
Wel om structureel te doen ja . En van Ă©Ă©n keer in de zoveel tijd zal ik niet veel profijt hebben verwacht ik ."Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
-
Originally posted by Pinada View PostJa pfffff en wat ging die 105 kg toen moeizaam zeg!
Wel grappig, was aan het opwarmen en begin dan gewoon met 60 kg en dat gaat echt als een veertje. Toen bedacht ik me: 'damn, een jaar geleden kreeg ik dit amper 5 keer van de grond' .
En ben stiekem ook wel benieuwd naar mijn 1RM, maar ik vind het zo kut trainen .
Ik zit nu op 8 x 60 kg (normale deadlift)..
Mijn onderarmen begeven het daarna, mijn faillure is nooit op de benen of rug... Was dat bij jou ook zo?
Comment
-
Originally posted by Katlyn View PostDat motiveert mij wel
Ik zit nu op 8 x 60 kg (normale deadlift)..
Mijn onderarmen begeven het daarna, mijn faillure is nooit op de benen of rug... Was dat bij jou ook zo?
Ik deadlift met straps. Zonder straps beeeft mijn grip het en dat vind ik zonde van de rugtraining.
Ok en stiekem wil ik ook gewoon niet nog meer eelt op mijn handen krijgen .Last edited by Pinada; 29-09-2010, 06:26."Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
-
Originally posted by Pinada View PostIk deadlift met straps. Zonder straps beeeft mijn grip het en dat vind ik zonde van de rugtraining.
Ok en stiekem wil ik ook gewoon niet nog meer eelt op mijn handen krijgen .
Comment
-
Originally posted by Katlyn View PostHmm ja ik heb ook flinke eelt handen.. ik heb nu wel handschoentjes (eelt word daardoor niet nog erger:P), maar het heeft bij mij voornamelijk met de kracht in mijn onderarmen te maken..
Straps verlichten de druk op je onderarmen ook hoor. Tenminste, dat merk ik wel. Heb nu bij pull-dagen wel nog dat ik mijn onderarmen op een gegeven moment aardig begin te voelen, maar ze belemmeren de training verder niet."Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
-
Originally posted by Pinada View PostAndere oefeningen doe ik ook met handschoentjes, maar ik heb bij deadlift door die handschoentjes juist minder grip.
Straps verlichten de druk op je onderarmen ook hoor. Tenminste, dat merk ik wel. Heb nu bij pull-dagen wel nog dat ik mijn onderarmen op een gegeven moment aardig begin te voelen, maar ze belemmeren de training verder niet.
Ik zal het is proberen Iig bedankt
Comment
-
Hoe bedoel je, 'maakt dat uit'?
Vanochtend:
Zercher squat
90 kg
7-6-5
Leuke oefening hoor, maar die paars gestipte elleboogholtes iedere keer is wat minder .
BP (afgewisseld met sissy squat)
40 kg
7-6-5
Sissy squat
15 kg
5-5-4-4
Push press
37,5 kg
10-7-6
Hip thrust (afgewisseld met dips press)
80 kg
10-9-8
Dips press
40 kg
8-7-6
Daarna nog 10 minuten interval op de crosstrainer."Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
5 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
5 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
1 week geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...1 week geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
1 week geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment